Via de website lukt het niet en/of zonder hoge kosten om deservicedesk van HP te bereiken, daar van mijn laptop Compaq Presario E5236EA spontaan een scharnier was gebroken. De laptop kan niet meer dicht en er zijn vanbinnen stukken van het scharnier afgebroken. In het scharnier is kennelijk iets vast gaan zitten. Het sluiten van het deksel werkt als een hefboom dus...krak.
Het apparaat kostte 4 jaar geleden 900 Euro. Ik mag toch verwachten, dat een scharnier van een zo'n dure laptop langer mee gaat als 4 jaar. PS. Ik heb via internet vernomen dat er meer mensen zijn die met deze klacht zitten(zaten)
HP Amstelveen gebeld 020 5476911. Reactie: Ik moest hem maar opsturen. Zij zouden dan een offerte doen van vermoedelijk enkele honderden Euro's en...moet u weten...ik moest blij zijn dat zij, HP, mij te woord wilden staan!!!!! Ik moest maar naar BCC gaan waar ik hem gekocht had. Dat had ik al eerdergedaan. Eén maal raden, wat die mij adviseerden.... Zodat ik nu blij moest zijn dat HP mij te woord had gestaan.
De economische crisis heeft dus nog niet het gewenste resultaat bereikt.