Hallo,
Ik ben klaar met met de grote provider bedrijven die de gewone burger tot wanhoop drijven met hun slechte service. Terwijl de geregiseerde geleverde service slechter wordt gaan de prijzen mooi weer omhoog, marktwerking is er nauwelijks. Het wordt tijd om samen een vuist te maken vandaag heb ik de website www.samenopzeggen.nl gelanceerd, met als doel medestanders te vinden die bereid zijn hun abonnement op te zeggen!
Het gaat om de balans in de marktwerking niet alleen op gebied van prijsvergelijking maar ook op gebied van prestatie en service van het bedrijf
kijk op http://www.samenopzeggen.nl
Groet,
Michel Schasfoort
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het wordt tijd om de krachten te bundelen
-
Re: Het wordt tijd om de krachten te bundelen
persoonlijk lijkt me dit niet veel nut hebben.
een goede en duidelijke petitie aan de 2e kamer betreffende deze praktijken lijkt mij nuttiger, overigens denk ik dat je daar ook meer bereidwillige mensen zal vinden dan mensen die zomaar willen opzeggen.
maar ook hier zal je eerst duidelijk moeten vermelden wat hetgene is dat je wil aankaarten, en wat er dan daadwerkelijk veranderd zou moeten worden.
een goede en duidelijke petitie aan de 2e kamer betreffende deze praktijken lijkt mij nuttiger, overigens denk ik dat je daar ook meer bereidwillige mensen zal vinden dan mensen die zomaar willen opzeggen.
maar ook hier zal je eerst duidelijk moeten vermelden wat hetgene is dat je wil aankaarten, en wat er dan daadwerkelijk veranderd zou moeten worden.
-
Ik ben het helemaal met je eens ik ga gelijk kijken..
Wat een bende bij ziggo
Wat een bende bij ziggo
-
Hallo,
Waar het mij in eerste instantie om gaat is een stukje marktwerking te bevorderen.
Je hebt bijvoorbeeld heel veel vergelijkingswebsites die verschillende providers naast elkaar zetten zodat je bijvoorbeeld snel de gunstige tarieven kunt checken.
Met samenopzeggen.nl probeer ik eigenlijk de servicegraad te meten door heel duidelijk aan te geven wie er in dit geval bereid is om op te zeggen. dit lijkt mij de enige manier voor de providers heel duidelijk aan te geven in cijfers hoe het ervoor staat. 500 opzeggingen in een keer ..
Niet meer het antwoord van een voorlichter van een slecht presterende helpdesk: "ik ken deze specifieke klacht niet van meneer Jansen of mevrouw Jansen maar we zullen het spoedig oplossen"
De vraag nu zal zijn: wij hebben nu 500 of 1000 consumenten die per direct bereid zijn om een abonnement op te zeggen, Wat gaat u er aan doen?
Waar het mij in eerste instantie om gaat is een stukje marktwerking te bevorderen.
Je hebt bijvoorbeeld heel veel vergelijkingswebsites die verschillende providers naast elkaar zetten zodat je bijvoorbeeld snel de gunstige tarieven kunt checken.
Met samenopzeggen.nl probeer ik eigenlijk de servicegraad te meten door heel duidelijk aan te geven wie er in dit geval bereid is om op te zeggen. dit lijkt mij de enige manier voor de providers heel duidelijk aan te geven in cijfers hoe het ervoor staat. 500 opzeggingen in een keer ..
Niet meer het antwoord van een voorlichter van een slecht presterende helpdesk: "ik ken deze specifieke klacht niet van meneer Jansen of mevrouw Jansen maar we zullen het spoedig oplossen"
De vraag nu zal zijn: wij hebben nu 500 of 1000 consumenten die per direct bereid zijn om een abonnement op te zeggen, Wat gaat u er aan doen?
Voor het gemak vergeet je even dat mensen een contract hebben waar je niet onderuit kan (want voor 2 jaar getekend). Heel vreemd initiatief, maar vooruit, succes.schasfoort schreef:Hallo,
GodsSon schreef: Voor het gemak vergeet je even dat mensen een contract hebben waar je niet onderuit kan (want voor 2 jaar getekend). Heel vreemd initiatief, maar vooruit, succes.
dat wordt een dure opzegging als je nog contracten hebt lopen, ik zit mijn tijd wel uit bij de provider waar ik nu zit...gun ze voor geen meter mijn geld omdat ik dan eerder weg zou zijn.