Teruggeweest naar supermarkt maar die begreep het niet. De volgende dag weer stukjes metaal in het vlees maar nu van een andere supermarkt. De oven gecontroleer en het bleek dat het gaas bovenin de oven was opgelost en verpulverd. Bij het aanraken er van valt alles uit elkaar.
Best of Shopping geinformeerd omdat dit schade kan hebben voor de volksgezondheid (metaal in eten mag nooit) en die zouden er met de hoogste spoed naar kijken, zelfs de Europese manager uit Zwiterland zou worden gebeld.
Na diverse telefoontjes van een mevrouw Inge Swart moet ik mijn oven opsturen ter beoordeling. Dit gedaan !!! En hij is afgeleverd en er is voor getekend maar Best of Shopping is hem kwijt, heel raar ................. of wellicht opzet ?? Gelukkig heb ik er goede foto's van gemaakt !
Nu een maand later en 10 telefoontjes heen en weer gaan ze de oven opsporen en wordt ik nog steeds aan het lijntje gehouden en er gebeurd NIETS terwijl wellicht andere consumenten ook metaal of metaal gruis in hun vlees hebben / krijgen zonder dat ze het weten.
Wellicht dat u een terugroep aktie kan regelen want dit is gevaarlijk voor de consument.