LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alle nokia telefoons op een rijtje

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
barrbev
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 okt 2010 11:12

alle nokia telefoons op een rijtje

Ongelezen bericht door barrbev »

Allen, ik heb een vraag over alle Nokia's! :P
Ik mag namelijk een nieuw toestel uitkiezen, maar ik wil er een die GPS goed ondersteund. Ik heb via de site met Nokia telefoons van mn provider wel een overzichtje gevonden, maar niet zo gek veel informatie (lees onafhankelijke info) over de telefoons en het gebruiksgemak van de GPS. Wie kan mij een en ander vertellen over welke het beste uit de bus komt? Dingen zoals dat het scherm van de N95 snel kapot gaat enzo wil ik ook graag horen! Dank alvast!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: alle nokia telefoons op een rijtje

Ongelezen bericht door crazyme »

barrbev schreef:Dingen zoals dat het scherm van de N95 snel kapot gaat enzo wil ik ook graag horen!
Bij deze.

Dan is het nu wachten op alle eenmalig aangemelde figuren die een link plaatsen naar diverse telco sites. Lekker voor de google ranking.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: alle nokia telefoons op een rijtje

Ongelezen bericht door Henri42 »

barrbev schreef:Allen, ik heb een vraag over alle Nokia's! :P
Ik mag namelijk een nieuw toestel uitkiezen, maar ik wil er een die GPS goed ondersteund. Ik heb via de site met Nokia telefoons van mn provider wel een overzichtje gevonden, maar niet zo gek veel informatie (lees onafhankelijke info) over de telefoons en het gebruiksgemak van de GPS. Wie kan mij een en ander vertellen over welke het beste uit de bus komt? Dingen zoals dat het scherm van de N95 snel kapot gaat enzo wil ik ook graag horen! Dank alvast!

Ik heb een Nokia E 75 in gebruik, handig en gemakkelijk, een nieuwere versie is de E 72

barrbev
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 okt 2010 11:12

Re: alle nokia telefoons op een rijtje

Ongelezen bericht door barrbev »

crazyme schreef:
Bij deze.
Dat was je inbreng?

PS thnx Henri

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: alle nokia telefoons op een rijtje

Ongelezen bericht door crazyme »

barrbev schreef:
crazyme schreef:
Bij deze.
Dat was je inbreng?

PS thnx Henri
Ik had nog een extra regel getikt. Niet gezien ?

barrbev
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 okt 2010 11:12

Re: alle nokia telefoons op een rijtje

Ongelezen bericht door barrbev »

crazyme schreef:
barrbev schreef:
crazyme schreef:
Bij deze.
Dat was je inbreng?

PS thnx Henri
Ik had nog een extra regel getikt. Niet gezien ?
Mbt tot het onderwerp! Bedankt iig!

Gesloten