LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile bkr registreerd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nigel72

T-mobile bkr registreerd

Ongelezen bericht door nigel72 »

Hoi ik ben Nigel,

Ik heb de volgende probleem met T-Mobile.

Ik had 2 abonnementen bij T-Mobile.

1e abonnement startdatum 15-12-2007 einddatum 26-03-2010.

Netjes betaald niks aan de hand.

2e abonnement startdatum 14-02-2008 einddatum 22-10-2008.

Bij de 2e abonnement heb ik het een paar keer verlengd omdat ik niet wist wat voor abonnementsvorm ik wilde, heb ik het dus op prepaid gezet.

Bij de laatste 2 facturen heb ik onenigheid gehad met T-Mobile omdat mijn factuur opbouw niet klopte.( door de maandelijkse verlenging )

op 22 juni 2010 krijg ik een herinnering dat er een bedrag openstaat 211,18 ik meteen telefonisch contact gehad met T-Mobile.

Ze gaven me door dat het klopt

Ik nog steeds mijn verhaal halen dat de opbouw van door hun gesommeerde factuur niet klopt Op 7 juli 2010 krijg ik dit keer een aanmaning dat er een bedrag openstaat van

211,18 euro. Ik weer aan de lijn, dit keer heb ik gedreigd dat ik het niet zal betalen, en dat ik het aan mijn rechtsbijstand zal overdragen.

Na meerdere malen telefonisch contact gehad te hebben, hebben ze mij benaderd dat er inderdaad een fout is, door hun opgemaakte factuur.

Op 12 juli 2010 ben ik met mijn gezin naar Letland gegaan, omdat mijn zoontje daar gedoopt werd en kwam terug 25 augustus 2010.

Ik zag op mijn deurmat een creditnota bedrag á 143,82 d.d. 15 juli 2010 en een Sommatie 04 augustus 2010 bedrag á 67,36 en op 20 augustus 2010 Omzetting naar prepaid nog te betalen 67,36 anders kon ik mijn prepaid nummer niet meer gebruiken. Er is nog geen deurwaarder ten pas gekomen.

Ik heb het bedrag meteen overgemaakt op 29-08-2010.

Op 21 oktober kwam ik erachter dat ik BKR getoetst ben, ik gegevens opvragen en kwam erachter dat het door T-Mobile komt. Op 27 oktober telefonisch contact gehad met T-Mobile, kreeg van een medewerker te horen als er binnen 80 dagen niet wordt betaald dan wordt je geregistreerd bij de BKR. Ik gaf haar door dat de creditnota pas op 15 juli 2010 binnen is gekomen en dat de betaling op 28 augustus is gebeurd. Naar mijn verbazing kreeg ik te horen dat ze het bereken vanaf de moment wanneer de factuur is opgemaakt .

Ik gaf haar door, maar ik had een geschil met u hoe kunt u vanaf dat moment berekenen. U stuurt mijn een factuur die niet klopt dat was ook de reden dat ik het niet betaald hebt, anders had u mij geen creditnota gestuurd op 15 juli 2010.

Als ik de dagen tel tussen de creditnota en de betaling kom ik op 45 dagen, dit probleem is ontstaan door toedoen van hun fouten geen correcte factuur sturen, en dat de creditnota binnen kwam tijdens een lange vakantie in Letland in verband met de doop van mijn zoon.

Is dit passend, dat ze mij hebben aangegeven bij de BKR.

Ik zeg T-Mobile op

Re: T-mobile bkr registreerd

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

@nigel

de regels van de BKR ( het BKR reglement ) vind je op de BKR site, of via google.
Daarin staat beschreven hoe t-mobile aan jou meldingen moet doen over betalingsachterstand, en hoe ze dat na enige tijd moeten melden bij de BKR. In het verleden maakte t-mobile daar fouten mee, o.a. door niet de achterstand te melden, en pas BKR te registreren als de schuld naar incassobureau was gegaan en wel of niet geind werd.

Je moet de zaak met je rechtsbijstand-advokaat aanpakken, want communiceren met t-mobile levert anderen tot nu toe niets op. Bij t-mobile lezen en luisteren ze niet, en herhalen alleen dat ze alles begrijpen maar niets veranderen.

nigel72

Zal ik doen dj'.
vriendelijk groet nigel

nigel72

T-Mobile heeft mij verwijderd bij bkr. :)

Ik zeg T-Mobile op

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

@nigel72

mooi zo.

Harde aanpak bij die streepjespakken! geef ze geen tijd om hun geld te tellen, zegt Youp.

Gesloten