LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ingegaan op aanbod

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Corsik

Ingegaan op aanbod

Ongelezen bericht door Corsik »

Na lang beraad ben ik ingeggaan op het aanbod om te af te lossen
zonder rente.
Dit was het enige wat reste, om een berg allende te voorkomen.
Moet zo'n beetje toch 8 jaar betalen.Ik heb wel een brief geschreven dat ik dit onder protest doe, en dat ik mij opgelicht voel hier heb ik uiteraard geen antwoord op gehad ( Zoals de meeste)
Ik vraag me nu af of ik nog enige kans zou hebben als Dexia alle rechtzaken zou verliezen en een schade vergoeding zal moete betalen.
Ik stop dan wel met betalen als het zo ver zal mogen komen, wel ben ik lid van lease verlies maar die kunnen niets meer voor je doen als je een aanbod hebt aangenomen zeggen ze.
Wie kan mij advies hier over geven ?
Corsik

JOOST1

Re: Ingegaan op aanbod

Ongelezen bericht door JOOST1 »

LEES DEZE WAARSCHUWING.

Geplaatst op 18 Jan 2003 13:57 door L. Blok

--------------------------------------------------------------------------------

Gisteren heeft Dexia via hun website een file in .pdf formaat voor downloading ter beschikking gesteld waarin een heel pakket aanvullingen op hun voorstel wordt gegeven. Deze file heb ik gedownload en hoewel ik het geheel nog lang niet heb doorgelezen, kwam ik bij het éérste artikel al iets tegen waar ik iedereen ernstig voor wil waarschuwen. Hier komt het betreffende artikel:

1. Overeenkomst Dexia Aanbod
Indien u het aanmeldingsformulier ondertekent en tijdig aan Dexia retourneert, gaat u daardoor de Overeenkomst Dexia Aanbod met Dexia Bank Nederland N.V. aan. Deze overeenkomst is opgenomen bij de Juridische Documenten Dexia Aanbod. In deze overeenkomst kunt u lezen wat uw rechten en verplichtingen zijn indien u op het Dexia Aanbod ingaat. De overeenkomst bepaalt onder meer dat u afstand doet van uw recht om juridische acties tegen Dexia Bank Nederland N.V. en/of haar tussenpersonen te beginnen met betrekking tot uw effectenlease-overeenkomst(en) of om een beroep te doen op eeneventuele rechterlijke uitspraak in een procedure die in verband met effectenlease tegen Dexia Bank Nederland N.V. is of mocht worden aangespannen door een belangenvereniging of stichting. U dient de tekst van de Overeenkomst Dexia Aanbod goed te lezen alvorens het aanmeldingsformulier te ondertekenen.

Alvorens ergens op in te gaan verlangd Dexia dat u zich via dit formulier aanmeldt en hier een handtekening onder zet. Als u dit doet verklaard u tevens dat u alle RECHTEN VERSPPEELT.

Wees dus op uw hoede! ! !

m.v.g.

L. Blok

Corsik

Ongelezen bericht door Corsik »

Helaas heb ik getekend maar het was de enige mogelijkheid om te doen en heb er lang over na gedacht.
Toch ga ik als t.z.t de rechter of de politek beslist dat er een gehele of gedeeltelijke schade vergoeding proberen om er van af te komen.
Wat ik ook nog wil zeggen is dat mijn man niet meegetekend heeft voor het aanbod.
Ieder geval bdankt voor het antwoord.
Corsik

JOOST1

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Waar heb je dan lang over moeten denken ? De waarschuwingen op dit forum waren toch "legio"

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoop dat jullie er rust meegevonden hebben.

Gesloten