LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN adsl omzetting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Pjotrvrolijkhuisdier

KPN adsl omzetting

Ongelezen bericht door Pjotrvrolijkhuisdier »

Ik had al jaren probleemloos een adsl standard van planet abonnoment , tot
ik 19-06-2010 terug kwam van een korte vakantie.
Geen internetverbinding meer, later zei een medewerker dat de verbinding al sinds de 17de uitlag.
Dit omdat KPN bezig was mijn abonament om te zetten in een ander ipv standard naar extra en dat dit was mis gegaan.
Hun fout gaven ze toe, niet dat je er wat aan hebt, want ze deden niks eraan .
Over 48 uur is het verholpen (NEE) dus.
U wordt terug gebeld (NEE) dus, werd nog voor leugenaar uitgemaakt ook nog,
want de man vd klantenservice zei dat zijn collega nooit dit soort afspraken maakt.
Dus wel en ja ik loog.
Druppel genoeg om het op te zeggen lijkt mij.
Krijg idd een brief met jammer dat u wilt opzeggen en de rekening volgt.
krijg idd een rekening, maar waarvoor is geheel onduidelijk, want internet heb ik nog steeds niet geleverd gekregen, ook niet ten tijde van deze brief wisseling.
Opzegging gedaan per aangetekende brief nota bene.
Weer geschreven en gebeld nee was hun fout en ik hoefde niks te doen , hij ging het in orde maken.
NEE dus weer een hogere rekening en nog steeds geen internet .
Op 23 september krijg ik een brief dat ik heb opgezegd????????????????? had ik al zo,n brief toch alleen van 06-07-2010.
Twee keer opzeggen kan niet lijkt me.
Weer een rekening verder en nu met dreiging incasso bureau, maar zonder uitleg waarom en wat ik moet betalen, ze leveren geen enkele dienst meer sinds 17-06-2010.en telefonisch meerdere malen gehoord nee dossier is geslpoten u hoeft niets te betalen.
Ziek word ik ervan en houd mij toch bezig , ik verwacht dan ook een heeeeeeeeeel groot excuus, maar dat zal wel dromen blijven vrees ik.
KPN is toch een comminicvatie bedrijf, hoe kan het dan dat de 2 klantenservises en de afdeling van heer middedorp niet comminuceren.
Zowel via het 0900 en het 010 nummer hoef ik niks te doen en krijg toch die erg vervelende dreig brieven.
Ik heb ook de laatste brief aangetekend opgestuurd, met daarin de namen van de medewerkers die mij vertelden dat dossier gesloten is.
Weer €7 en dan heb ik het nog niet over de tijd, die ik kwijt ben .en andere kosten.
Die heer middedorp die brieven terrorist van kpn, kan die niet eens naar de studio komen??
Natuurlijk betaal ik niks, want ik heb de brief waarin staat dat ik een abonoment wat ik niet eens wilde heb opgezegd.en daarvan de bevestiging van KPN zelf.
Maar toch de dreiging zorgt toch voor een aantal slapeloze nachten.

klantnummer voor het geval kpn mee leest 1332438

Met vriendelijke groet Pjotr Labijt

tiptoo

Re: KPN adsl omzetting

Ongelezen bericht door tiptoo »

@piotr gewoon naar een goede provider gaan niet meer op kpn reageren ook niet op die brieven je zegt dat je het bewijs hebt dat er is opgezegd, laat kpn het lekker uitzoeken neem meteen een ander dan heb je en internet en telefoon wees blij dat je van kpn af bent, succes.

Pjotrvrolijkhuisdier

Ongelezen bericht door Pjotrvrolijkhuisdier »

Ik zit al bij een ander.
Overigens stel kpn herstelt zijn fout dan is het nog schoftig wat ze gedaan hebben,Ik zal dit herstellen ook op dit forum zetten want ik heb een opvoeding genoten, iets wat die middedorp ontbeert.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

dan zit je denk stukken beter , maar nog effe ben ik ook bij een ander, :mrgreen:

Gesloten