LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Andere onderwerpen over auto en vervoer
superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door superwoman »

Na een inbraak in onze auto belde ik Carglass. Immers, dat is een advies van je verzekeraar. Men kon mij niet ter plaatse helpen, dat kon pas de avond erna. Mijn auto had een compleet ingeslagen zijruit, overal lag glas in de auto, en in plaats van een raam zat er een groot gapend gat, dus dat duurde veel te lang. Zo lang kan je een auto niet aan de openbare weg laten staan op die manier, het was net aangeschoten wild.

Ik kon wel naar het service center in Amersfoort komen, daar hadden ze de ruit op voorraad werd mij verteld. Dus ging ik met een ingeslagen autoruit, 2 dikke sjaals om (het was -1 graden op dat moment) naar Carglass toe.

Daar kwam de monteur mij eerst vertellen dat de deurspijl ook verbogen was: een koevoet gebruikt door de inbrekers. Het raam zou dus tot schadeherstel niet gemakkelijk open en dicht kunnen aan die kant. Nu was ik dat toch niet van plan met die kou, dus het was geen probleem.

Na een uur wachten kon ik beneden komen. Mijn eigen risico, 70 euro, moest ik zelf betalen. Dat had ik afgekocht bij mijn verzekeraar maar ik had al gehoord dat ik die nota gewoon mocht declareren. Ik zei het er nog wel bij, maar er werd meteen verteld: betalen !

Dus ik betaalde 70 euro. Toen kreeg ik de nota te zien, ik moest tekenen. Voor ik vertrok, maar nadat ik had betaald en getekend, werd mij verteld dat ze een noodruit hadden moeten plaatsen omdat de ruit bij nader inzien toch niet op voorraad was. Een foutje van de telefoniste, die DACHT dat er nog wel een ruit zou zijn voor mijn auto.

Nu moet ik een heel weekend wachten tot er een monteur aan huis zou komen om de definitieve ruit te plaatsen. Op maandag, eind van de middag, komt er eindelijk iemand langs.

Triest ! Toen ik bij mijn auto kwam zag die er niet uit: een stuk dof plastic, vastgezet met plakband en een slordig kleefrandje, leek op pritt buddies weet je wel.

Daar moet ik het een heel weekend mee doen, de plaatselijke hangjeugd heeft vrij spel: een plakbandje loshalen en je zit in mijn auto. Zo durven ze je een auto mee te geven.

Ze weten bij Carglass ook best wel dat ik, hadden ze gezegd dat ze de ruit niet op voorraad hadden, naar de concurrent was gegaan.

Je krijgt naderhand zo'n klanttevredenheids onderzoekje per mail maar daar kan je ook geen klacht in kwijt weet ik uit ervaring.


Ik voel me in de maling genomen door Carglass: geen 24 uurs-service, geen sprake van snelle service, en flinke dosis misleiding op de koop toe ! Natuurlijk heb ik, in overleg met mijn verzekeraar, per mail een klacht ingediend bij Carglass met een cc-tje naar hun toe. Ik vraag me af of ik de enige ben die zo schofterig is behandeld door Carglass.
Laatst gewijzigd door superwoman op 20 jan 2009 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door Mallemalle »

beetje overdreven reactie, tenzij je d ekoningin bent ;)

je zou andere bedrijven eens moeten proberen die de volgende avond een ruit in je auto hadden kunnen en willen plaatsen

geen enkele, carglass levert wat dat betreft prima service over het algemeen, en ej doet net alsof heta lelmala de schuld is van carglass, wat natuurtijk niet zo is

en vergissen is menselijk

dat plakband verhaal is natuurlijk niet prettig, maar men heeft toch gepood je te helpen

70 euro lijkt mij overigens heel netjes

klager83
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2009 09:22

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door klager83 »

Ik heb dezelfde negatieve ervaring met Carglass.

Het ruitje was op voorraad, monteur komt na een halve dag wachten, zonder ruit.
Stukje platic met plakband, maar ik moet wel 70 euro afrekenen.
Week later, de ruit was er maar het was de verkeerde, dus ik moet wachten.
Weer gebeld, ja er was een ruit, maar daar zat een kras op er was heel moeilijk aan een ruit te komen nergens op voorraad.
Dus zelf maar eens gaan zoeken, want ik had al betaald, anders was ik natuurlijk naar een ander gereden.
Suzuki Nederland hielp me binnen 5 minuten aan het adres waar liefst 7 ruiten op voorraad lagen en direct op te halen waren.
Carglass gebeld, maar het tranport was een probleem. Nog aangeboden dat ik de ruit zelf zou gaan halen, maar ze hadden het gewoon te druk, en ik moet maar wachten.
Ondertussen liet het plakband van het ruitje los op de snelweg. Ik kon niet onmiddelijk stoppen, en het ruitje beschadigde door het klapperen mijn lak behoorlijk.
Ja nu hadden ze wel een monteur ..... Je raad het al om er weer een ruitje in te plakken.... niet de definitieve ruit want ja die lag in den Haag .....
Na een paar weken eindelijk de ruit er in gezet .....
De schade aan de auto ? Ehh .... brengt U hem maar naar het filiaal, dan zullen we hem laten herstellen. 's morgens voor ik naar mijn werk ga naar het filiaal. Niets niemand ..... 09.00 uur maar eens gebeld, maar weer hadden ze het te druk ....
Ze zouden me we bellen als het een keer uitkomt ....
We wachten nu alweer bijna een jaar ........

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Ligt het dan ook niet een beetje aan jezelf....
Ik heb er nooit problemen gehad. Mijn vooruit was kapot en deze werd een dag later meteen vervangen door Carglass Spijkenisse. Goede service. Raam zat er beter in al voorheen en ik mocht tijdens het vervangen gewoon aanwezig zijn in de shop. De demontage en montage ging netjes en voorspoedig. Tuurlijk kan het voorkomen dat er een ruit niet beschikbaar is of wat dan ook, maar je kan ook naar een andere vestiging gaan hoor. Je bent niet vestigingsgebonden.

Verder je bent niet verplicht om naar Carglass te gaan. Je verzekering heeft alleen contracten en afspraken gemaakt met hun voor een spoedige en snelle afwikkeling. Het is nog steeds een verkeerd beeld dat mensen hebben dat de verzekeraar bepaald waar de ruit vervangen moet worden. Echter zij kunnen moeilijker doen of als de ruit meer kost dan bij carglass dan zal jij het verschil zelf moeten bijleggen.

Dat is het enige. Hierdoor voelt het als een verplichting om naar Carglass te gaan, maar als je ruit hetzelfde kost bij bijvoorbeeld Autotaal glas dan doen zij echt niet moeilijk en kun je de rekening gewoon declareren.

klager83
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2009 09:22

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door klager83 »

Helemaal gelijk maarten1234.
Ik had er ook bij mijn auto moeten blijven, en in moeten grijpen voordat ze het werk aanvangen hadden ...

superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door superwoman »

Vanmiddag een telefoontje van Carglass klantenservice: er was vanuit het callcenter een fout gemaakt naar mij toe, er is een memo uitgestuurd dat ze nooit meer zomaar een autoruit mogen toezeggen zonder te weten of die ruit er wel is, en dat een klant nooit met een noodoplossing moet komen te zitten in het weekend.

Toch netjes van ze.

klager83
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2009 09:22

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door klager83 »

Heel goed, heeft het klagen via dit forum dus toch een positieve invloed.
Het zet bedrijven als Carglass aan tot handelen en klantgericht denken.
ik heb weken zo rondgereden, maar toen was er nog niemand die zich daar over bekommerde ......

acjzr1
Berichten: 827
Lid geworden op: 11 mar 2004 20:58

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Ik heb de voorruit van mijn prive auto laten vervangen door Autotaalglas Breda. Superservice, vervangend vervoer en mijn auto werd schoner afgeleverd dan toen ik hem bracht!
Afspraak gemaakt met Carglass Roosendaal voor de vervanging van de voorruit van mijn bedrijfsauto.
Bij aflevering zat de ruit te hoog, was het in de auto een grote teringzooi, ontbraken er diverse kunststof delen van de auto en werkte de antenne van de radio niet meer (deze zit in de voorruit).
Bedankt Carglass... :evil:
Ik ga voortaan naar Autotaalglas Breda.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door D1RK »

De Ford Transit heeft voorruit verwarming en andere soms een antenne in het raam.

Ook de zonneband die erin zit moest vervangen worden en als je duidelijk vermeld dat je deze extra's ook wilt houden is een vervanging van goedkopere Pilkington niet mogelijk!

Ze waren niet blij met het vervangen van deze grote en extra dure maar contract is contract en ik heb dus de foute geweigerd.

Ik hoef dus niet ijs te krabben en daar is ooit voor betaald en als ik de buren zie.... jammer dat niet elk merk dit heeft!

Ed Buijs
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2009 09:36

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door Ed Buijs »

Nee, je bent niet de enige met problemen bij carglass.
Hier mijn verhaal.
Vestiging Utrecht atoomweg!


Carglass........

Net voor me vakantie de ruit laten vervangen bij carglass. Geen glasverzekering, dus kosten eigen rekening. (ruim 300 euro)

Kort na me vakantie hoor ik een knal barst in me voorruit. Rechts onderin de ruit precies onder de ruitenwisser een barstje. Ik terug na carglass. En wat denk je de beste man van carglass komt na buiten en voordat hij goed en wel gekeken had. Had hij de diagnose al klaar steenslag. Mooi verhaal hé onder de ruitenwisser. Dus na een paar weken was de ruit alweer naar de knoppen. De ruit barste terwijl de auto stilstond met een flinke knal kwam de barst erin. Ik was het niet met carglass eens dus bellen met carglass, en nu komt het allermooiste.

Wisten jullie dat carglass “zelf”een onafhankelijk expertisebedrijf heeft voor dit soort gevallen! En dan zegt carglass. Wij schakelen een expert in van het bedrijf Bergwerf in Capelle aan de IJssel en hun uitspraak is bindend. Wat denk je wat de expert te vertellen heeft?

Precies, het zogenaamd onafhankelijke expertisebedrijf Bergwerf is het eens met carglass. Als klant heb je niks in te brengen. Ik kon me nog net inhouden om zowel die expert als de werknemer van carglass niet een draai om hun oren te geven.

Conclusie als klant ben je altijd de pisang bij carglass als het om garantie gaat. Op hun auto’s staat wel levenslange garantie maar het zijn experts bij carglass om daar onderuit te komen.

Ik snap niet dat onze verzekeringsmaatschappijen zo graag zaken doen met carglass! Zeker niet als er door de volkskrant negatief wordt geschreven over carglass.

Macht misbruik van carglass

Maar je bonussen hé. Je hoeft dus niet klantvriendelijk te zijn om een goede marktpositie te behalen. Je moet de verzekeringen bonussen geven dan komen ze wel na je toe.
Wat worden we toch voor de gek gehouden in Nederland!!!!
Daar vind je onder andere dit stukje.
Carglass heeft met bijna alle verzekeraars afspraken gemaakt voor het repareren van kapotte autoruiten. Eén van stenen des aanstoots is voor de NMa de mate waarin Carglass bonussen verstrekt aan verzekeraars die voor veel klanten zorgen. Daardoor wordt een gezonde concurrentie belemmerd, zo luidt de conclusie van het tussenrapport.

Ik denk dat dit genoeg zegt.
Carglass nooit meer! Ze kunnen nu een koekje van eigen deeg verwachten.
Ik zal dit overal op het internet posten. En dit verhaal is ook mijn reclame campagne voor carglass!

Een zeer ontevreden klant die zich in de maling genomen voelt door Carglass en door bergwerf expertise. Het zal mij niks verbazen als Bergwerf expertise ook een bonus krijgt als ze iets in het voordeel van carglass beslissen.

Bij carglass ben je aan de goden overgeleverd.

Afz. Ed Buijs een zeer ontevreden klant over carglass!

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Hoe vaak we een auto van Carglass binnen hebben waarvan alleen de ruit vervangen was, maar de rest van de schade niet.......

Ed Buijs
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2009 09:36

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door Ed Buijs »

Na diverse mensen en bedrijven te hebben gesproken sta ik er niet raar van te kijken Jeroen. ;)

Sterker nog het valt me mee zo weinig er over carglass te vinden is. Het personeel komt op mij niet echt professioneel over.

Maar als je ziet wat voor uurloon carglass rekent: Het monteren van de voorruit was iets van 100 euro. Binnen 3 kwartier zit je ruit erin. Kom je uit op minimaal 125 euro per uur.

Ik wil niet veel zeggen maar dat reken ze bij een BMW, Mercedes, Audi of Porsche dealer nog niet eens. En bij die bedrijven lopen gekwalificeerde monteurs in het rond.

Mijn indruk van het personeel bij carglass is niet zo hoog als je ziet wat daar rond loopt bedenk je je wel een tweede keer voordat je hun aan je auto laat sleutelen....... Althans ik wel.

Gisteren heb ik zelf een nieuwe voorruit gehaald met kit set. Ik was voor de ruit en voor de kit set 60 euro goedkoper uit dan bij carglass.

Mag ik zeggen dat ik me opgelicht voelt door Carglass?

En dan nog te bedenken dat ze prijsafspraken hebben met verzekeringpartijen. :?:

p500
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2009 22:34

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door p500 »

hallo ed

ga jij die raam er ''effe'' inzetten zelf?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
heb je ook het gereeschap om de raam eruit te halen of ga je gewoon je raamsteilen slopen?

ik heb ook een schurfthekel aan die carglass oplichters maar bezint eer je begint.

ik heb een hele tijd ruiten gezet bij en ander en weet waar ik het over heb.

of je hebt een ruit in de rubber en dat kan natuurlijk ook nog en dan hebben ze je daar flink genaaid met 300

Ed Buijs
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2009 09:36

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door Ed Buijs »

Raam erin zetten lukt me wel. Kennis van me heeft een garagebedrijf. Sleutel daar altijd aan me auto's. ;)
Had er alleen geen zin in zo net voor de vakantie.
En wat betreft carglass nooit meer!!!

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Een gelijmd raam eruit halen is niet moeilijk hoor en al helemaal niet als deze al kapot is :wink:. Het gereedschap is hooguit een snijdraad voor de lijm en een mes voor de sponning en lijmresten.

Fenny25
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2010 18:48

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door Fenny25 »

Waar veel mensen niet bij stilstaan:
- Je blijft altijd IETS zien van de reparatie van Carglass
- Je hebt altijd kleine kans op doorscheuren tijdens die reparatie
- Je hebt ook altijd een kans, al is dat na 2 jaar dat de gemaakte reparatie scheurt
- Als de ster doorscheurt tijdens of na de reparatie word dat bedrag ( tussen 83 en 114 ) verrekent met de prijs van de ruitvervanging. Dus met het bedrag wat de WAklant of verzekeraar betaald aan de ruitvervanging.

In het stuk over Carglass bij Radar 25/10 zie je een Golf 4 uit 96 waar 10 verschillende ruiten voor beschikbaar zijn. Cargla/ss zet altijd de kleur ( het type ruit ) wat er in zit.
Een hpx duurt ongeveer 20 minuten, een ruitvervanging 2 uur. Carglass zal altijd eerst een hpx uitvoeren voor ze overgaan op een ruitvervanging.
Verder is het gebruikelijk dat de auto ook word uitgezogen (stofzuiger) en dat de ruiten van binnen en buiten worden schoongemaakt.

Het is begrijpelijk dat je alleen negatieve voorvallen hoort. Carglass krijgt de rotzooi van autototaalglas. Glasgarage krijgen de "klachten" van Carglass te horen etc etc etc.
Jammer dat er niet iets meer aandacht word besteed aan de service/garantievoorwaarden/kwaliteit van reparaties en bijvoorbeeld de mobiele service.
Bij inbraak komen we uit ons bed om er een ruit of noodvoorziening in te zetten.
Er zijn niet veel bedrijven die dit aanbieden.
Verder hoef je ook geen dubbele afspraak te maken als de reparatie doorscheurt en er moet een nieuwe ruit in, want Carglass komt aan huis. Ook voor ruitvervanging.

Tuurlijk gaan er veel dingen fout.
Maar ik weet dat Carglass in ieder geval zijn uiterste best doet om zoveel mogelijk enthousiaste klanten te hebben.
En buiten dat ook altijd probeert te denken in oplossingen als het foutgaat, bijvoorbeeld bij een verkeerde ruitselectie.

We hebben interne MBO opleidingen voor nieuwe monteurs waar ze een jaar ingaan. Er komt veel meer bij kijken als een ruitje eruit "zagen'' en een nieuwe "plakken". Het gaat om het hele plaatje.
Hoe je aangesproken word, hoe je behandeld word en dat je je geen nummertje voelt zoals in heel veel bedrijven.
Ik zou graag mensen uitnodigen om gewoon eens langst een Carglass filiaal te gaan en te vragen om een voorruit te checken.
Al is het maar op steenslag ( wat we als service gratis verhelpen ).

Grote kans dat je dan een kop koffie krijgt, een leuk gesprek, een goed persoonlijk advies en nog een kleinigheidje voor het vertrouwen & langstkomen.

Mvg,

Een tevreden werknemer van Carglass.

jowest
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2010 12:51

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door jowest »

Car glas Heerlen bewijst dat het ook anders kan.
Begin dit jaar vloog een steen door mijn schuifdak.IK was in de beurt van de carglas vestiging in Heerlen.Toen ik er aankwam kon ik eerst de auto binnen zetten ,en mijn verhaal aan de balie gaan doen.
Daar vertelde de bedrijfslijder dat carglas geen autoglas voor mijn schuifdak kon leveren.Hij zou kijken over er een noodvoorziening gemaakt kon worden.
Toen ik weer bij mijn auto kwam was reeds een medewerkster mijn hele auto met de zuiger alle glasresten aan het verwijderen.
Er kwam een monteur die keurig van hard plastic een noodvoorziening maakte zodat ik weer droog verder kon.
Toen ik naar de kosten vroeg, was betaling niet nodig.
Als dank heb ik ze de dag erna een lekkere Limburgse Vlaai gebracht.
Dus zo kan het ook :)

schoepioen
Berichten: 85
Lid geworden op: 05 okt 2010 10:13

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door schoepioen »

Ik heb meerdere ervaringen met Carglass (vervangen van ruiten en repararen van ruiten) en op zich positief. Niet altijd gaat alles perfect en vlekkeloos (ooit had men de afdekplaat van de raamstijl niet netjes terug bevestigd. Dit is enkele dagen later alsnog hersteld).
De laatste keer leek het ook goed te zijn gegaan. Ik werd keurig gebeld, vriendelijk verzocht goed te kijken welke kleur band het raam had (zit bij het betreffende model nl. verschil in), besteld en vervangen. Bleek alleen bij thuiskomst in het buitenlicht dat de chromen lijst boven het raam aangedrukt was met waarschijnlijk de zijkant van een schroevedraaier, met als gevolg deukjes... Balen en dus gemeld. Er werd niet moeilijk gedaan en keurig en snel een nieuwe lijst (vast niet goedkoop geweest) voor mij besteld terwijl ik een mooie gebruikte ook goed had gevonden.

Zo hoort het en kan het dus ook. Al blijf ik kritisch en van mening dat ook dit soort onvolkomenheden/fouten voorkomen kunnen worden, waardoor ik als klant nog blijer zou zijn. Iets minder varen op automatisme en wat meer aandacht en inspectie na afronding van het werk zou hieraan bijv. kunnen bijdragen.

Tino
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2010 00:11

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door Tino »

Ik heb de uitzending gezien met de klacht over Carglas maar ik heb ook goede ervaringen de alle eerste keer dat ik bij Carglas kwam was 1999 ik werd toen snel geholpen alleen voor één raam kreeg ik een plakraam voor een paar dagen ik heb alleen gemerk dat bij het raam verwijderen er schade rond het rubber onder het raam is gemaakt maar heb dit zelf met een lak stift bij gewerkt.
Ben één keer in de nacht bij hun geweest in Amsterdam op de Veemarkt en ben snel geholpen met een plakraam zodat ik weer snel kon rijden wat ik gebruik de auto bedrijfsmatig.
Ben nog ongeveer 3 x in Purmerend geweest en ben daar altijd goed geholpen maar ik heb ze er wel opgewezen dat als ze het oude rubber verwijderen geen lak schade moeten maken heb ook gezien dat ze met een soort prijmer en een lakstift de boel bijwerken.
Ik heb alle keren dat ik daar was nooit teveel betaald maar misschien komt dat omdat ik goed verzekerd ben.

miesvl21
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2012 10:16

Re: Problemen bij Carglass: ben ik de enige ?

Ongelezen bericht door miesvl21 »

Zoals ik hier al lees ben ik niet de enige.
Wel jammer. Want mijn vader had een positieve ervaring met Carglass Tilburg.
Maar in Tilburg duurde het een week langer voordat ze tijd hadden. Dus ik met mijn auto naar Den Bosch.
Voor een voorruitvervanging, want in de vakantie was mijn voorruit volledig gescheurd tot aan het raamsteil.

Verzekering gebeld. Valt geheel binnen de verzekering. Goed verzekerd geen eigen risico. Dus ik kon hem gerust naar Carglass brengen. Netjes te woord gestaan in den beginnen. Afspraak gemaakt prima. Auto gebracht prima. Doorgegeven dat de GPS antenne voor de autoradio met geintegreerde navigatie niet terug gelijmt hoefde te worden.
Want deze zou er terzijne tijd uit gaan.

Ik er toch nog even voor terug gelopen om dit tegen de monteur zelf ook te zeggen. Kreeg netjes een bril aangeboden want ze was al aan het snijden met draad. Ze kreeg nog van collega te horen dat ze haar andere been voor moest zetten, want als de draad springt kon ze zich beter opvangen. Ik weer gegaan om even rond te neuzen op de woonboulevard. We konden er immers op wachten.

Na een goed uur worden we gebeld. U kunt de auto opkomen halen. Wij terug naar de auto. Zien we dat er kit tussen het raam uit komt. Krassen op de zijschermen, raamsteilen en moterkap. Glasscherven lagen nog op de bodem, stoelen en op het dachboard van de auto. Zuignapafdruk nog op het dak. En GPS antenne afgenkipt. Hebben we netjes voor u gedaan. Zie je niets meer van. Nee, de afgeknipte draad hadden ze achter het kapje gelegt. Ik weet niet of dat wel zo verstandig is. Staat ik immers toch stroom op.

Wij meteen melding gemaakt. Schadeformulier erbij gepakt wat zij voordat ze beginnen aan een auto zelf opstellen. Stond niets op over krassen. En het was duidelijk te zien dat het verse krassen waren. En vanaf dat moment gaat het mis. De klantvriendelijheid hield op. Tja, ze wilde de schade van 1cm die misschien wel door de draad veroorzaakt was laten maken. Al was dat zeer onwaarschijnlijk dat die door hen veroorzaakt was, want alle auto's worden afgeplakt. en de gps antenne mochten we een nieuwe gaan kopen en die dan declareren bij carglass.

Inmiddels hebben we ook van andere bedrijven en hun collega's in Tilburg de mening gevraagt en die geven aan dat de ruit er ook nog niet eens gecentreert en diep genoeg inligt. Maar wat nu Carglass Den bosch vind dat ze prima werk hebben gelevert. De raam ligt er goed in en de uitgelopen kid kunnen ze zo weghalen.
Wat volgens Tilburg juist meer schade op zou kunnen leveren.

En nu laat carglass een onafhankelijk expert komen (ONAFHANKELIJK, maar wel door hen uitgekozen en ik kreeg de indruk dat het telefoontje wat carglass voerde al genoeg zei over het onafhankelijke) En die moet een bindend oordeel gaan geven.

Ik stop er nu mee. Met regelen. Het ligt bij de rechtsbijstand. We zullen wel zien waar het op uitdraaid. Ik baal ervan. Heb er goed buikpijn van. Heb immers al mijn spaargeld in mijn autootje gestoken. Het is geen splinternieuwe auto, maar Ik heb niet gevraagt om deze schades.

Voor mij GEEN CARGLASS Den Bosch meer. Sorry voor alle filialen die wel hun zaakjes op orde hebben.

Gesloten