LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 jul 2010 11:45
Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Hallo,
Ik ben niet de eerste klant die zich zwaar ergert aan het feit hoe bonprix met hun klanten omgaan.
Precies een maand geleden had ik een paar enkel laarsjes besteld, ik ontving ook de bevestigingsmail van mijn gedane bestelling.
Nu heb ik hun email adres opgezocht en gelijk gemaild van hoe of wat.
Krijg ik eindelijk een mail terug staat er dit
''Klantendienst bon prix Goededag,
Het e-mailadres dat u heeft gekozen is niet langer beschikbaar.
Om de klantendienst te contacteren, vragen wij u onze
contactpagina te gebruiken.
Tot binnenkort!
Yvonne Kruijt
Klantenservice bon prix ''
Ik naar hun naar hun contact pagina kom ik nog geen stap verder want daar had ik nou juist het desbetreffende email adres vandaan gehaalt
bonprix besteldienst
Antwoordnummer 54025
5004 VB Tilburg
Telefoon: 0900-1903 (0.15ct/min)
E-mail: [email protected]
Maar nu blijkt het email adres niet meer beschikbaar is, kortom het enige wat er nog te doen valt is bellen naar ze pffff Dit maak ik gelukkig 1x mee geen tweede keer ik bestel daar voor geen tweede keer!!!!
Wat een slechte zaak en service van Bon Prix
Ik ben niet de eerste klant die zich zwaar ergert aan het feit hoe bonprix met hun klanten omgaan.
Precies een maand geleden had ik een paar enkel laarsjes besteld, ik ontving ook de bevestigingsmail van mijn gedane bestelling.
Nu heb ik hun email adres opgezocht en gelijk gemaild van hoe of wat.
Krijg ik eindelijk een mail terug staat er dit
''Klantendienst bon prix Goededag,
Het e-mailadres dat u heeft gekozen is niet langer beschikbaar.
Om de klantendienst te contacteren, vragen wij u onze
contactpagina te gebruiken.
Tot binnenkort!
Yvonne Kruijt
Klantenservice bon prix ''
Ik naar hun naar hun contact pagina kom ik nog geen stap verder want daar had ik nou juist het desbetreffende email adres vandaan gehaalt
bonprix besteldienst
Antwoordnummer 54025
5004 VB Tilburg
Telefoon: 0900-1903 (0.15ct/min)
E-mail: [email protected]
Maar nu blijkt het email adres niet meer beschikbaar is, kortom het enige wat er nog te doen valt is bellen naar ze pffff Dit maak ik gelukkig 1x mee geen tweede keer ik bestel daar voor geen tweede keer!!!!
Wat een slechte zaak en service van Bon Prix
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Bellen kan ook naar een nummer met lokaal tarief of vul gewoon het kontaktformulier in.Geraldine29 schreef:kortom het enige wat er nog te doen valt is bellen naar ze pffff
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Of je stuurt een brief naar het antwoordnummer.....Toxopeus schreef:Bellen kan ook naar een nummer met lokaal tarief of vul gewoon het kontaktformulier in.Geraldine29 schreef:kortom het enige wat er nog te doen valt is bellen naar ze pffff
(Het contactformulier invullen is minder werk dan een account aanmaken op radar......)
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
ik ben ook woest op bonprix.... wat een achterlijk bedrijf; dat ze nog bestaan zeg, ongelofelijk!! Wie besteld daar nog voor een tweede keer?
Ik had een bestelling gedaan en opgezocht hoeveel dagen je hebt voor het retourzenden. Op de site stond 14 dagen. Het artikel paste niet, dus ik wilde het retourzenden. Zie ik tot mijn verbazing dat in de brief 7 dagen staat!! Dit kan echt niet; dat is grove misleiding. Nu zit ik met een jurk die ik niet pas. Ik dacht hetzelfde als de dame hieronder; bellen (dan krijg je een computer), naar de site (maar daar staan alleen maar positieve problemen) en uiteindelijk heb ik ook het emailadres gevonden en krijg ik hetzelfde antwoord als onderstaande.... dat het emailadres niet meer werkt! Ze hebben me dus eigenlijk een jurkje door de strot geduwd... zo voelt het! Ik kan hem niet retourneren en ik kan daarover ook niet communiceren met iemand van hen... Dit is echt schandalig!!!!!!
Ik klaag normaal gesproken nooit, maar dit heeft me zo boos gemaakt, dat ik zelfs een account hier heb aangemaakt...
Failliet verklaren die vreselijke toko!
Ik had een bestelling gedaan en opgezocht hoeveel dagen je hebt voor het retourzenden. Op de site stond 14 dagen. Het artikel paste niet, dus ik wilde het retourzenden. Zie ik tot mijn verbazing dat in de brief 7 dagen staat!! Dit kan echt niet; dat is grove misleiding. Nu zit ik met een jurk die ik niet pas. Ik dacht hetzelfde als de dame hieronder; bellen (dan krijg je een computer), naar de site (maar daar staan alleen maar positieve problemen) en uiteindelijk heb ik ook het emailadres gevonden en krijg ik hetzelfde antwoord als onderstaande.... dat het emailadres niet meer werkt! Ze hebben me dus eigenlijk een jurkje door de strot geduwd... zo voelt het! Ik kan hem niet retourneren en ik kan daarover ook niet communiceren met iemand van hen... Dit is echt schandalig!!!!!!
Ik klaag normaal gesproken nooit, maar dit heeft me zo boos gemaakt, dat ik zelfs een account hier heb aangemaakt...
Failliet verklaren die vreselijke toko!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 okt 2010 18:17
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Klantendienst bon prix
_______________________________________________________
Beste Bonprix,
Wij bestellen regelmatig iets bij Bonprix
En gaan ervan uit als men alles terug gestuurd hebben geen verzendkosten te betalen.
Helaas is dat bij jullie wel het geval.
Klant vriendelijkheid vind ik ook niet 100 % bij Bonprix.
Ga die ook in de groep gooien bij Radar, en of de verzendkosten terecht berekend worden.
Het laatste bedrag van 5,20 maak ik over maar dat is dan ook het laatste bedrag ooit.
Klantnummer 3438056
Dan krijg je dit terug al je mail stuurt
Goededag,
Het e-mailadres dat u heeft gekozen is niet langer beschikbaar.
Om de klantendienst te contacteren, vragen wij u onze
contactpagina te gebruiken.
Tot binnenkort!
Yvonne Kruijt
Klantenservice bon prix
_______________________________________________________
Beste Bonprix,
Wij bestellen regelmatig iets bij Bonprix
En gaan ervan uit als men alles terug gestuurd hebben geen verzendkosten te betalen.
Helaas is dat bij jullie wel het geval.
Klant vriendelijkheid vind ik ook niet 100 % bij Bonprix.
Ga die ook in de groep gooien bij Radar, en of de verzendkosten terecht berekend worden.
Het laatste bedrag van 5,20 maak ik over maar dat is dan ook het laatste bedrag ooit.
Klantnummer 3438056
Dan krijg je dit terug al je mail stuurt
Goededag,
Het e-mailadres dat u heeft gekozen is niet langer beschikbaar.
Om de klantendienst te contacteren, vragen wij u onze
contactpagina te gebruiken.
Tot binnenkort!
Yvonne Kruijt
Klantenservice bon prix
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Ik heb inderdaad eenzelfde ervaring.
Wilde contact opnemen n.a.v. een factuur, maar het telefoonnummer wat op de factuur stond, was niet juist. Hele boel terug gestuurd. Heb niets meer van Bon Prix gehoord. Krijg vandaag een aanmaning voor het betalen van 5,20. Tja, de verzendkosten. Staat er fijntjes onder: Bij uitstel van betaling zullen wij 10 euro extra kosten aanrekenen. Op hun website gooien ze met de tekst 'gratis, snel en comfortabel retourneren', maar in de kleine lettertjes vertellen ze 'Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.' Wat is het nou?
Contact opnemen is belachelijk. Op de brief staat een 0900 nummer wat me 15 cent per minuut kost. Voordat ik antwoord op mijn vraag heb, is de vijf euro wel via de telefoon betaald en op de website hoef je niet te wezen voor vragen, want een mailadres of vragen/klachtenformulier bestaat niet. Wat een waardeloos, onklantvriendelijk bedrijf!
Wilde contact opnemen n.a.v. een factuur, maar het telefoonnummer wat op de factuur stond, was niet juist. Hele boel terug gestuurd. Heb niets meer van Bon Prix gehoord. Krijg vandaag een aanmaning voor het betalen van 5,20. Tja, de verzendkosten. Staat er fijntjes onder: Bij uitstel van betaling zullen wij 10 euro extra kosten aanrekenen. Op hun website gooien ze met de tekst 'gratis, snel en comfortabel retourneren', maar in de kleine lettertjes vertellen ze 'Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.' Wat is het nou?
Contact opnemen is belachelijk. Op de brief staat een 0900 nummer wat me 15 cent per minuut kost. Voordat ik antwoord op mijn vraag heb, is de vijf euro wel via de telefoon betaald en op de website hoef je niet te wezen voor vragen, want een mailadres of vragen/klachtenformulier bestaat niet. Wat een waardeloos, onklantvriendelijk bedrijf!
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
En gaan ervan uit als men alles terug gestuurd hebben geen verzendkosten te betalen.
Helaas is dat bij jullie wel het geval.
Wat een rare beredenering, hoe kom je er op??
Natuurlijk moet je wel de verzendkosten betalen al hou je de spullen niet, dat is bij elke webwinkel.
Zou wel een feest zijn als alles gratis verzonden zou worden als je de artikelen niet wilt houden.
Je betaald altijd maar 1x verzendkosten. Dus of om te versturen of om retour te sturen.
Helaas is dat bij jullie wel het geval.
Wat een rare beredenering, hoe kom je er op??
Natuurlijk moet je wel de verzendkosten betalen al hou je de spullen niet, dat is bij elke webwinkel.
Zou wel een feest zijn als alles gratis verzonden zou worden als je de artikelen niet wilt houden.
Je betaald altijd maar 1x verzendkosten. Dus of om te versturen of om retour te sturen.
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Dat is dus lang niet bij elke webwinkel. Bij meerdere webwinkels hoef je geen verzendkosten (ook niet voor retour) te betalen als je de zending geheel terugzend, bijvoorbeeld bij Bol.com en dat lijkt me ook wel zo netjes.poespas schreef:En gaan ervan uit als men alles terug gestuurd hebben geen verzendkosten te betalen.
Helaas is dat bij jullie wel het geval.
Wat een rare beredenering, hoe kom je er op??
Natuurlijk moet je wel de verzendkosten betalen al hou je de spullen niet, dat is bij elke webwinkel.
Zou wel een feest zijn als alles gratis verzonden zou worden als je de artikelen niet wilt houden.
Je betaald altijd maar 1x verzendkosten. Dus of om te versturen of om retour te sturen.
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Elke moet zijn: de meeste
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
@
Als je bij een KOA gebruik maakt van je herroepingsrecht dan moet de verzender (de koper dus) de kosten betalen van het terugzenden. Zo staat dat in de wet en niet anders. Dat sommige bedrijven de kosten van het terugzenden voor eigen rekening nemen is gebaseerd op coulance.
Maxiem.
Als je bij een KOA gebruik maakt van je herroepingsrecht dan moet de verzender (de koper dus) de kosten betalen van het terugzenden. Zo staat dat in de wet en niet anders. Dat sommige bedrijven de kosten van het terugzenden voor eigen rekening nemen is gebaseerd op coulance.
Maxiem.
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Nette bedrijven hebben het beter geregeld en laten hun klanten niet opdraaien voor deze kosten. Ongeacht wat er in de wet staat.MAXIEM schreef:@
Als je bij een KOA gebruik maakt van je herroepingsrecht dan moet de verzender (de koper dus) de kosten betalen van het terugzenden. Zo staat dat in de wet en niet anders. Dat sommige bedrijven de kosten van het terugzenden voor eigen rekening nemen is gebaseerd op coulance.
Maxiem.
Dat vele bedrijven de kosten van het (terug)zenden voor hun rekening nemen is een kwestie van fatsoen.
De verzender is overigens de verkoper en niet de koper
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
jlthkoch
Als de koper gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, dan is het de koper in de hoedanigheid van verzender, die het produkt terugzendt naar de verkoper in de hoedanigheid van ontvanger. Wettelijk is het zo geregeld, dat (bij het binnen 7 werkdagen retourzenden) de kosten voor de verzender zijn (de koper dus!!!). Dat de verkoper vaak(?) de retourkosten voor zijn rekening neemt, schaar ik onder coulance. Hij is daartoe niet verplicht (zie het BW7).
Maxiem.
Als de koper gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, dan is het de koper in de hoedanigheid van verzender, die het produkt terugzendt naar de verkoper in de hoedanigheid van ontvanger. Wettelijk is het zo geregeld, dat (bij het binnen 7 werkdagen retourzenden) de kosten voor de verzender zijn (de koper dus!!!). Dat de verkoper vaak(?) de retourkosten voor zijn rekening neemt, schaar ik onder coulance. Hij is daartoe niet verplicht (zie het BW7).
Maxiem.
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Ik heb al vaker iets besteld bij Bonprix (voor mijn vrouw) en ben tot op heden tevreden over de snelheid van het opsturen, meestal binnen 1 week.
Vandaag heb ik contact gehad met de klantendienst van Bonprix en trof een aardige en beleefde dame aan de telefoon, ik belde haar vanwege het niet tevreden zijn over een winterjas waarvan de rits slecht werkt.
De jas zal woensdag a.s. gratis bij mij worden opgehaald en het geld zal worden terug gestort op mijn rekening.
Mocht dit alles fout gaan, dan zal ik dit hier nog melden...maar ook als het goed door hen geregeld is.
Het klantennummer van hen is overigens 013 - 537 80 94 ....een vast telefoonnummer, dus de belkosten vallen wel mee.
En ik had binnen 2 minuten al contact met hen, dus van lang wachten was geen sprake.
Vandaag heb ik contact gehad met de klantendienst van Bonprix en trof een aardige en beleefde dame aan de telefoon, ik belde haar vanwege het niet tevreden zijn over een winterjas waarvan de rits slecht werkt.
De jas zal woensdag a.s. gratis bij mij worden opgehaald en het geld zal worden terug gestort op mijn rekening.
Mocht dit alles fout gaan, dan zal ik dit hier nog melden...maar ook als het goed door hen geregeld is.
Het klantennummer van hen is overigens 013 - 537 80 94 ....een vast telefoonnummer, dus de belkosten vallen wel mee.
En ik had binnen 2 minuten al contact met hen, dus van lang wachten was geen sprake.
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Ik bestel al best een tijd regelmatig wat bij bonprix, en nog nooit geen problemen gehad! Altijd zo contact met de medewerkers via het telefoonnummer en de bestellingen worden vaak al binnen 7 werkdagen thuis gestuurd!
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
De jas waar ik het hierboven over had, is al voor de kerst
netjes opgehaald, zit nu echter nog steeds te wachten op het geld wat ze terug zouden storten.
Ik geef ze nog 1 maand en dan zal ik er eens over gaan bellen met ze.
netjes opgehaald, zit nu echter nog steeds te wachten op het geld wat ze terug zouden storten.
Ik geef ze nog 1 maand en dan zal ik er eens over gaan bellen met ze.
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Inmiddels met ze gebeld en een paar dagen geleden hebben ze het geld terug gestort.BvT schreef:De jas waar ik het hierboven over had, is al voor de kerst
netjes opgehaald, zit nu echter nog steeds te wachten op het geld wat ze terug zouden storten.
Ik geef ze nog 1 maand en dan zal ik er eens over gaan bellen met ze.
Had allemaal iets vlotter gemogen, maar oke.
Vorige week iets voor mijn vrouw besteld en kwam al na 4 werkdagen binnen....dus heb nog geen klachten verder over Bonprix.
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Vraag me af welk contact formulier die is er niet. En ikben niet van plan te bellen.
Waarom, krijg vandaag een verdacht maltje binnen over korting die niet verekend is op bestelling.
Probleme is alleen dat ik al zeker 1.5 jaar geen bestelling heb geplaats.
Waarom, krijg vandaag een verdacht maltje binnen over korting die niet verekend is op bestelling.
Probleme is alleen dat ik al zeker 1.5 jaar geen bestelling heb geplaats.
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
per toeval het formulier gevonden. dat hebben ze stom gedaan en verborgen.
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Bonprix, het is ongelooflijk dat nog Niemand iets gedaan heeft aan de wandaden van bonprix Ik hoop dat Radar zich er eens mee gaat bemoeien want het is ene grote boevenbende!!!!!!!
De bestellingen komen NOOIT op tijd wanneer je geld terug krijgt van ze kan je ernaar fluiten, en krijg je een incasso bureau aan de deur omdat hun administratie niet op orde is.
Zelfs als je een betaling doet, sturen ze die doodleuk naar je rekening terug en intussen krijg je de ene aanmaning naar de ander.
De klantenservice is helemaal prut daar zitten alleen doorgedraaide suffe mutsen (sorry hoor!) Het enige wat ze kunnen is een riedeltje oplezen en dat herhalen ze tig keer (luistern doen ze niet) en dan hang jij aan de telefoon a 0,10 per minuut plus starttarief en ook nog eens je mobiele kosten!!!
Ik snap niet dat deze wantoestanden zomaar door kunnen blijven gaan, wanneer wordt hier iets aan gedaan????
Beste radar redactie is dit niet iets voor jullie om op te pakken??? Zoals ik hier naar de mensen op dit forum kijk en ook verder op het internet, staan er alleen negatieve reacties van klanten van Bonprix, dan lijkt mij dit voldoende om Bonprix eens aan de tand te gaan voelen.
Nog een goede raad voor mensen die er over denken om iets te bestellen bij Bonprix, BESTE MENSEN DOE HET NIE!!!!!!!!
De bestellingen komen NOOIT op tijd wanneer je geld terug krijgt van ze kan je ernaar fluiten, en krijg je een incasso bureau aan de deur omdat hun administratie niet op orde is.
Zelfs als je een betaling doet, sturen ze die doodleuk naar je rekening terug en intussen krijg je de ene aanmaning naar de ander.
De klantenservice is helemaal prut daar zitten alleen doorgedraaide suffe mutsen (sorry hoor!) Het enige wat ze kunnen is een riedeltje oplezen en dat herhalen ze tig keer (luistern doen ze niet) en dan hang jij aan de telefoon a 0,10 per minuut plus starttarief en ook nog eens je mobiele kosten!!!
Ik snap niet dat deze wantoestanden zomaar door kunnen blijven gaan, wanneer wordt hier iets aan gedaan????
Beste radar redactie is dit niet iets voor jullie om op te pakken??? Zoals ik hier naar de mensen op dit forum kijk en ook verder op het internet, staan er alleen negatieve reacties van klanten van Bonprix, dan lijkt mij dit voldoende om Bonprix eens aan de tand te gaan voelen.
Nog een goede raad voor mensen die er over denken om iets te bestellen bij Bonprix, BESTE MENSEN DOE HET NIE!!!!!!!!
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)
Ik snap die klachten echt niet, bij mij gaat het al jaren goed.
Ook met retourneren.
Echt vreemd!
Ook met retourneren.
Echt vreemd!