LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Katten en hondenverdrijver(Conrad)

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
H Hoveling
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2010 16:24

Katten en hondenverdrijver(Conrad)

Ongelezen bericht door H Hoveling »

ik heb een katten en hondenverdrijver gekocht bij Conrad,deze blijken totaal niet te werken,de katten doen hun behoefte rustig onder de verdrijver,dit gemaild naar Conrad,antwoord,stuur maar terug in de orginele verpakking,helaas die lag in de vuilnisbak,maar ik heb toen alle 144 revieuws gelezen,wat blijkt bijna de helft heeft aangegeven dat het ding niet werkt en dat het weggegooid geld is,dit gemeld bij Conrad,antwoord het is nu eenmaal zo dat niet alle dieren op de loop gaan voor de verdrijver.Nu heb ik zelf 2 katten die totaal niet reageren als je het ding zo'n 25 cm van hun af houd,ook de katten van de buren reageren niet,dit wederom gemeld bij Conrad,antwoord,53% procent van de klanten zijn tevreden want daar werkt het apparaat wel,einde verhaal,dus weggegooid geld
Mijn vraag wie heeft dezelfde ervaring met Conrad

Conrad Electronic
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jul 2010 09:03

Re: Katten en hondenverdrijver(Conrad)

Ongelezen bericht door Conrad Electronic »

Geachte heer/mevrouw Hoveling,

Het is vervelend voor u als klant als een gekocht product niet aan de verwachting voldoet. We willen graag een passende oplossing voor u vinden. We verzoeken u dan ook om uw gegevens en ordernummer per e-mail te sturen naar [email protected]. Wij zullen dan maandagochtend hier direct mee aan de slag gaan en u terugkoppeling geven.

Met vriendelijke groet,

Martijn
Conrad webcare team

MAXIEM

Re: Katten en hondenverdrijver(Conrad)

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Conrad Electronic

Eerst de meest stompzinnige smoesjes bedenken en dan ook nog daarna gaan dweilen met de kraan open, is nou niet het summum van een gezonde bedrijfsvoering.

Maxiem.

H Hoveling
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2010 16:24

Re: Katten en hondenverdrijver(Conrad)

Ongelezen bericht door H Hoveling »

Ik heb gemeend op de volgende manier te moeten antwoorden in een mailtje naar Conrad
Mijnheer/Mevrouw
Met verbazing en ongeloof heb ik op het klantenforum van Radar jullie oproep gelezen om contact op te nemen om tot een regeling te komen,weten jullie wat dat is,dit is schijnheiligheid ten top,jullie hebben mijn e-mailadres,huisadres en tel nummer,jullie hadden ook rechstreeks met mij kunnen communiceren,maar jullie doen het liever via het forum met als doel,kijk ons eens wat wij voor de klanten doen,maar jullie doen niets.Ik heb nogmaals de revieuws over gelezen,ook van duurdere verdrijver,wat blijkt,in beide gevallen stellen jullie dat,54% van de klanten zouden het product aan vrienden aanraden,de overige 46% kan barsten waaronder ik,maar nu ik een klacht heb ingediend bij Radar op het forum,misbruiken jullie het forum om klanten te benaderen.Ik zal geen gebruik maken van jullie aanbod want ik voel mij zo wie zo belazerd,alleen al door de antwoorden die ik via de mailtjes kreeg.Ik ben AOW-er en heb mijn verlies genomen en ik hoop dat het team van Radar jullie eens onder de loep neemt vanwege jullie slechte SERVICE,want dat woord schijnt niet in jullie bedrijfsvoering voor te komen
En tot slot dit,het forum is er voor benadeelde klanten,niet voor bedrijven die hun straatje willen schoonvegen

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Katten en hondenverdrijver(Conrad)

Ongelezen bericht door Remster »

Tip: lees reviews vóórdat je iets koopt, en bewaar verpakkingsmateriaal totdat je zeker weet dat het product aan je verwachtingen voldoet. (algemeen bekend dacht ik, en niet meer dan logisch i.m.o)

Je had er ook je voordeel mee kunnen doen dat conrad je klacht langs deze weg wel had willen behandelen.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Katten en hondenverdrijver(Conrad)

Ongelezen bericht door Remster »

Ik heb nog even de voorwaarden bekeken (duidelijk te vinden op de website), en daarin staat gewoon het volgende:
Artikel 6 - Herroepingsrecht bij levering van producten
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Volgens mij valt conrad dus weinig te verwijten, en kan hoveling beter de eigen boezem betasten.

H Hoveling
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2010 16:24

Re: Katten en hondenverdrijver(Conrad)

Ongelezen bericht door H Hoveling »

Remster,
1e U hoeft mij niet de les te lezen,want wat u opsomt is mij algemeen bekent,maar niet iedereen bewaart de verpakking weken of mnd
2e U weet totaal niet hoelang ik het apparaat heb geprobeerd en wat voor antwoorden ik kreeg van Conrad op mijn mailtjes over het apparaat
3e als je een product verkoopt en je zegt dat 54% tevreden is,dat is dan 54 klanten van de 100,dan zijn 46 klanten niet tevreden en die laat Conrad in kou staan
4e Conrad is in het bezit van mijn e-mailadres,mijn huisadres en mijn telnr,en dat zij naar mij toe communiceren via het forum vindt ik onfatsoenlijk,dat had Conrad rechtstreeks kunnen doen
5e Het is mij te doen om te weten te komen of er meer klanten van Conrad zijn die hetzelfde hebben meegemaakt,en hoe die zijn behandeld
6e het lijkt mij voorkomen dat u uit naam van Conrad spreekt

A. Onneweer
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 okt 2009 14:31

Re: Katten en hondenverdrijver(Conrad)

Ongelezen bericht door A. Onneweer »

Ik heb ook zo'n 'kattenverjager'.
De eerste paar keer was ook mijn eigen kat doodsbenauwd en met de buik laag over de grond maakte hij zich uit de voeten, maar ze schijnen er aan te wennen. Het werkt dus alleen bij vreemde passanten. Ook ik heb Conrad over mijn bevindingen geschreven, de termijn van 14 dagen was allang verstreken, maar inderdaad mocht ik het toestel in de originele verpakking terugsturen en kon ik mijn geld terugkrijgen.
Ik heb nog nooit problemen met Conrad gehad

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Katten en hondenverdrijver(Conrad)

Ongelezen bericht door Remster »

6e het lijkt mij voorkomen dat u uit naam van Conrad spreekt
Dat is niet het geval, maar ik probeer het verhaal ook van de andere kant te bekijken. Communicatie komt namelijk altijd van 2 kanten.
Maar goed, u bent op zoek naar meer mensen met negatieve ervaringen, dus ik zal me er verder niet meer mee bemoeien.

Gesloten