ik zit met de volgende vervelende situatie. Via Groupon.nl heb ik laatst meegedaan aan een actie. Ik heb voor 54 euro een bon gekocht, waarmee ik bij Skin Denim een broek kon kopen.
Deze bon heb ik een tijdje bewaard, tot het me tijd leek om de bon te verzilveren.
Ik mailde, zoals de bedoeling was, Skin met mijn maat en waar de broek heen mocht. Nadat ik geen reactie kreeg stuurde ik een week later een reminder. Twee dagen daarna (9 dagen na mijn eerste email dus) kreeg ik een hele korte reactie:
Een hele korte en vooral rare reactie. Stock? Op? Watte? Er wordt in/op de bon over geen stock gerept. Even de voorwaarden uit de waardebon:Beste jopie .
De stock is al Lang OP.
Grts
Skin .
Vreemd. Dus, ik nog een e-mail sturen. Geen reactie natuurlijk. Vijf dagen later (vandaag) kreeg ik weer een mail terug:Voorwaarden, De voucher is zes maanden geldig, vanaf 30 augustus t/m 28 februari 2011, voor elk model
uit de Guys-collectie, Je kan je bestelling plaatsen door een email te sturen naar [email protected],
Inclusief verzendkosten van € 6, je kan je bestelling ruilen voor een andere maat of model, in dat geval
komen er wel extra verzendkosten bij, Geen restitutie en geen uitbetaling in contanten mogelijk
Drie dingen die opvallen:Hello.
Ik heb jou mate niet .
30/31 is dat goed ?
Anders moet je hun vragen voor jou geld terug..sorry .
Je was te laat ....
Laat mijn weten ,
Best
Skin,
1. Nee meneer, die maat is niet goed. Dat is mijn maat niet.
2. 'Hun' vragen voor mijn geld terug? Dacht het toch niet, ik heb toch een bon gekocht voor uw zaak?
3. En dan de meest aparte: "Je was te laat"?
Nergens in de voorwaarden van de bon wordt met een woord gerept over ' te laat' of ' op = op' .
Ik heb dus nogmaals een mail gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ga.
Bij wie moet ik nu zijn? Bij dit bedrijf zelf of toch naar Groupon? Die hebben ongetwijfeld ook ergens in de voorwaarden staan dat het nu tussen mij en dit bedrijf is.
Met vriendelijke groet,
Jopie