LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC, Knetterduur

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
spaansebrabander
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2010 11:35

UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door spaansebrabander »

Ik heb een abonnement voor internet TV en telefoon bij UPC. Wel uitgebreid met HDTV en onbeperkt gratis bellen. Ik lees telkens de aanbiedingen van UPC van 45 euro per maand. Nou voor ons niet in elk geval. Ik betaal elke maand meer dan 90 euro. Misschien moet ik er de HDTV uitgooien of het gratis bellen. Maar dat is telkens maar een paar euro en ik kom zo nooit aan de 45 euro. Ik heb UPC voorgesteld dat ik ook dat pakket van 45 euro wil, maar dat kan niet als klant. Dat geldt enkel als nieuwe klant. Ik denk er hard over om mijn schotel uit de caravan op het dak te zetten en ergens het goedkoopste telefoon/internetabonnement te nemen.

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door Shania81 »

Dat betaal je alleen als je van alle 3 de goedkoopste versie pakt, dus laagste snelheid internet, normaal telefoonabbo en minst uitgebreide pakket TV. Ik heb ook zitten kijken maar voor wat ik wilde was het echt geen EUR 45,00.

Schotel is idd veel goedkoper maar goed die moet je wel op je huis willen...ik niet heb een huis uit 1900 dus een moderne schotel dr bovenop is echt geen gezicht dan maar meer geld betalen helaas.

Wel jammer van UPC dat ze je niet tegemoet willen komen met bv een vaste klantenkorting ofzoiets. Misschien nog een keer proberen??

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door tennis »

Ik weet niet, wat in de voorwaarden staat.
Maar misschien een optie, om het contract op te zeggen, en daarna een nieuw contract met nieuwe voorwaarden af te sluiten!

wakker
Berichten: 42
Lid geworden op: 21 sep 2010 13:55

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door wakker »

eigenlijk best simpel,
wie veel wilt, betaald veel.

spaansebrabander
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2010 11:35

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door spaansebrabander »

dat is een waarhijt als een koet

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door tiptoo »

wakker schreef:eigenlijk best simpel,
wie veel wilt, betaald veel.
:?: is dat zo? vind ik niet maar het is wel helaas zo dat aanbiedingen gelden voor nieuwe klanten dus misschien een optie zoals hiervoor effe bellen en opzeggen misschien hoewel is haast zeker krijg je dan een aanbieding zodat je blijft alleen zit je er dan weer een jaar aan vast.

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

Het UPC Alles-in-één Voordeelpakket kost € 45,00 en omvat de volgende diensten:

Standaardpakket Radio/TV
Digitale TV Starter
Internet Fiber Power 25
Bellen Standaard

Het is echter mogelijk dit pakket uit te breiden met bijvoorbeeld extra digitale kanalen, HDVT en opname functie, sneller internet of voordelig bellen naar vaste en/of mobiele nummers.

Ook bestaande klanten kunnen dit pakket aanvragen. Bij een pakketwijziging gaat wel opnieuw een jaarcontract in. Kijk op http://www.upc.nl voor meer informatie en voorwaarden.

@spaansebrabander: We nemen graag even contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Zou je een mailtje naar [email protected] willen sturen met je gegevens en onder vermelding van 'Reactie Tros Radar forum'?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: wat zei ik :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door Henri42 »

UPC Webcare schreef:Het UPC Alles-in-één Voordeelpakket kost € 45,00 en omvat de volgende diensten:

Standaardpakket Radio/TV
Digitale TV Starter
Internet Fiber Power 25
Bellen Standaard

Het is echter mogelijk dit pakket uit te breiden met bijvoorbeeld extra digitale kanalen, HDVT en opname functie, sneller internet of voordelig bellen naar vaste en/of mobiele nummers.

Ook bestaande klanten kunnen dit pakket aanvragen. Bij een pakketwijziging gaat wel opnieuw een jaarcontract in. Kijk op http://www.upc.nl voor meer informatie en voorwaarden.

@spaansebrabander: We nemen graag even contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Zou je een mailtje naar [email protected] willen sturen met je gegevens en onder vermelding van 'Reactie Tros Radar forum'?


wat een service van UPC :) :wink:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door agro »

Bericht Telegraaf dd. 1-11-2010
Bedrijven ronduit onvriendelijk
’Klant kan barsten nadat koop rond is’
door Jurry Brand
AMSTERDAM, maandag

Bedrijven scoren bedroevend slecht op klantvriendelijkheid. Klanten hebben er gemiddeld niet meer dan het rapportcijfer 5,6 voorover. KPN wordt genoemd als het meest onvriendelijke bedrijf.

Telefoonmaatschappijen halen het gemiddelde overigens flink omlaag met een 4,7. De energiebedrijven doen het maar net iets beter met een 5,1. Banken, verzekeraars en openbaar vervoer moeten het doen met een 5,6. Klanten zijn het best te spreken over de supermarkten: zij halen een 6,8.

Erwin Wijman, marketingdeskundige en schrijver van een boek over klantgerichtheid van bedrijven, kijkt niet op van de resultaten van het onderzoek, dat is uitgevoerd door No Ties/Peil.nl.

„Bedrijven bouwen muren om zich heen. Ze willen wel spullen aan je kwijt, maar als de koop eenmaal rond is, willen ze niet meer met je praten. Je ziet het aan mailtjes die worden gestuurd door een ’noreply-emailadres’, duurbetaalde 0900-nummers voor de klantenservice, en brieven aan klanten die worden ondertekend met ’Customer Care Center’. Dat komt enorm afstandelijk over. Het prikkeldraad rond bedrijven moet worden opgeruimd.”

Als meest onvriendelijke bedrijf wordt KPN het vaakst genoemd, gevolgd door UPC, Ziggo, T-Mobile en Vodafone. Het aardigste bedrijf is Bol.com. Opmerkelijk genoeg staat KPN in dit rijtje op een tweede plaats. Rabobank, opnieuw UPC en Philips completeren de top vijf.

KPN laat weten niet bekend te zijn met de inhoud van het onderzoek, maar stelt in zijn algemeenheid dat „de discussie over de kwaliteit van callcenters niet langs KPN heen gegaan is. We herkennen en erkennen dat ook de callcenters van KPN niet altijd optimaal functioneren”, aldus een zegsman.

„KPN streeft een hoog niveau van dienstverlening na, waarbij klanten van KPN ons willen aanbevelen bij nietklanten. Dat kan alleen als klanten altijd goed en snel geholpen worden. Daarom is vorig jaar een omvangrijk verbeterprogramma in gang gezet.”

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door Henri42 »

Wat zou Agro met deze link bedoelen of willen duiden, leesvoer plaatsen,wat algemeen bekend is , zonder eigen mening ??, :lol:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:Wat zou Agro met deze link bedoelen of willen duiden, leesvoer plaatsen,wat algemeen bekend is , zonder eigen mening ??, :lol:
:lol: denk het wel :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
Henri42 schreef:Wat zou Agro met deze link bedoelen of willen duiden, leesvoer plaatsen,wat algemeen bekend is , zonder eigen mening ??, :lol:
:lol: denk het wel :mrgreen:
UPC heeft zojuist de award gekregen vanwege hun snelheden, fantastisch toch, nu de klantenservice oppimpen en klaar is UPC :) :lol:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:
UPC heeft zojuist de award gekregen vanwege hun snelheden, fantastisch toch, nu de klantenservice oppimpen en klaar is UPC :) :lol:
:lol: hoe is het mogelijk :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
Henri42 schreef:
UPC heeft zojuist de award gekregen vanwege hun snelheden, fantastisch toch, nu de klantenservice oppimpen en klaar is UPC :) :lol:
:lol: hoe is het mogelijk :mrgreen:

Inderdaad en dat allemaal voor E 45,- TV Telefoon Internet ( 25 mb ),hun snelheden liggen boven alle ADSL lui

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door agro »

Het is de vraag wat zo'n award waard is, nergens staat uit hoeveel bedrijven ze zijn gekozen, ze zijn mogelijk zelfs de enige inschrijver. http://www.ncca.nl/
Uit het eerder gepubliceerde en geplaatst bericht bleek dat ze als meest onvriendelijk bedrijf op de 2de plaats staan, en bij de top 5 op het meest aardige bedrijf op de 4de plaats.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door GJvdZ »

spaansebrabander schreef:Ik heb een abonnement voor internet TV en telefoon bij UPC. Wel uitgebreid met HDTV en onbeperkt gratis bellen. Ik lees telkens de aanbiedingen van UPC van 45 euro per maand. Nou voor ons niet in elk geval. Ik betaal elke maand meer dan 90 euro. Misschien moet ik er de HDTV uitgooien of het gratis bellen. Maar dat is telkens maar een paar euro en ik kom zo nooit aan de 45 euro. Ik heb UPC voorgesteld dat ik ook dat pakket van 45 euro wil, maar dat kan niet als klant. Dat geldt enkel als nieuwe klant. Ik denk er hard over om mijn schotel uit de caravan op het dak te zetten en ergens het goedkoopste telefoon/internetabonnement te nemen.
Als je alles aankruist op het formulier dan krijg je ook alles. Ik neem aan dat je van te voren toch wel doorgelezen hebt wat je hebt besteld?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC, Knetterduur

Ongelezen bericht door tiptoo »

GJvdZ schreef:
Als je alles aankruist op het formulier dan krijg je ook alles. Ik neem aan dat je van te voren toch wel doorgelezen hebt wat je hebt besteld?

onzin TS was al klant bij UPC dus hoezo alles aankruizen effe goed lezen :mrgreen:

Gesloten