Nou contact gehad met de deurwaarders(eindelijk)ze hebben contact gehad met ziggo.Hier kwam het volgende dus uit..........(heb dus in februari 2009 opgezegd vanwege alleen maar problemen 4 jaar lang,deze heb ik dus per brief en per telefoon en per mail opgezegd.Het zou allemaal geregeld worden.Dus ik naar een andere provider,en wat blijkt...ziggo gaat 7 maanden lekker door met afschrijven..de laatste 2 x heb ik dus terug kunnen boeken en daar zit volgens mij de ellende want daar krijg ik alleen maar deurwaarders van,ze zeggen in deze brief JAAAAA luister goed ik heb februari gelijk na mijn verhuizing opgezegd...Bij onze cliente is geen aanvraag bekend voor de wijziging van deze overeenkomst..Het betreft de verschuldigde abonnementskosten van....1 oktober to 28 februari 2010 Nou snap ik helemaal niets meer van.
Het is heel simpel ziggo heeft meer dan 3 miljoen klanten en de klachten blijven maar regenen kijk maar eens op internet.Of kijk even de tros radar uitzending terug van ziggo elke maand krijgen ze kruiwagens vol klachten.EN ze doen er niets mee.
Ik heb overwogen om te betalen,maar aldus mijn vrouw ZIGGO kan in de poep zakken we betalen geen cent want wij zijn degene die geld terug horen van ziggo,alleen maar ellende en waardeloze klantenservice en waardeloos internet en telefonie.
Mensen sorry voor de overlast ik wens jullie nog een fijne avond
Mijn week is alweer bedorven.
Iemand nog meer problemen met ziggo maak het dan bekend en kijken of we er met zijn allen wat aan kunnen doen.
Ik heb in ieder geval de koude douche al ingevuld...hopen dat meer mensen dat doen.
Met vriendelijke groet ex klant van zIGGO (is een hoofdletter niet waard)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo er is geen slechtere
-
bouwvakker
Re: Ziggo er is geen slechtere
Stel je eens voor dat ze die naar mijn oude adres hebben gestuurd..daar zie ik ze ook nog voor aan.
Toen er afgeschreven werd van mijn rekening heb ik ook verhaal gehaald.
Buiten het feit dat de ene dag 88 minuten wachttijd was en de andere dag 74 minuten besloot ik te bellen onder het nederlands elftal en dat scheelde er is mij toen al 2 x gezegd dat alles in orde was en dat ze het op zouden lossen,lag alleen nog bij die en die en die en die en die en die en die en daar en die en daar op die afdeling.Zou helemaal goed komen,het geld dat ze te veel hadden geincasseerd zou ik terug gestort krijgen....ik wacht er nog steeds op,het enigste wat je ontvangt zijn deurwaarders brieven.
Een steek laten vallen kan ja,maar als je al 6 jaar aan het bellen en mailen en brieven schrijven bent dan is het welletjes geweest.
Ziggo heb geen of te weinig en onbekwaam personeel zitten want een reactie krijg je nooit en als je het krijgt krijg je een bericht dat je niet snapt of waar je gewoon helemaal maar dan ook echt helemaal niets aan hebt.
Bedankt voor je reactie gr bouwvakker
Toen er afgeschreven werd van mijn rekening heb ik ook verhaal gehaald.
Buiten het feit dat de ene dag 88 minuten wachttijd was en de andere dag 74 minuten besloot ik te bellen onder het nederlands elftal en dat scheelde er is mij toen al 2 x gezegd dat alles in orde was en dat ze het op zouden lossen,lag alleen nog bij die en die en die en die en die en die en die en daar en die en daar op die afdeling.Zou helemaal goed komen,het geld dat ze te veel hadden geincasseerd zou ik terug gestort krijgen....ik wacht er nog steeds op,het enigste wat je ontvangt zijn deurwaarders brieven.
Een steek laten vallen kan ja,maar als je al 6 jaar aan het bellen en mailen en brieven schrijven bent dan is het welletjes geweest.
Ziggo heb geen of te weinig en onbekwaam personeel zitten want een reactie krijg je nooit en als je het krijgt krijg je een bericht dat je niet snapt of waar je gewoon helemaal maar dan ook echt helemaal niets aan hebt.
Bedankt voor je reactie gr bouwvakker
vogels schreef: want geen bevestiging van je opzegging betekent dat je opzegging niet verwerkt is.
.
dat ken ook aan de provider liggen niet alleen aan TS
-
bouwvakker
precies ze laten zoveel steken vallen het is gewoon 1 grote gatekaas..wat wil je met meer dan 3 miljoen klanten..die klachten kun je gewoon niet aan
vogels schreef:
Dat doet er helemaal niet toe bij wie de fout is! Enige wat ik zeg: geen bevestiging, geen verwerking.
doet er dus wel toe....opzeggen is opgezegd dan moeten de providers maar goed werk leveren.
-
bouwvakker
ja en als ze dan geen bevestiging sturen????Ze hebben gewoon geen goed personeel en krijgen zoveel klachten dat ze het niet meer kunnen verwerken.
Maar ja ik heb er alles aan gedaan,en het komt van 1 kant.
Ziggo is gewoon 1 grote rotbende die naar niemand luistert,en omdat ze de grootste zijn denken ze dat ze over over iedereen heen kunnen walsen,maar dan hebben ze wel de verkeerde.
Maar ja ik heb er alles aan gedaan,en het komt van 1 kant.
Ziggo is gewoon 1 grote rotbende die naar niemand luistert,en omdat ze de grootste zijn denken ze dat ze over over iedereen heen kunnen walsen,maar dan hebben ze wel de verkeerde.
OOK HIER MAAR OP REAGEREN WANT ZIGGO VERSTUURT GEEN OPZEG BEVESTIGINGEN, EN ALS JE DIE WEL HEB ONTVANGEN DAN REKENEN ZE ER OP DAT DIE NA ANDERHALFJAAR WEL WEG IS EIGENBELANG ZO KUNNEN ZE JE MOOI PAKKEN.
Ook ik heb na anderhalf jaar een rekening van de deurwaarder mogen ontvangen. Ik heb in april 2009 mijn tv abonnement bij Ziggo opgezegt omdat ik ging verhuizen naar Heerenveen en daar was geen Ziggo tv. Mijn zoon was een half jaar (nov 2008) eerder verhuist naar Heerenveen ook opgezegt, we kregen geen rekeningen meer van Ziggo dus neem je aan dat het goed is aangekomen. In september, oktober 2009 kreeg mijn zoon een beste rekening, ja u raad het al, van de deurwaarder even Ziggo betalen. We hebben Radar ingeschakeld media november kreeg ik telefoon (omdat ik het regelde voor mijn zoon)van een medewerker van Ziggo in het kort gezegt alles was geregeld. Ook dat van mij want dat heb ik voor de zekerheid gelijk gevraagt, hij heeft het uitgezocht en van mij was al lang klaar en opgezegt. Mijn zoon kreeg nog een telefoon kosten vergoeding zei hij,Ik heb die man heel vriendelijk bedankt en nog een fijne dag gewenst hij zal wel gedacht hebben waar voor?????? dus dat moet nu nog komen, dit is Ziggo dus, je na anderhalf jaar weer proberen te pakken, ik moet 98,87 euro betalen, al een bezwaar gemaakt bij de deurwaarder maar Ziggo volhard. Ik dus ook, want ik heb het netjes optijd opgezegt.
Ook ik heb na anderhalf jaar een rekening van de deurwaarder mogen ontvangen. Ik heb in april 2009 mijn tv abonnement bij Ziggo opgezegt omdat ik ging verhuizen naar Heerenveen en daar was geen Ziggo tv. Mijn zoon was een half jaar (nov 2008) eerder verhuist naar Heerenveen ook opgezegt, we kregen geen rekeningen meer van Ziggo dus neem je aan dat het goed is aangekomen. In september, oktober 2009 kreeg mijn zoon een beste rekening, ja u raad het al, van de deurwaarder even Ziggo betalen. We hebben Radar ingeschakeld media november kreeg ik telefoon (omdat ik het regelde voor mijn zoon)van een medewerker van Ziggo in het kort gezegt alles was geregeld. Ook dat van mij want dat heb ik voor de zekerheid gelijk gevraagt, hij heeft het uitgezocht en van mij was al lang klaar en opgezegt. Mijn zoon kreeg nog een telefoon kosten vergoeding zei hij,Ik heb die man heel vriendelijk bedankt en nog een fijne dag gewenst hij zal wel gedacht hebben waar voor?????? dus dat moet nu nog komen, dit is Ziggo dus, je na anderhalf jaar weer proberen te pakken, ik moet 98,87 euro betalen, al een bezwaar gemaakt bij de deurwaarder maar Ziggo volhard. Ik dus ook, want ik heb het netjes optijd opgezegt.