LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
KWiggers

?

Ongelezen bericht door KWiggers »

.
Laatst gewijzigd door KWiggers op 11 nov 2010 21:37, 2 keer totaal gewijzigd.

GAEvakYD

Re: ?

Ongelezen bericht door GAEvakYD »

Misschien een ander antwoord dan dat u verwacht, maar is dit niet een nette afhandeling voor een bedrijf die op het punt staat van failliet gaan? Ik ken ook zaken die de keukens en aanbetalingen accepteren terwijl ze weten dat ze die nooit zullen gaan uitleveren.

Ik zou dus gaan kijken bij de nu voorgestelde keuken en in je handjes wrijven dat je een net bedrijf getroffen heeft die jou niet meesleurt in zijn problemen.

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 02 dec 2010 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.

KWiggers

.
Laatst gewijzigd door KWiggers op 11 nov 2010 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Beste KWiggers,

Er zijn wel verschillen tussen E+K en Tristar. Waar E+K gebruik maakt van de nieuwe Blum Intivo ladesystemen, gebruikt Tristar nog de, niet minder in kwaliteit maar 100% minder in uitstraling, "oude" Blum Tandembox. Je kunt jezelf afvragen of dat heel bepalend is voor de uitstraling van de keuken.

Daarnaast lijkt het mij dat Tristar toch wat voordeliger zou moeten uitpakken dan E+K. Het is mooi dat de keukenwinkel moeite doet om je te helpen, het ziu alleen niet netjes zijn als ze er ook inkooptechnisch op vooruit gaan zonder het voordeel door te spelen naar jou, als tegemoetkoming.

Let wel, de keukenwinkel vraagt hier ook niet om maar als je geen goed gevoel hebt met een andere keuken dan zou ik eerst onderzoek plegen. Laat je volledig informeren over de Tristar keukens in een winkel en vraag eventueel een alternatieve offerte aan als vergelijkingsmateriaal. Als de huidige keukenwinkel hier niet aan mee wil werken dan moet je onder de koop uit kunnen.

Als je die zwarte laden mooi vindt dan zijn er weinig alternatieven. Brinkmeier heeft ze maar meer kan ik er niet bedenken. De Blum Intivo worden wel vaker gebruikt maar dan meestal in Wit of RVS. Een aantal merken laten ze ook in eigen kleur spuiten, Nieburg past lichtgrijs toe als standaardkleur.

MVG.

KWiggers

.
Laatst gewijzigd door KWiggers op 11 nov 2010 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 02 dec 2010 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.

KWiggers

.

Gesloten