Graag willen wij, als Extremediscount zijnde, reageren op de berichten welke gepost zijn op dit forum, en u wat meer informeren over ons bedrijf.
Extreme discount kenmerkt zich het afgelopen jaar door een continue explosieve groei. Deze groei van ca. 15 procent per maand was kenmerkend voor ons bedrijf, maar in de praktijk verre van ideaal. Nieuwe mensen, locaties en medewerkers werden hier voor ingeschakeld. Na een strategische focus op nieuwe productgroepen met als focus klein huishoudelijk is Extremediscount sinds april dit jaar hiermee per maand in plaats van 15 procent, echter verviervoudigd qua klanten, orders en daarmee direct van invloed op aanverwante bedrijfsprocessen.
De keuze is daarom versneld genomen om een professioneel logistiek centrum op te zetten, medewerkers aan te nemen en de ICT verder te professionaliseren om klanten beter, sneller en efficiënter te kunnen bedienen.
Dit gaat helaas ook bij extreme discount niet zonder slag of stoot. E.e.a. hadden we liever sneller in praktijk tot uitvoering gebracht, echter is dit niet zo gelukt. Op dit moment is de logistiek met onderhavig ict systeem in proces, zijn professionele medewerkers opgeleid en werkzaam en leveranciers geïnformeerd. Allen zijn meewerkend en enthousiast. We zijn ervan overtuigd dat alle investeringen en daarmee veranderingen, onze klanten voor nu en de toekomst kunnen voorzien in de groeiende behoeften.
Nogmaals benadrukken we dat deze transitie door de groei niet geheel zonder problemen is verlopen. Hiervoor maken we dan ook onze welgemeende excuses. We hebben onze processen drastisch veranderd om u als klant nog beter te kunnen voorzien in product, kwaliteit en service voor nu en de nabije toekomst. Op dit moment worden 90 tot 95 procent van alle orders al binnen de gestelde termijn uitgeleverd. Wij streven natuurlijk naar 100 procent en verwachten dit streven spoedig te bereiken.
We hebben alle bovenstaande klachten bekeken en het lijkt er op dat deze reeds zijn opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van u! U kunt hiervoor een e-mail sturen naar onze servicemanager op
[email protected]. Mocht u een nieuwe klacht hebben, laat het ons dan ook weten op dit e-mail adres. We zullen er alles aan doen om de klacht voor u op te lossen.
Tevens zullen we dit forum nauwlettend in de gaten houden, en alle opkomende klachten naar behoren voor u oplossen. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak.