LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spaghettitest
Spaghettitest
Heerlijk met een goed gevulde bolognese of frutti di mare: spaghetti. We eten het allemaal en de supermarkt biedt voldoende keus. Radar schuift aan bij een authentiek Italiaans panel en test deze mediterrane specialiteit.
Wat is de beste spaghetti? De echte Italiaanse, die van het dure A-merk of toch de budgetsliertjes van de prijsvechter?
Maandag 25 oktober in Radar, 20.30 uur op Nederland 1
Wat is de beste spaghetti? De echte Italiaanse, die van het dure A-merk of toch de budgetsliertjes van de prijsvechter?
Maandag 25 oktober in Radar, 20.30 uur op Nederland 1
Re: Spaghettitest
Eindelijk weer eens een serieus onderwerp !
Dus niet vergeten!crazyme schreef:Eindelijk weer eens een serieus onderwerp !
In de uitzending van 25-10, na 13:25 min., wordt verteld dat de reactie van de spaghetti-fabrikanten op de site staat. Helaas kan ik deze niet vinden.
kook schreef:In de uitzending van 25-10, na 13:25 min., wordt verteld dat de reactie van de spaghetti-fabrikanten op de site staat. Helaas kan ik deze niet vinden.
Na 5 minuten al een andere zender gekozen!
En nu nog een ander forum kiezen misschien ?
Om van zulke mensen zoals je af te zijn, was het misschien toch een optie!lazy-lois schreef:En nu nog een ander forum kiezen misschien ?
Sorry, niet gezien.tennis schreef:Dus niet vergeten!crazyme schreef:Eindelijk weer eens een serieus onderwerp !
En wederom (onder meer na de wasmiddelentest van Radar) is weer eens aangetoond dat de beste prijs-kwaliteit verhouding is te vinden bij een discountsupermarkt.
Goed argument.Wim2007 schreef:En wederom (onder meer na de wasmiddelentest van Radar) is weer eens aangetoond dat de beste prijs-kwaliteit verhouding is te vinden bij een discountsupermarkt.
Laten we het vlees nóg goedkoper produceren, dan wordt het lekkerder.
Wat heeft de productie van vlees te maken met spaghetti?crazyme schreef:Goed argument.
Afgezien het feit dat het een uitstekende combinatie is :Wim2007 schreef:Wat heeft de productie van vlees te maken met spaghetti?crazyme schreef:Goed argument.
Ik reageer toch op een reactie ?
Welke ik vervolgens ook nog quote.
Wellicht kunt u daar een relatie leggen ?