LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hotelauto.nl
hotelauto.nl
Ik ben niet te spreken over hotelauto.nl. Hele slechte service. Ze komen je veel te laat ophalen, zodat je je moet haasten voor je vlucht. Daarnaast mag ik de baas absoluut niet. Ook de administratie is niet goed, ze weten nog niet eens welke auto je hebt en welke vlucht je gaat nemen, terwijl je dat van te voren op internet in had moeten vullen Doe geen zaken met hotelauto.nl
Re: hotelauto.nl
Wij zijn heel tebereden over autohotel en vinden dat je goed kan overdrijven.Je hoeft iemand niet te mogen om er zaken mee te doen!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 23 dec 2008 01:12
Re: hotelauto.nl
helaas zijn er bedrijven die het verpesten en misbruik maken van iemand anders zijn naam door het woord autohotel om te draaien naar hotelauto
want autohotel rijsenhout doet dit werk al ruim 6 jaar en hebben een groot klanten bestand opgebouwd ook zijn we aangesloten bij grote reisbureau's zoals globe, vakantie experts, en arke fly ik ben een medewerker van autohotel rijsenhout en baal als een stekker van dit bedrijf die het verpest voor goede andere ondernemers
hoop dat dit jullie ervaring met parkerenbijschiphol.nl zal doen veranderen
m.v.g. marco
want autohotel rijsenhout doet dit werk al ruim 6 jaar en hebben een groot klanten bestand opgebouwd ook zijn we aangesloten bij grote reisbureau's zoals globe, vakantie experts, en arke fly ik ben een medewerker van autohotel rijsenhout en baal als een stekker van dit bedrijf die het verpest voor goede andere ondernemers
hoop dat dit jullie ervaring met parkerenbijschiphol.nl zal doen veranderen
m.v.g. marco
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 okt 2010 15:37
Re: hotelauto.nl
Voor de duidelijkheid: we hebben het over:http: http://www.hotelauto.nl
Dit is echt een onverantwoord DRAMA.
Deze club is gevestigd in Boesingheliede. De website doet vermoeden dat het een bedrijf is, maar het is een malafide luche club met een baas(je) van 20 jaar hooguit.
Je auto achterlaten en op Schiphol komen vraagt tenminste 1 uur. Daar helpt het aanmeldformulier op de website niets aan. Bij inlevering krijg je geen bewijs van inleveren, schadeformulier oid. Alleen dat al is levensgevaarlijk. Met een slechte Merceds bus naar Schiphol.
Bij terugkomst 2 uur moeten wachten. Eerst was de smoes: lege accu van een andere klant, even geduld AUB. In tweede instantie bleek de chauffeur van de bus opgepakt door de politie wegens openstaande boete en/of ander vergrijp (geruststellende gedachte!!)
Terug op de zaak gesproken met het baas(je). Heeft geen idee van organisatie, omgaan met klachten, risico's en dergelijke. Levensgevaarlijk!! O ja: de auto's die voor die dag klaar staan, staan aan de openbare weg gereed met sleutels in het contact.
ONVOORSTELBAAR dat dit kan in 2010 in een beschaafd land.
Als je meer wilt lezen over deze foute club: http://www.goedkoperparkerenschiphol.nl/hotelauto
De vergelijkingssites vermelden hotelauto nog wel, maar niet meer in de vergelijkingsoverzichten ivm de massale stroom klachten.
Lijkt me een leuk 2 minuten item voor RADAR. Gewoon even langs gaan op Schipholweg 853a te Boesingheliede, draaiende camera, in 5 minuten klaar!!
Dit is echt een onverantwoord DRAMA.
Deze club is gevestigd in Boesingheliede. De website doet vermoeden dat het een bedrijf is, maar het is een malafide luche club met een baas(je) van 20 jaar hooguit.
Je auto achterlaten en op Schiphol komen vraagt tenminste 1 uur. Daar helpt het aanmeldformulier op de website niets aan. Bij inlevering krijg je geen bewijs van inleveren, schadeformulier oid. Alleen dat al is levensgevaarlijk. Met een slechte Merceds bus naar Schiphol.
Bij terugkomst 2 uur moeten wachten. Eerst was de smoes: lege accu van een andere klant, even geduld AUB. In tweede instantie bleek de chauffeur van de bus opgepakt door de politie wegens openstaande boete en/of ander vergrijp (geruststellende gedachte!!)
Terug op de zaak gesproken met het baas(je). Heeft geen idee van organisatie, omgaan met klachten, risico's en dergelijke. Levensgevaarlijk!! O ja: de auto's die voor die dag klaar staan, staan aan de openbare weg gereed met sleutels in het contact.
ONVOORSTELBAAR dat dit kan in 2010 in een beschaafd land.
Als je meer wilt lezen over deze foute club: http://www.goedkoperparkerenschiphol.nl/hotelauto
De vergelijkingssites vermelden hotelauto nog wel, maar niet meer in de vergelijkingsoverzichten ivm de massale stroom klachten.
Lijkt me een leuk 2 minuten item voor RADAR. Gewoon even langs gaan op Schipholweg 853a te Boesingheliede, draaiende camera, in 5 minuten klaar!!
Re: hotelauto.nl
Wij parkeren al jaren (3 maal per jaar) bij autohotel rijsenhout en zijn zeer zeer tevreden.Zij zijn profecioneel en wij en vele andere die ik autohotel heb aangeraden zullen er gebruik van blijven maken.Over 2 weken zijn we er weer.Hier moet je echt geen half uur wachten voor ze je wegbrengen en weer ophalen bij schiphol.Autohotel rijsenhout is echt een aanrader.
Ik ben een zeer tevreden klant http://parkerenbijschiphol.nl/
Ik ben een zeer tevreden klant http://parkerenbijschiphol.nl/
Re: hotelauto.nl
Hotelauto.nl 2010
Van 5/10 t/m 16/10 op vakantie geweest.Via site van hotelauto.nl voor deze periode gereserveerd.Reserveren, bevestigen verloopt soepel.Prijs € 60,00.Op 5/10 aangekomen eerst goed zoeken waar, welke poort.Niemand te vinden, alles gesloten.Gelukkig mobiele nummer van hotelauto.nl bij ons. Gebeld, kregen antwoord over 25 min. ben ik daar. Werd niet gezegd waar we moesten wachten, dus hier werden wij al aan ons lot overgelaten.In de auto gewacht. Na 45 min. eindelijk busje komt eraan. Reservesleutel afgegeven aan betreffende medewerker van hotelauto.nl.Deze reed onze auto, mercedes C, naar achter . Wij hadden helemaal geen overzicht waar de auto kwam te staan.Eindelijk werden wij door de medewerker naar schiphol gebracht. Op website staat 5 min. Van schiphol, mooi niet. Zeker 20 min. gereden. Onderweg moest chauffeur herhaaldelijk telefoontjes beantwoorden tijdens het rijden. Niks geen handsfree. Betalen konden wij via de mobiele pin.Gebeurde allemaal tijdens het rijden.Vanaf dit moment hadden wij al zoiets van: Wat zal er nog allemaal met de auto gebeuren, tijdens de vakantie?
Op 16/10 naar huis. Op schiphol gebeld met hotelauto.nl om ons af te halen. Achteraf bleek dat ik de baas aan de lijn had. Deze wist nog niet eens, welke auto bij onze naam hoorde. Toen wij doorgaven dat het een mercedes was, zei hij: Welke mercedes is het, wij hebben nml. Een probleem met een mercedes. Na het doorgeven van het kenteken bleek het onze auto te zijn. Hij zei, wij krijgen de contactsleutel niet meer gedraaid. Op mijn vraag, hoe lossen wij dit probleem op, kreg ik het brutale antwoord: Het is Uw auto, dus Uw probleem. Toen wij, na weer lang wachten, eindelijk opgehaald werden en op het terrein van hotelauto.nl aankwamen, kwam er zo’n jong geweldig arrogant, irritant en brutaal ventje. Dit bleek de baas te zijn.Hij vertelde dat de sleutel wel in het kontaktslot kon, maar niet gedraaid kon worden.Toen moest ik met hem naar de auto.Jullie willen absoluut niet weten waar en hoe de auto’s geparkeerd staan.Bumper aan bumper.Kunt niet instappen zonder andere auto te raken.Auto’s zijn niet afgesloten…….Het bleek inderdaad te kloppen wat hij zei.Zelf had ik gelukkig de originele sleutel bij me. Met deze sleutel kon ik de auto wel starten.Op display werd wel ERP storing aangegeven.Tevens stond er een andere tijd op klok. Dus spanning was eraf geweest.Over dit alles was met dat ventje helemaal niet te praten. Weer hetzelfde, onze auto, ons probleem.Toen wij thuis kwamen, bleek er ook nog ongeveer € 8,00 kleingeld uit middenkonsole gehaald. Deze zitten erin voor parkeren.Hierna nog eens met dat irritante ventje gebeld. Maar ja, dit werd een welles/nietes discussie en vervolgens verbrak hij de verbinding.Later ben ik naar garage gegaan, hier hebben zij met een PLC de storingen uitgelezen en gereset. Alleen nu hebben wij een reservesleutel die niet meer werkt. Volgens garage was er wel iets mee gebeurd, maar wat konden zij niet zeggen.Advies: Laat een nieuwe sleutel bestellen, anders hebben jullie geen bruikbare reservesleutel. Geschatte kosten zeker € 300,00. Via site van hotelauto.nl hebben wij nog een klacht ingediend, maar tot op heden nog helemaal geen reaktie.
Advies: NOOIT MEER HOTELAUTO.NL
Van 5/10 t/m 16/10 op vakantie geweest.Via site van hotelauto.nl voor deze periode gereserveerd.Reserveren, bevestigen verloopt soepel.Prijs € 60,00.Op 5/10 aangekomen eerst goed zoeken waar, welke poort.Niemand te vinden, alles gesloten.Gelukkig mobiele nummer van hotelauto.nl bij ons. Gebeld, kregen antwoord over 25 min. ben ik daar. Werd niet gezegd waar we moesten wachten, dus hier werden wij al aan ons lot overgelaten.In de auto gewacht. Na 45 min. eindelijk busje komt eraan. Reservesleutel afgegeven aan betreffende medewerker van hotelauto.nl.Deze reed onze auto, mercedes C, naar achter . Wij hadden helemaal geen overzicht waar de auto kwam te staan.Eindelijk werden wij door de medewerker naar schiphol gebracht. Op website staat 5 min. Van schiphol, mooi niet. Zeker 20 min. gereden. Onderweg moest chauffeur herhaaldelijk telefoontjes beantwoorden tijdens het rijden. Niks geen handsfree. Betalen konden wij via de mobiele pin.Gebeurde allemaal tijdens het rijden.Vanaf dit moment hadden wij al zoiets van: Wat zal er nog allemaal met de auto gebeuren, tijdens de vakantie?
Op 16/10 naar huis. Op schiphol gebeld met hotelauto.nl om ons af te halen. Achteraf bleek dat ik de baas aan de lijn had. Deze wist nog niet eens, welke auto bij onze naam hoorde. Toen wij doorgaven dat het een mercedes was, zei hij: Welke mercedes is het, wij hebben nml. Een probleem met een mercedes. Na het doorgeven van het kenteken bleek het onze auto te zijn. Hij zei, wij krijgen de contactsleutel niet meer gedraaid. Op mijn vraag, hoe lossen wij dit probleem op, kreg ik het brutale antwoord: Het is Uw auto, dus Uw probleem. Toen wij, na weer lang wachten, eindelijk opgehaald werden en op het terrein van hotelauto.nl aankwamen, kwam er zo’n jong geweldig arrogant, irritant en brutaal ventje. Dit bleek de baas te zijn.Hij vertelde dat de sleutel wel in het kontaktslot kon, maar niet gedraaid kon worden.Toen moest ik met hem naar de auto.Jullie willen absoluut niet weten waar en hoe de auto’s geparkeerd staan.Bumper aan bumper.Kunt niet instappen zonder andere auto te raken.Auto’s zijn niet afgesloten…….Het bleek inderdaad te kloppen wat hij zei.Zelf had ik gelukkig de originele sleutel bij me. Met deze sleutel kon ik de auto wel starten.Op display werd wel ERP storing aangegeven.Tevens stond er een andere tijd op klok. Dus spanning was eraf geweest.Over dit alles was met dat ventje helemaal niet te praten. Weer hetzelfde, onze auto, ons probleem.Toen wij thuis kwamen, bleek er ook nog ongeveer € 8,00 kleingeld uit middenkonsole gehaald. Deze zitten erin voor parkeren.Hierna nog eens met dat irritante ventje gebeld. Maar ja, dit werd een welles/nietes discussie en vervolgens verbrak hij de verbinding.Later ben ik naar garage gegaan, hier hebben zij met een PLC de storingen uitgelezen en gereset. Alleen nu hebben wij een reservesleutel die niet meer werkt. Volgens garage was er wel iets mee gebeurd, maar wat konden zij niet zeggen.Advies: Laat een nieuwe sleutel bestellen, anders hebben jullie geen bruikbare reservesleutel. Geschatte kosten zeker € 300,00. Via site van hotelauto.nl hebben wij nog een klacht ingediend, maar tot op heden nog helemaal geen reaktie.
Advies: NOOIT MEER HOTELAUTO.NL
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 okt 2010 12:52
Re: hotelauto.nl
Na gereserveerd te hebben, wat overigens goed en snel gaat, geprobeerd per bank te betalen maar dit lukte al niet. We besloten maar daar te betalen. Bij aankomst (04.00 uur) stond er al een vol busje te wachten. Daar moesten we nog bij. Wij (man, vrouw en kind van 1,5) konden nog voorin (zonder kinderstoel). We moesten snel, snel onze bagage uit de auto halen, kind wakker maken om mee te kunnen. Er werd ons nog snel naar de naam gevraagd en weg waren we. We hadden er meteen allebei geen goed gevoel bij maar we zaten al in het busje. Op de site staat dat de afstand van hun naar Schiphol 5 min.is, maak daar maar zeker 15 min.van. We moesten er zelf aan denken om de reservesleutel in te leveren en om te vragen waar hij ons over twee weken zou komen halen. Het antwoord was 'hier ergens' (Schiphol is groot). 14 dagen op vakantie geweest en 's morgens in alle vroegte aangekomen op Schiphol. We wilden naar huis maar we werden bij instappen in het busje toen de politie ons aanhield. We mochten niet zonder kinderzitje het kind meenemen. Helaas had de chauffeur daar niet aan gedacht (wat we ons beste konden voorstellen), dus helaas moest 1 iemand met kind daar blijven. De chauffeur weigerden echter om die persoon met kind later op te halen. Service?! Hierover met de eigenaar 'gepraat' (Daar valt niet mee te praten!). Hij haalde onze auto ergens achter vandaan (Opel Corsa) en met piepende banden de bocht omrijden. Met in de achteruit zetten geen koppeling gebruikt. Ik kon daarna zelf man en kind van Schiphol gaan halen, want volgens de eiegnaar had ik geen wil! Nooit meer Hotelauto voor ons!