LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity
Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity
Ook ik mevr westerkamp heb de zelfde klachten als besproken in u uitzending van 15 December Te weten mond hoeken kloofjes en blaartjes. (Telefoonnummer verwijderd en in bezit van redactie)
Hallo, Ik heb via een vriendin gehoord dat zij ook dit programma geeft gezien. ze heeft me gelijk gebeld. Omdat ik vaak zat te klagen over het product.. Ik loop altijd nu met koortsblaasjes in de hoeken van mijn mond en begint nu steeds erger te worden rond om mijn hele mond. Ik heb dit sinds ik dit product gekocht heb. Ik dacht dat het eerst kwam door slechte voeding maar nu ik dit gehoord heb van u programma is mij het alles duidelijk geworden het is een mooi product en het blijft idd goed zitten maar de gevolgen zijn te slecht voor woorden!!! Gegroet Silke
Goeie dag Radar, Ik hoorde dat het in de uitzending zou komen over de lipstift maar helaas gemist, ik heb zelf ook al een tijdje last van me lippen daar ik het al een geruime tijd gebruik maar mijn huisarts kon niets vinden alleen goed vochtig houden met labello, dus ik wou graag weten wat kreeg die Mevr ben nu maar gelijk gestopt met de lipstift van Max Factor. Met vriendelijke groet, R Leibbrand
Naar aanleiding van uw programma wil ik ook graag reageren over de lipfinity. Sinds twee maanden heb ik hevige last van koortsblaasjes en verschrikkelijke branderige en hele uitgedroogde lippen. Het is om gek van te worden. Had niet gedacht dat het door de lipfinity kon komen, want ik gebruik die lipstick al vele maanden, juist omdat het heel goed bleef zitten. Toen ik eind oktober er last van begon te krijgen, heb ik eerst met Blistex veel ingesmeerd. Toen dat niet hielp heb ik bij de apotheek Echinacin gekocht en bijna een hele tube van gebruikt. Daarna ben ik bij de huisarts ervoor geweest en heb ik eucerin voor gekregen. Ook dat hielp niet. Ik wist niet meer wat ik eraan moest doen. Totdat ik het bericht gisteren op radar hoorde, toen werd voor mij alles duidelijk. Hopenlijk wordt het probleem nu opgelost. (telefoonnummer verwijderd en in bezit van de redactie)
Ook ik kocht lipfinity met de belofte van een 24 uurs kissproof lipstick. Dat de kleur kiss, drink en food proof is daar kwam ik snel achter. Zelfs na een avondje uit met lipfinity werd ik de volgende morgen met gekleurde en uitgedroogde lippen wakker. Alsof de pigment mijn huid in was gezogen en daarbij alle vocht en vet uit mijn lippen had ontnomen. Eigenlijk meteen na het opbrengen van stap 1 (de kleur) voel je de substantie binnendringen, worden de lippen schraal en droog en krijg je behoefte aan invetten. Na het 'drogen' van fase 1 komt stap 2 (glans en vet). Deze stick doet echter absoluut niet wat je zou willen: de gerimpelde uitgedroogde lippen invetten! Ik kreeg de neiging om met mijn lippen in een pak zachte boter te gaan hangen. Nooit heb ik zulke lelijk uitgedroogde rimpelige en pijnlijke lippen gehad als na het gebruik van lipfinity. Ook ontstond er een dag na gebruik een koortslip (die ontstaan bij mij altijd vanuit te droge lippen). Nee geef mij maar uierzalf, nog altijd het fijnste goedkoopste middel om de lippen zacht te houden! En daarbij dan maar wat vaker de lippen kleuren!
Ik kreeg zulke heftige reacties van deze lipstick dat ik uiteindelijk bij de huidarts terecht kwam. Ik had zulke dikke opgezwollen lippen dat ik wel een negerin(met alle respect) leek. De huidarts stelde vast dat het een contactallergie was. De oorzaak was toen niet duidelijk. Ik kreeg de instructie dat ik enkel en alleen zuivere vaseline op mijn lippen mocht doen om de boel weer soepel en zacht te krijgen. Dat is na een aantal maanden gelukt. Ik heb al die tijd met een pot vaseline in mijn tas gelopen. Vier, vijf keer per uur insmeren omdat het strak en droog bleef aanvoelen. Iemand schreeft in dit forum: ik wilde wel met mijn mond in een pakje boter hangen! Nou dat herken ik. Toen na maanden mijn mond weer hersteld was begon ikweer voorzichtig af en toe met lippenstift. Tot ik ook de lipfinity weer gebruikte. Daar begon het weer helemaal opnieuw. Zit nu weer in de vaselinevase. En lipfinity is dus nu voor mij taboe, net als kennelijk voor meer vrouwen. Sterkte dames en ...vaseline helpt mij het beste om er weer 'boven op te komen'. Herma
Ik gebruik Lipfinity van Max Factor al vanaf dat het net te koop was, maar ik heb helemaal geen klachten. Ontstaan deze klachten alleen bij een bepaalde kleur? Ik gebruik kleurnummer 140. Samanta
Ik gebruik al sinds het begin dezse lipstift in verschillende kleuren. Nog nooit enig probleem ermee gehad, terwijl ik regelmatig koortslippen heb. Maar niet n.a.v. deze stift hoor. En dat weet ik heel zeker (redenen ten over, maar niet in causaal verband met de lippenstift). Ik vind het de beste lippenstift van de hele wereld, en wil nooit meer wat anders! Uiteraard hoop ik wel dat ze er iets aan kunnen doen dat bepaalde mensen er wel allergisch op reageren, want ik gun deze stift werkelijk iedereen Groeten van een tevreden gebruikster Elaine
Hallo! Ik zag de uitzending van afgelopen maandag op mijn video op de bank op mijn vrije dag. Ik schrok enorm, sinds een anderhalve week heb ik een flinke scheur in mijn onderlip met als gevolg dat ik daar een gigantische koortslip op kreeg. Wel vaker gehad maar nooit zo groot en pijnlijk. Het wondje dat overbleef is nog steeds niet over en gaat iedere dag opnieuw stuk. Als ik 's morgens wakker wordt zitten mijn lippen aan elkaar en het wondje springt weer open. Ik dacht dat gaat snel wel weer over, maar niets dus. Gebruik ook Lipfinity al een hele tijd en nooit last gehad. Bleef geweldig zitten. Maar nu ik laatst de verpakking met extra top coat heb aangeschaft is me dit dus gebeurd..... Misschien een stunt van Maxfactor om te zien hoeveel mesen hun product gebruiken??? Meteen herkenbaar!!! Ik gebruik die troep nooit weer! Bianca [email protected] (telefoonnummer verwijderd)
Dames en Heren, Ook ik heb meerdere stiften Lipfinity. De klachten die ik ondervind zijn de volgende: Heb veel last van droge mondhoeken en kloofjes. Het voelt allemaal niet zo prettig aan. Tevens wordt het ook korrelig op de lippen. Na ca. 3 - 4 uur is de Lipfinity op mijn lippen alweer verdwenen. Groetjes, Mevr. Peulen
Gebruik de lipstick al vanaf het begin ongeveer toen die op de markt kwam, en bevalt mij uitstekend. Heb wel iets sneller een wat droger gevoel, maar snacht gebruik ik labello om ze weer met vocht aan te vullen. Ik gebruik het liefst kleur 200 perfect en warm kleurtje. Maar diegen die er wle last van hebben is best balen zeg. Succes allemaal.
Eindelijk weet ik dan ook eens waar ik mijn kloofjes enz. aan te danken heb. Iedereen zei me dat het een vitamine tekort was, dus loop ik al weken met zalf te smeren en heb een heel arsenaal aan vitamine pillen in huis gehaald. Ik dacht eigenlijk wel dat ik gezond genoeg at, maar begon toch steeds meer te twijfelen. Nu zal ik die lippentroep maar eens weg doen...waarschijnlijk verbeteren de klachten dan wel. Het is belachelijk...naast het feit dat die lippen-rommel best wel aan de prijs is, ben ik nu al 2x zoveel kwijt geweest aan lip zalfjes en vitamine pillen.
ik gebruik al vanaf het begin lipfinity en loop al weken met klachten.Ik heb kapotte droge opgezwollen lippen, ik had wel graag wat vollere lippen maar niet op deze manier ! Ik heb nu cremor hydrocortison 0,5 % van de huisarts maar het helpt nog niets.De lipstick is niet echt goedkoop maar bleef wel goed zitten , nu durf ik niets te gebruiken de vellen hangen eraan ! Ik hoop dat loreal met een goede oplossing komt want hier word ik gek van .
Ik heb al tijden lang een zwaar uitgedroogde onderlip. Moet zeggen dat de kleur perfect blijft zitten maar het effect is het gevoel alsof mijn lip verbrand is. Ben heel benieuw hoe de leverancier hierop reageerd.
Hallo, Ook ik gebruik al heel lang de lipfinity van max factor en het bevalt me prima. Je moet het ook wel goed gebruiken, dat betekent dat je nadat je de lipstick hebt opgebracht je wel regelmatig met de andere stick eroverheen gaat zodat je lippen meer glanzen en niet droog aanvoelen. Ik las in een berichtje dat iemand 's ochtend wakker werd en delipstick er nog op had zitten. Ja, sorry hoor maar dat is vragen om moeilijkheden. Iedereen weet dat je voordat je gaat slapen je gezicht moet reinigen, je gaat toch ook niet met een lading make-up op je smoel in bed liggen of je moet Joan Collins zijn ofzo en meespelen in een film. Ik kan me overigens voorstellen dat je kloofjes kan krijgen omdat als je de lipfinity opdoet het voelt als een soort van nagellak, (hierdoor blijft het ook langer zitten) maar zoals ik al zei, je moet wel blijven smeren met de coating. En zeker niet 's nachts in bed op je mond laten zitten! Angélique
Ben ik dan één van de weinige Lipfinity-gebruikers zonder klachten? Ik ben erg blij, dat ik het destijds heb ontdekt en heb absoluut geen problemen. Wel wens ik diegenen, die wel problemen hebben hier sterkte mee! :
lipfinity gebruik ik niet meer. kreeg er inderdaad hele droge en gescheurde lippen van. als ik het op had voelde het ook heel droog aan, en de kleur was ook snel verdwenen.
Ook heb een aantal maanden geleden deze lippenstift gekocht. Handig dacht ik, niet meer de hele dag eraan moeten denken je lippen bij te werken. Echter bij mij werkte het voor geen meter. Na een uur of twee had ik alleen nog een randje lippenstift over en droge lippen en liep dus voor schut i.p.v. er verzorgt uit te zien. Tijdlang gedacht dat het aan mij lag en dat ik het nog eens moest proberen. Ben nu blij dat dat er nog steeds niet van gekomen is, na het lezen van al deze berichten.