LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 WEG ERMEE

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
MARTIN.F
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2010 13:22

TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door MARTIN.F »

Ik heb het helemaal gehad met tele2 , wat een zooitje criminelen zijn dat . Mijn moeder is een 65 plusser die niks van internet of routers, of enig technische inzicht in dit soort dingen. Ik heb nu 2 dagen opgeofferd, vrijgenomen van werk, parkeerplek wat mij in de stad Groningen voor 2 keer 4 uur 12 euro en maar niet te spreken van mijn mobiele kosten. Het verhaal begon begin okt 2010, mjn moeder zou per 1 oktober verhuizen, tele2 op de hoogte gesteld RUIM VOOR VERHUIZING - en nu 27 oktober geen telefoon en geen internet. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld door een klantenservice, aangesproken als vuil, van kastje naar muur gestuurd, nu is de maat helemaal vol, gisteren toegezegd dat ze de lijn zouden testen en dat de technische dienst zou terugbellen, niet gedaan, ik weer gebeld, kunt u over een halfuur weer proberen want het is erg druk, maar meneer ik zou teruggebeld worden, ja wij hebben het erg druk, over halfuur terugbellen.

Na half uur weer , meneer het is nog erg druk bla bla bla bla bla. Meneer ik wil mijn moeders abonnement van internet en telefonie opzeggen!! Nee dat gaat helaas niet, belt u morgen maar terug BAM de telefoon erop gegooid door TELE2 . Mijn mede slachtoffers van tele2 , moeten wij dit accepteren? zijn wij niet de mensen die hun loon betalen? die zorgen dat hun bedrijf nog mag voortbestaan? Het gaat niet meer om wat de klant wil maar het gaat om keiharde euro's. Als er maar betaald wordt voor de hun zg beloofde diensten. U koopt toch ook geen halve liter melk in de supermarkt en betaalt voor een liter?

TELE2 is in mijn ogen een netwerk van bandieten en onbeleefde schorem. Opzeggen u abonnement als massa demonstratie en hiermee aangeven dat wij het niet meer pikken. Nieuwe reklame luis is TELE2 WEG ERMEE.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door tiptoo »

ik heb geen tele 2 , hoor en lees er genoeg ellende over is het niet zo dat je bij klantendienst bij tele 2 ken opzeggen? als dat zo is zou ik zeggen doen! en anders een aangetekende brief sturen want dit is echt waardeloos sterkte ermee.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste MARTIN.F,

Het spijt me te lezen dat je niet tevreden bent over de diensten van Tele2.
Wil je de postcode, het huisnr. en/of het klantnummer van je moeder mailen naar [email protected], o.v.v. MARTIN.F.
Dan ga ik dit voor je uitzoeken.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door tiptoo »

:lol: Danielle van tele 2 heeft het druk zo :mrgreen:

bvddnm
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 sep 2010 20:03

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door bvddnm »

Ja idd. Geen tijd om de telefoon op te nemen, maarwel om internet rond te sneupen voor eventuele klachten...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door tiptoo »

bvddnm schreef:Ja idd. Geen tijd om de telefoon op te nemen, maarwel om internet rond te sneupen voor eventuele klachten...
:lol: vandaar dat ze hier komen klagen :mrgreen:

hexx
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 feb 2006 11:39

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door hexx »

Het word de laatste tijd een drama bij tele2 .
Ze schrijven me een email dat ze me gebeld hebben terwijl we gewoon thuis waren,de kwaliteit gaat achter uit en nu gaan ze nog liegen ook .
Een gewone email met je klacht kun je niet meer sturen ,alleen met zo stomme virtuele assistent die je vraag niet snapt .
Nee ik heb het ook gehad met Tele 2 en zit me abbo uit en ga op zoek naar een ander.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste hexx,

Het spijt me om te lezen dat je tegen problemen aanloopt bij de afhandeling van je probleem. Ik wil je hier graag bij helpen. Zou je je probleem en klantgegevens willen sturen naar [email protected]? Ik pak dit dan verder voor je op. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

tamren
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2010 21:22

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door tamren »

Ik ben al bijna een jaar bezig om van TELE2 af te komen, maar ze ontvangen mijn brieven niet, of ze ontvangen ze wel, maar op de verkeerde afdeling of de brief is verkeerd opgesteld.
3 weken geleden had ik ze weer aan de telefoon en toen kon ik ineens per telefoon mijn contract opzeggen, maar helaas vandaag heb ik weer een factuur gekregen :twisted: wanneer houdt het op.......

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

En wat ik dan niet begrijp, is dat als ze een brief op verkeerde afdeling hebben ontvangen, veel bedrijven niet zo slim zijn het alsnog naar de goede afdeling van HETZELFDE bedrijf te loodsen, zodat een klacht toch goed behandeld kan worden. Nee natuuriljk niet, u moet maar weer een brief sturen bla bla bla.

Ik, een hele tevreden Tele2 klant, vind sommige dingen (lees: excuses) van bedrijven wel heel erg lame. En idd maar facturen blijven sturen. Waarom zijn ze wel altijd snel daarmee, maar niet als jij iets van hun verwacht....

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste tamren,

Vervelend dat er bij de opzegging van je abonnement problemen ontstaan zijn en dat je nog facturen ontvangt. Ik wil dit voor je uitzoeken. Zou je je postcode, huisnummer en/of klantnummer willen sturen naar [email protected] o.v.v. tamren/Tros Radar? Ik pak dit dan verder voor je op. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

MARTIN.F
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2010 13:22

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door MARTIN.F »

Beste Daniele, jullie hebben het hartstikke druk met het ontevreden maken van ons. Ik wil en zal nooit meer iets met jullie te maken willen hebben. Klanten zijn telang door het modder getrokken, gekauwd en uitgespuwt . Tele2 zal boeten voor dit groot onrecht. Mijn missie is nu om de klanten bewust te maken van jullie klantenservice, dat laatste hoop van de klant die jullie dan nog weg durven te trekken. Schandalig dat jullie hier nog durven te verschijnen en klanten nog meer gefrustreerd willen maken . Tele2 R.I.P. Hoelang worden jullie nog getolereerd? De klanten zullen de stekkers eruit trekken letterlijk en figuurlijk voor Tele2.

hexx
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 feb 2006 11:39

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door hexx »

Beste Danielle,

Gebruik je tijd die je hier door brengt om mensen advies te geven op kantoor ipv die standaard emails die je krijg en waar je niet op kan replayen `van de klantenservice.
Ik heb de moed al op gegeven dus doe geen moeite meer voor mij.

Mvgr
Hexx

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Nog niets van Danielle op 't forum gezien, zou ze het druk hebben met bovenstaand probleem :D

MARTIN.F
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2010 13:22

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door MARTIN.F »

HIEPEDEPIEP HOERA . Mijn moeder is binnen 5 dagen aangesloten bij ziggo zonder pijn en moeite. Van de verkoper krijgt ze ook nog eens een maand gratis omdat ze zoveel had doorgemaakt met TELE2 . Ik ga nu niet te vroeg juichen voor ziggo want je weet maar nooit wat er om de hoek schuilt. Maar nu zag ik laatst op tv dat er speciale bedrijven worden ingehuurd om deze klachten op te zoeken en contact met de klant proberen te zoeken. Wat een tijdrovende klus en waarschijnlijk ook geldverslindend. Wat zou het toch mooi zijn als de klantenservice een degelijke opleiding zou kunnen doen met alle ins en outs en daar gaan zitten voor de klant en voor tele2. Meestal worden studenten klaargestoomd in 1 week en dan overgelaten aan de grote enge boze wolf aan de telefoon. Ik zelf heb enkele weken ( undercover hahaha) bij een klantenservice rondgelopen, opleiding etc gevolgd wat erg sumier was, er staan standbij nog ongeveer 20 ervaren callagents voor het geval dat je helemaal vastloopt, maar daar is wachttijd circa 4 minuten, probeer de klant dan maar eens te vertellen dat jij t niet weet. Verder was mij opgevallen dat mijn collegas als ze zin hadden in een siggaret of koffie soms gewoon de haak erop gooien waardoor klant weer terugbelt met andere collega die dan weer op zijn flikker krijgt. Het is een grote zooi in klantenservice wereld in Nederland. Wij betalen voor dit tuig die met headset op alleen aardig lijkt te doen als de manager meeluisterd. Selectie zou niet meer met studenten moeten gebeuren maar met volwassen mensen die na een degelijke voorbereiding en opleiding de klant goed en duidelijk te woord kan staan. Als men een drugstest zou doen dan zou mijn inzien 40% falen, en ongeveer 30% loopt rond met een kater zaterdag, zondag en woensdag . Het roer moet drastisch om.

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

MARTIN.F schreef:HIEPEDEPIEP HOERA . Mijn moeder is binnen 5 dagen aangesloten bij ziggo zonder pijn en moeite. Van de verkoper krijgt ze ook nog eens een maand gratis omdat ze zoveel had doorgemaakt met TELE2 . Ik ga nu niet te vroeg juichen voor ziggo want je weet maar nooit wat er om de hoek schuilt. Maar nu zag ik laatst op tv dat er speciale bedrijven worden ingehuurd om deze klachten op te zoeken en contact met de klant proberen te zoeken. Wat een tijdrovende klus en waarschijnlijk ook geldverslindend. Wat zou het toch mooi zijn als de klantenservice een degelijke opleiding zou kunnen doen met alle ins en outs en daar gaan zitten voor de klant en voor tele2. Meestal worden studenten klaargestoomd in 1 week en dan overgelaten aan de grote enge boze wolf aan de telefoon. Ik zelf heb enkele weken ( undercover hahaha) bij een klantenservice rondgelopen, opleiding etc gevolgd wat erg sumier was, er staan standbij nog ongeveer 20 ervaren callagents voor het geval dat je helemaal vastloopt, maar daar is wachttijd circa 4 minuten, probeer de klant dan maar eens te vertellen dat jij t niet weet. Verder was mij opgevallen dat mijn collegas als ze zin hadden in een siggaret of koffie soms gewoon de haak erop gooien waardoor klant weer terugbelt met andere collega die dan weer op zijn flikker krijgt. Het is een grote zooi in klantenservice wereld in Nederland. Wij betalen voor dit tuig die met headset op alleen aardig lijkt te doen als de manager meeluisterd. Selectie zou niet meer met studenten moeten gebeuren maar met volwassen mensen die na een degelijke voorbereiding en opleiding de klant goed en duidelijk te woord kan staan. Als men een drugstest zou doen dan zou mijn inzien 40% falen, en ongeveer 30% loopt rond met een kater zaterdag, zondag en woensdag . Het roer moet drastisch om.

Daar heb je gelijk in, bij sommige callcenters lijkt goedkoop het te winnen van kwaliteit. Gelukkig zijn er ook callcenters waar wel goed opgeleide mensen werken. Wat veel mensen ook niet weten dat een callcenter niet helemaal van het bedrijf zelf is, maar vaak genoeg een externe partij is. Deze heeft dan een contract met een telecombedrijf om bepaalde service te verlenen. Dit met strenge regels en procedures die van het telecombedrijf gehanthaafd moet worden. Bijvoorbeeld een call binnen 30 seconden opnemen, een genoemde Service Level Agreement van boven de 80 procent, kortgezegd komt het er dan op neer dat 80 procent van alle calls binnen 30 seconden moeten worden opgepikt. Aan het einde van de maand moeten het 80 procent of hoger zijn anders betaalt het externe ingehuurde bedrijf een boete. Bij onze servicedesk is die heel hoog, daar wij werken met internationale users. Regels zijn er vaak om een reden, en tja ook soms ten nadele van een klant. Ook wordt elke call die binnenkomt beluisterd en beoordeeld op veel criteria. Is de callkwaliteit niet goed, dan wordt een agent getraind. Voordat iemand uberhaupt aangenomen wordt, moet hij/zij eerst een test afnemen hoe skilled iemand is. Daarna volgen er nog 2 gesprekken. Studenten of low-skilled mensen worden helaas teleurgesteld. Onze klanten waar wij service aanbieden zijn zeer veeleisend.

Ook processen zijn aardig strikt en veel, een agent dient hieraan altijd te houden want ja, mocht er iets verkeerd gaan, moet het externe bedrijf hiervoor een boete betalen. Als iemand bijvoorbeeld een nieuw wachtwoord aan een klant geeft zonder hem/haar eerst te verifieren. Dit omdat anders iedereen kan bellen en voor de gein iemand's wachtwoord reset.
Het is maar te hopen dat ongeorganiseerde callcenters het uiteindelijk verliest voor een kwalitatief betere callcenters. Maar ja, de crisis zorgt er voor dat als het goedkoper kan, het dan goedkoper moet. Nogmaals, dit soms/vaak ten nadele van de klant. Outsourcen is ook niet altijd een goeie oplossing voor bedrijven.

Ik ben blij te lezen dat het uiteindelijk met een nieuw abonnement toch goed is gekomen, ik hoop dat ze een tevreden klant is van Ziggo en vooral dat ook blijft.

Joeri050
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2010 15:05

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Joeri050 »

hallo

U bent niet de einge die met tee2 en hun oplichting temaken, ik moet 300 euro aan tele2 betallen omdat ..? weet ik het niet,
ik heb geen abonne ,niks van tele 2.

tele2 is een oplichter,zou ik maar ook aan andere mensen en vrienden door geven. wat tele2 korting geeft ,met andere oplichten verdiend meer. tele2 moet gewoon stoppen met oplichtrij,.ik ben niet gelukkig met tele2,ik ga die oplichters voor rechtbank krijgen,zaak loopt wel.

mvg

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Als je helemaal niks van Tele 2 hebt hoef je uiteraard ook niet te betalen.
Zou helpen als je je verhaal gewoon even wat duidelijker neerzet.

MARTIN.F
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2010 13:22

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door MARTIN.F »

Tele2 is een bende oplichters en dat weet iedereen. Wij zijn het volk en wij maken of breken dat soort bedrijven. Alle providers in nederland zijn groot geworden door oplichterij, zwendelaars maar dan met hele goede adviseurs en advocaten. Als wij kijken naar de groei van dit soort bedrijven dan is het schandalig om te realiseren dat ze nog steeds geen service kunnen verlenen. Alle grote multinationals zijn maar uit op 1 ding. Ik vergelijk ze vaak met de oliebranche, het geld komt binnen als water en de prijzen worden alleen maar hoger. Hopelijk ziet de ceo van tele2 in dat het zo niet verder kan en dat de behaalde winsten toch uit onze zak komen. Aandeelhouders zijn mede dragers , maar wij klanten zijn toch de fundering.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Nou nou, gaat wel meteen ver omdat je een keer problemen bij een bedrijf gehad hebt ze meteen voor oplichters uit te maken.
Dan zijn zo'n beetje alle grote bedrijven in nederland dat, want van de meeste bedrijven zijn met google wel klachten te vinden.
Zijn het bij ziggo dadelijk dan ook allemaal oplichters als uw moeder daar een keer een probleem heeft?

Gesloten