LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile abonnement te snel omgezet, beltegoed kwijt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
beller42
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2010 14:09

T-mobile abonnement te snel omgezet, beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door beller42 »

Op 19-10-2010 heb ik telefonisch mijn relax 150 Sim only abonnement opgezegd (opzegtermijn 1 maand). Gelijktijdig heb ik Prepaid aangevraagd.
Mij is verteld dat het abonnement per 19-11-2010 zou worden afgesloten en dat Prepaid op dezelfde datum zou ingaan. Mijn beltegoed (ca. 290 minuten) van mijn abonnement kon ik voor de overgangsdatum nog gebruiken. Hiervan heb ik een schriftelijke bevestigingsbrief ontvangen per post.

Het blijkt echter dat mijn abonnement op de dag dat ik opbelde (19-10-2010) al is omgezet naar Prepaid. Mijn oude beltegoed van ca. 290 minuten is daarmee ook vervallen! Dit is tegen de afspraak die telefonisch is gemaakt en per brief is bevestigd.

Mijn verzoek is ter compensatie een beltegoed overeenkomend met de 290 minuten van mijn oude abonnement te krijgen op mijn Prepaid beltegoed.
N.B. Het is niet mijn bedoeling om mijn oude abonnement weer terug te krijgen!!

Ik heb geprobeerd dit te mailen maar een (geldig) emailadres van T-mobile kan ik niet meer vinden op hun website, en ook geen webmailformulier!

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: T-mobile abonnement te snel omgezet, beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door GodsSon »

Dus omdat T-Mobile niet bereikbaar is naar uw idee (genoeg mogelijkheden op de website te vinden), zet u een bericht op een openbaar forum?

Vreemde gedachtengang als u het mij vraagt.

ps. http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/contact

dimba
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2010 10:26

Re: T-mobile abonnement te snel omgezet, beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door dimba »

Bij t-mobile koop je je minuten voor de maandbundel vooraf in.
Dus als jij word afgesloten een maand te vroeg weliswaar, had jij dus geen 290 belminuten. ( ik neem aan dat je ze van de belstatus hebt afgelezen )

Dus mijn advies is wacht even de volgende factuur af.
En dan kan je pas zeggen hoeveel belminuten je kwijt bent.
Je krijgt namelijk een eindfactuur waarop jij teveel betaalde kosten terugkrijgt, maar daar tegenover dus ook je belminuten inlevert.

De €5 beltegoed die je hebt ontvangen hoor ik je niet over.
Die krijg je van T-Mobile zodat je op de dag van omzetting ten minste kunt bellen.



Gr Dimba

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: T-mobile abonnement te snel omgezet, beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door Yme »

Als je op hun website op het woord klacht zoekt krijg je een contactformulier te zien.

Gesloten