LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T- Mobile: eerste ervaring: netwerk is een ramp!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Henk64
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2010 11:36

T- Mobile: eerste ervaring: netwerk is een ramp!

Ongelezen bericht door Henk64 »

Na jaren een tevreden KPN gebruiker te zijn geweest, moest ik helaas overstappen naar T-Mobile, omdat ik -als zeer tevreden iMac gebruiker- nu ook een Apple iPhone wilde gaan gebruiken. Van de iPhone heb ik op zich geen spijt, over T Mobile ben ik echter veel minder tevreden!
De bereikbaarheid van dit T Mobile netwerk is een absolute ramp! (regio Eemland, woonplaats Soest).
In huis ben ik driekwart van de tijd telefonisch niet te bereiken, ik zie voortdurend " geen service" in mijn scherm staan... Maar zelfs buitenshuis is het bereik heel vaak droevig! Regelmatig komt het voor dat ik midden in een gesprek zit en dat de verbinding wegvalt met " geen service".....
Gelukkkig kan ik per e-mail via mijn iPhone nog wel communiceren, omdat ik natuurlijk mijn lokale Wi Fi gebruik.

Ik vind het onbegrijpelijk dat T- Mobile een dergelijk slecht bereik heeft. Ik zit er helaas 2 jaar aan vast, maar als ik op enig moment zou kunnen overstappen naar een andere provider (en nogmaals: KPN deed het uitstekend) dan ben ik de eerste! :cry:

janneman22
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 mei 2010 20:20

Re: T- Mobile: eerste ervaring: netwerk is een ramp!

Ongelezen bericht door janneman22 »

alle providers gaan iPhones aanbieden, gewoon gaan klagen bij T-mobile als je lang genoeg vervelend blijft doen dan ontbinden ze je contract. En dan kan je gewoon weer naar KPN of Vodafone want die gaan ze snel ook aanbieden.

dimba
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2010 10:26

Re: T- Mobile: eerste ervaring: netwerk is een ramp!

Ongelezen bericht door dimba »

Als ik de dekkingskaart op hun website bekijk is het inderdaad niet heel erg goed daar in Soest. Zou nooit overgestapt zijn voor iets wat ik heel graag wilde en zeker niet als het de naam "iphone" heeft en waarvan het vaak genoeg in het nieuws is geweest dat die telefoon niet al te best werkt op dat t-mobile netwerk.

Beetje zwak om nu hier over t-mobile te vragen?, of om daar te gaan klagen?

Heb je de klantenservice al gebeld en gevraagd wat ze voor je kunnen betekenen ?
Mijn woonplaats is bijna 75% helemaal die witte kleur op die dekkingskaart en het was in 1 telefoontje geregeld bij mijn contract.

En ik ben blij dat ik geen iphone meer heb :lol:

Gr Dimba

Henk64
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2010 11:36

Re: T- Mobile: eerste ervaring: netwerk is een ramp!

Ongelezen bericht door Henk64 »

Helaas, stom van mij, dacht dat T Mobile een grote betrouwbare provider was..... Heb helaas verzuimd om wat beter naar reacties om mij heen te kijken..... geprobeerd klantenservice van T Mobile te bellen. Onbegonnen werk!
Maar ik zal toch gaan proberen vroegtijdig van dit contract af te komen. Want je kunt zeggen wat je wilt, het blijft onbegrijpelijk dat een grote provider zo'n verschrikkelijk slechte service levert.!
Als het kan lever ik morgen die iPhone weer in (ook al kunnen die er weinig aan doen) (behalve zo'n slechte deal te sluiten met een waardeloze provider) . Dan koop ik straks bij KPN wel weer een andere iPhone....

dimba
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2010 10:26

Re: T- Mobile: eerste ervaring: netwerk is een ramp!

Ongelezen bericht door dimba »

Ja zoals ik al zei, zelfs ik zie dat het niet helemaal goed is in heel Soest.
Jammer dat ze hierop niet direct iets ondernemen of iets dergelijks.
Ik werd als het ware naar de andere provider toe geadviseerd, u heeft gelijk mevrouw, ik ga u doorverbinden en daarna was het echt geregeld.
iPhone op de post en klaar was het. ( headset vergeten, niets meer van gehoord ).

Sinds 18 oktober bij Hi, ik heb vele vragen en ontvang van hi weinig of onbegrijpelijke antwoorden.
Ik wens je succes.

Gr Dimba

Gesloten