LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beter bed
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 26 okt 2010 14:19
Beter bed
Ik heb bij beter bed een bed gekocht die heb ik gisteren gekregen,en ik meen het serieus een betonnen vloer slaapt nog beter!!
Ik heb er maar 6 uur op kunnen slapen (wat je slapen kunt noemen) en ik werd wakker met hevige pijn in mijn rug,ellebogen ,schouders en zelfs mijn knieen!!!
Ik ben direct naar beterbed gegaan met mijn klacht met volle vertrouwen dat hun zoiets niet laten gebeuren .
Maar helaas ik was degene die het bed uitgekozen had! Ik was er zelf bij toen ik hem kocht(word mij ook bij de klanten service verteld) Mij helpen en klantvriendelijkheid? NEE HOOR niks van gemerkt ik voel me werkelijk besodemietert!
Vooral als ik hoor dat ik blijkbaar de laagste kwaliteit matras en bed bodem gekregen heb.Ik voel me ernstig opgelicht en nu heb ik een bed gekocht waar ik niets aan heb,en moet ik maar anderhalve week wachten tot er een monteur langs komt om het te bekijken en te oordelen,en daarna als ze bereid zijn mij te helpen moet ik nog wachten voor een zachtere matras van minimale kwaliteit!
Dit garanderen ze als volgt
Gegarandeerd BETER SLAPEN met beter bed
We zijn ervan overtuigd dat u nog jaren lang plezier van uw aankoop zult hebben!Want met beter bed verzekert u zich van een heerlijke nachtrust,jaar na jaar.
Ik heb na 1 nacht al GENOEG van beter bed hoe komen ze hierbij?!
ik voel me bedrogen en beet genomen en heb nu een probleem,zijn er meer mensen die bij dit bedrijf een Gegarandeerd beter slapen bed gekocht heeft?
Laat dan een reactie achter want zo te zien sta je er dan maar alleen voor!
Ik heb er maar 6 uur op kunnen slapen (wat je slapen kunt noemen) en ik werd wakker met hevige pijn in mijn rug,ellebogen ,schouders en zelfs mijn knieen!!!
Ik ben direct naar beterbed gegaan met mijn klacht met volle vertrouwen dat hun zoiets niet laten gebeuren .
Maar helaas ik was degene die het bed uitgekozen had! Ik was er zelf bij toen ik hem kocht(word mij ook bij de klanten service verteld) Mij helpen en klantvriendelijkheid? NEE HOOR niks van gemerkt ik voel me werkelijk besodemietert!
Vooral als ik hoor dat ik blijkbaar de laagste kwaliteit matras en bed bodem gekregen heb.Ik voel me ernstig opgelicht en nu heb ik een bed gekocht waar ik niets aan heb,en moet ik maar anderhalve week wachten tot er een monteur langs komt om het te bekijken en te oordelen,en daarna als ze bereid zijn mij te helpen moet ik nog wachten voor een zachtere matras van minimale kwaliteit!
Dit garanderen ze als volgt
Gegarandeerd BETER SLAPEN met beter bed
We zijn ervan overtuigd dat u nog jaren lang plezier van uw aankoop zult hebben!Want met beter bed verzekert u zich van een heerlijke nachtrust,jaar na jaar.
Ik heb na 1 nacht al GENOEG van beter bed hoe komen ze hierbij?!
ik voel me bedrogen en beet genomen en heb nu een probleem,zijn er meer mensen die bij dit bedrijf een Gegarandeerd beter slapen bed gekocht heeft?
Laat dan een reactie achter want zo te zien sta je er dan maar alleen voor!
Re: Beter bed
Een bed kopen is net als een 2e hands auto een project waar je niet te licht over moet denken.
U heeft het onderschat.
U was er zelf bij toen U het matras kocht.
U had zich beter voor moeten laten lichten.
Wat staat er in de koopovereenkomst ? Dat U mag ruilen ?
Beter bed is geen speciaalzaak met goede adviseurs. Het is een verkoopmachine van bedden. U had zich vooraf goed moeten verdiepen met wie U zaken gaat doen. Nu zit U met de gebakken peren.
Maar goed wat nu ?
U heeft het onderschat.
U was er zelf bij toen U het matras kocht.
U had zich beter voor moeten laten lichten.
Wat staat er in de koopovereenkomst ? Dat U mag ruilen ?
Beter bed is geen speciaalzaak met goede adviseurs. Het is een verkoopmachine van bedden. U had zich vooraf goed moeten verdiepen met wie U zaken gaat doen. Nu zit U met de gebakken peren.
Maar goed wat nu ?
Re: Beter bed
De manier waarop u reageert komt vast door het gebrek aan nachtrust ?hurricane1985 schreef:Ik heb bij beter bed een bed gekocht die heb ik gisteren gekregen,en ik meen het serieus een betonnen vloer slaapt nog beter!!
Ik heb er maar 6 uur op kunnen slapen (wat je slapen kunt noemen) en ik werd wakker met hevige pijn in mijn rug,ellebogen ,schouders en zelfs mijn knieen!!!
Ik ben direct naar beterbed gegaan met mijn klacht met volle vertrouwen dat hun zoiets niet laten gebeuren .
Maar helaas ik was degene die het bed uitgekozen had! Ik was er zelf bij toen ik hem kocht(word mij ook bij de klanten service verteld) Mij helpen en klantvriendelijkheid? NEE HOOR niks van gemerkt ik voel me werkelijk besodemietert!
Vooral als ik hoor dat ik blijkbaar de laagste kwaliteit matras en bed bodem gekregen heb.Ik voel me ernstig opgelicht en nu heb ik een bed gekocht waar ik niets aan heb,en moet ik maar anderhalve week wachten tot er een monteur langs komt om het te bekijken en te oordelen,en daarna als ze bereid zijn mij te helpen moet ik nog wachten voor een zachtere matras van minimale kwaliteit!
Dit garanderen ze als volgt
Gegarandeerd BETER SLAPEN met beter bed
We zijn ervan overtuigd dat u nog jaren lang plezier van uw aankoop zult hebben!Want met beter bed verzekert u zich van een heerlijke nachtrust,jaar na jaar.
Ik heb na 1 nacht al GENOEG van beter bed hoe komen ze hierbij?!
ik voel me bedrogen en beet genomen en heb nu een probleem,zijn er meer mensen die bij dit bedrijf een Gegarandeerd beter slapen bed gekocht heeft?
Laat dan een reactie achter want zo te zien sta je er dan maar alleen voor!
Desalniettemin, BB heeft helemaal gelijk wanneer zij stellen dat u ZELF het bed heeft aangeschaft. Niemand anders kan in de showroom voor u voelen hoe het bed ligt. Vreemd dat het bed wat geleverd is nu plotseling zo enorm slecht ligt.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 26 okt 2010 14:19
Re: Beter bed
zo te horen werken de mensen die een reactie hebben achtergelaten bij beterbed want dit zijn precies de reacties die hun gegeven hebben dus graag reacties van mensen die er niet werken b.v.d.
Re: Beter bed
Waarom denk je dat ik bij Beter Bed werk ? Omdat ik je geen gelijk geef ?
Je bent met open ogen in de val gelopen die Beter Bed heet. Een heel commercieel bedrijf met een goede marketing. Is het daarom een goede beddenzaak ? Nee.
Geef gewoon toe dat het niet zo slim was je te laten meeslepen door hun reclame "retteketet naar beter bed", hier naar binnen te stappen, je te laten inpakken door handige verkopers, geen eventuele ruiling te bedingen enz. enz.
Je bent met open ogen in de val gelopen die Beter Bed heet. Een heel commercieel bedrijf met een goede marketing. Is het daarom een goede beddenzaak ? Nee.
Geef gewoon toe dat het niet zo slim was je te laten meeslepen door hun reclame "retteketet naar beter bed", hier naar binnen te stappen, je te laten inpakken door handige verkopers, geen eventuele ruiling te bedingen enz. enz.
Re: Beter bed
Tja, tegen deze argumentatie kan ik niet op.hurricane1985 schreef:zo te horen werken de mensen die een reactie hebben achtergelaten bij beterbed want dit zijn precies de reacties die hun gegeven hebben dus graag reacties van mensen die er niet werken b.v.d.
Oproep: willen alleen mensen reageren die het met de TS EENS zijn ?
Kritiek is namelijk niet gewenst.
Re: Beter bed
is er geen regeling dat je binnen 7 dgn. mag retourneren wanneer de dienst niet naar wens en verwachting is?
heb toen ook een bed bij ze gekocht, matras is echt vreselijk.
eigen sculd dikke bult, ik lig er nu nog op
kzou toch even bij je rechtsbijstand gelijk navragen welke rechten je hebt.
heb toen ook een bed bij ze gekocht, matras is echt vreselijk.
eigen sculd dikke bult, ik lig er nu nog op
kzou toch even bij je rechtsbijstand gelijk navragen welke rechten je hebt.
Re: Beter bed
Natuurlijk niet fijn als een nieuw bed als een plank aanvoelt maar zoals Sjoegel ook al aangeeft, een bed koop je niet een-twee-drie en ook hier geldt absoluut "goedkoop is duurkoop".
Van de site van BB: http://www.beterbed.nl//page.php?id=166, onder het kopje After sales wordt vermeld dat bij bepaalde matrassen een omruilregeling geldt. Ik neem aan dat het hier echter om een lagere prijsklasse gaat en er geen omruilregeling geldt. Vooraf misschien beter de voorwaarden lezen?
En ach, ik zal nu ook wel ineens een medewerker van BB zijn .
Van de site van BB: http://www.beterbed.nl//page.php?id=166, onder het kopje After sales wordt vermeld dat bij bepaalde matrassen een omruilregeling geldt. Ik neem aan dat het hier echter om een lagere prijsklasse gaat en er geen omruilregeling geldt. Vooraf misschien beter de voorwaarden lezen?
En ach, ik zal nu ook wel ineens een medewerker van BB zijn .
Re: Beter bed
Een nieuw bed zal altijd anders aanvoelen dan een matras dat in de showroom ligt en waar al veel mensen op gelegen hebben.
Een matras moet altijd 'ingelegen' worden.
Het verbaast me eerlijk gezegd dat Beter Bed over anderhalve week al langskomt, bij veel andere beddenzaken had u het advies gekregen om het matras eerst drie a zes week te beslapen.
Als ik uw klacht zo hoor denk ik dat de monteur niets aan het matras kan zien, het zal vast aan de specificaties voldoen. U heeft echter een matras dat veel te hard voor u is.....Door het te beslapen wordt het zachter. Als dit niet voldoende effect heeft zult u een keus voor een ander matras moeten maken en het is dan inderdaad de vraag in hoeverre Beter Bed hierin meedenkt, zeker als het om een duurder matras gaat.
Een matras moet altijd 'ingelegen' worden.
Het verbaast me eerlijk gezegd dat Beter Bed over anderhalve week al langskomt, bij veel andere beddenzaken had u het advies gekregen om het matras eerst drie a zes week te beslapen.
Als ik uw klacht zo hoor denk ik dat de monteur niets aan het matras kan zien, het zal vast aan de specificaties voldoen. U heeft echter een matras dat veel te hard voor u is.....Door het te beslapen wordt het zachter. Als dit niet voldoende effect heeft zult u een keus voor een ander matras moeten maken en het is dan inderdaad de vraag in hoeverre Beter Bed hierin meedenkt, zeker als het om een duurder matras gaat.
-
- Berichten: 579
- Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39
Re: Beter bed
Join the club. Volgens een aantal TS'ers op het forum werk ik minimaal voor:sjoegel schreef:Waarom denk je dat ik bij Beter Bed werk ? Omdat ik je geen gelijk geef ?
Je bent met open ogen in de val gelopen die Beter Bed heet. Een heel commercieel bedrijf met een goede marketing. Is het daarom een goede beddenzaak ? Nee.
Geef gewoon toe dat het niet zo slim was je te laten meeslepen door hun reclame "retteketet naar beter bed", hier naar binnen te stappen, je te laten inpakken door handige verkopers, geen eventuele ruiling te bedingen enz. enz.
VSM vastgoed maatschappij
De Rabo/SNS/ABN AMRO
Touringcar bedrijf enz enz
Gastouderbureau De Appelbloesem
Etc etc
Zoals Sjoegel zegt zijn alleen meepraat reactie gewenscht
Re: Beter bed
ik ben even bang. leven we nu onder een totalitair regime met een dictator aan het hoofd waar je de gevangenis ingaat als je anders denkt?crazyme schreef:Oproep: willen alleen mensen reageren die het met de TS EENS zijn ?
Kritiek is namelijk niet gewenst.
ga maar snel naar je mamma, dan kun je eventjes huilen en die zal je vast gelijk geven. vooral als je niet tegen kritiek kunt
Re: Beter bed
Ik ben heel benieuwd wat dit bed heeft gekost! Ben het niet eens met de stelling goedkoop=duurkoop. Nou ja, wel als het heeeeeeeeeel goedkoop is natuurlijk. Als het setje 300 euro heeft gekost wordt het een ander verhaal. En een matras moet ingelegen worden?? Juist niet, die moet altijd zijn oorspronkelijke vorm weer aannemen!! Goede veren komen terug in de oorspronkelijke positie en een goede toplaag plet niet. Verward "kuilvorming" niet met "inliggen"!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 26 okt 2010 14:19
Re: Beter bed
Beste mensen met een goede reactie :d woensdag komt er een controleur langs om mijn matras te inspecteren, en de baas van het filiaal had mij gelijk gegeven dat de verkoop niet zo netjes gedaan was door de verkoper,dat dat is in iedergeval een voordeel maar ja ik zit er nu wel mee,dus maar afwachten wat ze er woensdag van zeggen.
En als de matrassen in de winkel zachter zijn dor al het getest mogen ze dat wel mededelen want ik ben geen specialist,en bij de verkoop werd mij verteld dat het matras en beddenbodems van goede kwaliteit waren en dan sta je daar metje klacht word mij verteld dat ik de laagste kwaliteit heb,dus dat vind ik ook een beetje merkwaardig.
En nee ik heb niet naar de reclame gekeken van reteketet naar beter bed:p.
Ik dacht gewoon ik ga naar een gespecialiseerd bedden bedrijf,maar nader inzien had ik beter naar de IKEA kunnen gaan want daar doen ze er niet moeilijk over alsje een probleem hebt (mijn ervaring dan).
Maar ik laat wel iets weten wanneer de (monteur) geweest is.
groetjes
En als de matrassen in de winkel zachter zijn dor al het getest mogen ze dat wel mededelen want ik ben geen specialist,en bij de verkoop werd mij verteld dat het matras en beddenbodems van goede kwaliteit waren en dan sta je daar metje klacht word mij verteld dat ik de laagste kwaliteit heb,dus dat vind ik ook een beetje merkwaardig.
En nee ik heb niet naar de reclame gekeken van reteketet naar beter bed:p.
Ik dacht gewoon ik ga naar een gespecialiseerd bedden bedrijf,maar nader inzien had ik beter naar de IKEA kunnen gaan want daar doen ze er niet moeilijk over alsje een probleem hebt (mijn ervaring dan).
Maar ik laat wel iets weten wanneer de (monteur) geweest is.
groetjes
Re: Beter bed
En zou je willen prijsgeven wat je betaald hebt voor dit bed? Dan kunnen we ook wat beter beoordelen wat je ervan mag verwachten
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 12 nov 2010 12:13
Re: Beter bed
Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het spijtig te vernemen dat u klachten ondervindt bij het slapen op uw nieuwe bed. Daar wij graag mee willen denken bij het vinden van een passende oplossing, wil ik u verzoeken om met ons in contact te treden via het e-mailadres [email protected]
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Beter Bed b.v.
Wij vinden het spijtig te vernemen dat u klachten ondervindt bij het slapen op uw nieuwe bed. Daar wij graag mee willen denken bij het vinden van een passende oplossing, wil ik u verzoeken om met ons in contact te treden via het e-mailadres [email protected]
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Beter Bed b.v.
Re: Beter bed
Het laatste bericht van hurricane is van 29 oktober dus het is te hopen dat dit inmiddels niet meer nodig is
Re: Beter bed
wat mij verbaasd is dat iedereen het maar heel normaal vindt dat de beddenzaak alles maar op moet lossen/omruilen, ga eens een auto kopen rijdn er een blokje mee om het pand en ga dan terug om te zeggen dat hij toch niet zo fijn rijd enig idee naar de reactie van de garage ??
Re: Beter bed
Beter Bed schijnt vaak toch wat mindere materialen te gebruiken, zoals ongeharde veren in de binnenveringsmatrassen. Daarmee financieren ze het tweede gratis matras!!! Na drie jaar weer retteketet naar Beter Bed omdat er een kuil in zit... Gewoon iets meer uitgeven aan een goed matras zou ik zeggen!
Re: Beter bed
Slecht voorbeeld, bij garages heet dit een proefrit en is heel gebruikelijkga eens een auto kopen rijdn er een blokje mee om het pand
Re: Beter bed
Het staat er een beetje krom, maar ik denk dat er bedoeld wordt NA de koop gesloten te hebben.16again schreef:Slecht voorbeeld, bij garages heet dit een proefrit en is heel gebruikelijkga eens een auto kopen rijdn er een blokje mee om het pand