LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eerste ster reparatie

Andere onderwerpen over auto en vervoer
odie77
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2010 10:28

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door odie77 »

ik heb ook de grote fout gemaakt om RUIT EXPERT te geloven.
Heb eind maart op het centrum van Hellevoetsluis 3 putjes laten vullen, alles was in orde was geen probleem bla bla, in april berichtje van de verzekering voor controle gehad of ze het het echt hadden gedaan in mei een berichtje (mail) dat het betaald was. Klaar denk je nee krijg ik eind aug een brief dat ik 142 euro moest betalen met de gegevens van mijn verzekering dat ik het maar met die persoon moest uitzoeken want ze wilde niet betalen. Ik gebelt met ruit expert kreeg een meneer aan de telefoon dat ie het ging uitzoeken,want ik had wel het idee dat het betaald was. hij zou nog wat laten horen. (niet dus!) ik mijn verzekering gebeld kreeg ik te horen dat daar maar € 95 was gedeclareerd onder een ander factuurnr. dus advies niet betalen! Ik weer ruit expert gebeld/mail en je raad het geen gehoor tot afgelopen weekend weer een schrijve dat ik nog niet betaald had. Net contact zowaar :shock: met iemand gekregen die beweerde dat ie maar een werknemer was die de telefoon extra bemande dat ik me geen zorgen hoefde te maken want het systeem loopt elke x vast en dat dit standaart was en dat het echt opgelost werd en een heel verhaal dat ze ook falliet waren (maar ook weer niet?) er was een schuld van € 280.000 en dat hij ook geen salaris en al personeel ook niet en dat de eigenaar druk bezig was met alles te beantwoorden nou :evil: . Heb gezegd dat ze de boel oplichten dubbel factureren en nu aanmaningen. Hij gaf de schuld dat het bedrijf op de fles is gegaan omdat het personeel fraude pleegde en dit deed en hij daar buiten stond.het was een kwartier vol met bla bla hij heeft nog geen eens gegevens gevraagd.
Maar ik betaal geen cent het is allang voldaan.
Ik ben bang dat dit een heel vervelend staartje gaat krijgen.
maar hou er rekening mee dat een curator/deurwaarder ook een bord voor zijn kop kan hebben en dus mijn papieren goed op orde moet hebben.

rooky56
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2010 20:26

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door rooky56 »

Ik lees dat ik niet het enige slachtoffer van Ruit Expert ben. Ook ik ben op eenn parkeerplaats aangesproken vwb de reparatie van ± 5 putjes in de voorruit. Ik twijfelde, maar die twijfel werd weggenomen door te vragen naar de groene kaart. Na het bekijken van de groene kaart werd mij verzekerd dat de reparatie vergoed zou worden door mijn verzekering. Dus de reparatie werd uitgevoerd. Toen ze klaar waren moest ik wel even een handtekening zetten, zogenaamd voor de verzekering, om zeker te stellen dat de reparatie was uitgevoerd.
6 maanden later valt er een brief met rekening op de deurmat. Of ik even € 241,20 wilde overmaken want ondanks herhaaldelijk verzoek werd de rekening niet betaald door de verzekering.
Op die parkeerplaats werd toch duidelijk iets anders verteld. Onderstaand een reactie van Ruit-Expert op een mail van mij. Ze halen er wel allerlei dingen bij die nergens op slaan.

[quote]Goedenmiddag, wij van de firma ruit expert,hebben nu het moment rijp gevonden om onze mening cq kijk te geven op de situatie die is ontstaan in de afgelopen maanden. Wanneer wij de ruitschades repareren , zorgen wij altijd dat de klant de herstelde schade EERST zelf bekijkt en daarna tekent voor het feit dat de reparatie naar tevredenheid heeft plaatsgevonden EN er geen contante betaling is gedaan. De akte van cessie onderaan de reparatie bon geeft expliciet aan dat wanneer om welke reden dan ook er geen betaling komt van de verzekeringsmaatschappij , de klant ZELF de kosten dient te vergoeden van de gedane reparatie. Wij proberen de klanten niet te duperen. :? Zouden we daar op uit zijn , houden we geen klanten over in de toekomst. De werkelijke schuldigen in dit verhaal zijn te zoeken bij de verzekeraars. Zij stellen betalingen uit en komen ineens met aangepaste voorwaarden waar de klant aan dient te voldoen.

Het is toch van de gekke dat de verzekering bepaalt waar u en hoe u uw auto laat onderhouden. U MOET premie betalen, U MOET op tijd betalen, U MOET van alles en wat MAG u eigenlijk ? precies , uw mond houden. Dit is toch van de gekke !!!! Is de auto eigenlijk van u of van uw verzekeraar ?

Laat ik het voorbeeld nemen van een inboedelverzekering. Uw huis wordt leeggeroofd en nu weet u dat u goed verzekerd bent. U wil gelijk wat nieuwe spullen hebben want wie kan anno 2010 nu zonder TV , Laptop / PC etc etc . U gaat naar de IT'S of radio Modern en schaft de noodzakelijke dingen aan, u levert de bonnen netjes in bij de verzekeringsmaatschappij en dan ? Dan blijk t dat u te horen krijgt dat u de spullen niet had mogen kopen bij de boven-genoemde bekende en goede spullen leverende winkelketens , maar bij bijvoorbeeld mediamarkt, want daar had uw verzekeraar nu wel een lucratieve deal mee gesloten. Jammer u krijgt niets vergoed, Ik ben toch niet gek ?? denkt u nog bij uzelf . Dit is een fictieve voorstelling van zaken , maar ik hoop dat u nu wel ziet, dat de verzekering het bekende balletje heel snel bij de glasfitters bedrijven legt. Maar denkt u nu eens goed aan het feit , dat de reparatie naar tevredenheid is gedaan, U heeft getekend voor de reparatie en uw premie maandelijks netjes wordt betaald aan de verzekering, dan kan de uitkomst toch niet anders zijn dan dat zij de marktconforme vergoedingen :?: gewoon dienen te betalen aan het betreffende bedrijf ? Naar onze informatie is kartelvorming in nederland niet toegestaan , misschien moeten we de ruiten van mevrouw neelie smit kroes in brussel maar eens checken op ruitschades, kunnen we gelijk dit rare ontwijkende betalingsgedrag van de verzekeraars eens aan de kaak stellen. :lol:
m.v.gr.
Ruit Expert
[email protected]
http://www.ruit-expert.nl
070.3200622
063415958[quote]

Helaas kan ik niets anders doen dan betalen. :oops: Ik ben voor langere tijd in het buitenland dus kan ik geen kort geding afwachten.

LES GELEERD EN PROBEREN ANDEREN HIERVOOR TE WAARSCHUWEN!!!!

BIJ CARGLAS ZOU DIT GEINTJE MAAR IETS VAN € 92,23 HEBBEN GEKOST.

PS smilies heb ik geplaatst

sjappie01
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:19

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door sjappie01 »

Ook ik heb een nare ervaring met deze bedrijven.
Bij winkelcentrum Overvecht werd ik ruim een jaar geleden benaderd door een man op middelbare leeftijd, type herintreder. Of hij de sterretjes in mijn ruit mocht repareren? Ik gaf aan dat ik niet wist of ik daarvoor gedekt was. Na mijn verzekeringspapieren gezien te hebben, gaf hij aan dat alles gedekt was. Op amateuristische wijze heeft hij toen 3 "sterretjes" "gerapareerd" met een tubetje lijm een een vloei papiertje. Enige maanden later ontving ik de rekening, 90 euro.
Not amused uiteraard, dus maar bellen naar het bekende antwoordapparaat van 1e ster reparaties. Dit bandje kwam zo onprofessioneel en agressief over dat heb besloten maar niet te betalen.
Enkele maanden na dato ontving ik een brief van Napel incasso. Vreemd want ik had nog geen enkele herinnering ontvangen. Deze brief had een dreigende toon, was slecht geformuleerd en zonder contactgegevens, kvk nummer of wat dan ook.
Het bedrag was inmiddels uiteraard verhoogd en als ik niet zou betalen zouden ze beslag leggen op mijn inboedel huis auto etc....
Na wat googelen kwam ik er achter dat zowel 1e ster reparatie als Napel incasso op hetzelfde adres in Urk staat.
Heb nog geprobeerd Napel incasso telefonisch te bereiken om verhaal te halen, maar uiteraard tevergeefs.
Dus maar weer niet betalen. Sinds dien niets meer vernomen...
Tevens heb ik het vermoeden dat deze oplichter op deze site onder de naam Seuren zijn straatje probeert schoon te vegen.

Tip: NOOIT BETALEN HET ZIJN OPLICHTERS (elke rekening die betaald wordt is meegenomen voor hen)

ookikbendedupe
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2010 13:10

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door ookikbendedupe »

Trap in hemelsnaam niet in de prietpraat/het geouwehoer van dhr. Bos of van Veen van eerste sterreparaties. Het zijn grote OPLICHTERS!!! Betaal niet en doe aangifte! Alleen zo kunnen we die *******(ken) achterhalen en stoppen!!!
TRAP ER NIET IN!!!

tjerkvandijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2010 12:38

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door tjerkvandijk »

Ook ik ben bedonderd door zeer waarschijnlijk dezelfde persoon: dhr Bos uit Urk. Op een parkeerterrein in Steenwijk stond een stand van Glassrepair. Alle lokkertjes in het dorp en ook de tekst op de tent gaven aan dat reparatie gratis was. Na gesprek met de beide heren van het bedrijf werd gegarandeerd dat mijn verzekering (GroeneLand Achmea) de reparatie helemaal zou vergoeden. Dit is inderdaad gebeurd: ik kreeg op 25 maart een brief van de verzekering dat de schade (€ 138,99) vergoed was. Maar ook werd er bij gemeld dat ik het komend jaar op dezelfde bonus-malustrede blijf staan. Het kost mij dus wel degelijk geld. Ik heb met de verzekering gebeld en zij gaven aan dat ik het bedrijf moest vragen het bedrag terug te storten. Ik heb gebeld met dhr Bos. Hij verzekerde mij (op 16 juni) dat hij het bedrag zou overmaken, en mij een rekening van max. € 35 zou sturen. Dat deel moest ik zelf betalen. Ik dacht; ik doe dat maar, dan ben ik van het gezeur af. Ik heb hierna herhaaldelijk met mijn verzekering gebeld. Ze hebben geen enkele betaling van dhr Bos/GlassRepair binnen gekregen. Ik heb erg vaak met dhr Bos gebeld, hij heeft gezegd dat hij het bedrag van € 138,99 aan mij persoonlijk zal overmaken. Eén keer typte hij mijn rekeningnummer ter plekke hoorbaar in op zijn computer. Maar niet heus dus, want tot vandaag heb ik geen cent gekregen. Hij kent inmiddels mijn telefoonnummer, en neemt als ik bel op met "hallo, hallo, hallo, hallo" om vervolgens niet op mij te reageren (alsof hij me niet zou horen) en de verbinding te verbreken. En bij de volgende poging neemt hij helemaal niet meer op. Hierna heb ik mijn nummermelder uitgezet en krijg meteen zijn vrouw (weer) aan de lijn. Zij belooft weer te proberen het in orde te maken. Haar man is niet aanwezig, zegt ze. Als ik zeg dat ik hem net nog met zijn hallo-verhaaltje aan de lijn heb gehad, is dat volgens haar de fax :-(... Zijn mobiele nummer wil ze niet geven omdat hij de hele dag in een belangrijke vergadering is. Morgen mag ik weer bellen. En zo gaat het maar door. Ik vermoed dat het dus om dezelfde bedrieger gaat. Ik ga nu aangifte doen bij de politie.

tjerkvandijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2010 12:38

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door tjerkvandijk »

Daar ben ik nog een keer. Om er bij te vertellen dat pogingen om het officiële adres van dit zgn. bedrijf Glass Repair Urk te achterhalen, niets opleveren dan bedrog. Glass Repair bestaat wel, maar niet in Urk. En op het adres in Urk dat op Internet wel aangegeven wordt, is geen autoruitschadebedrijf gevestigd...

Ruud87
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2011 16:39

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Ruud87 »

Beste mensen ten Napel, van Veen en Bos staan bekend in Urk als grote oplichters.
[b]Werken is voor de dommen[/b] dat is een kreet van hun.
Wie toch heeft betaald; doe aangifte. De grote drijfveer is dhr. J Bos.
Het is zelfs zo, dat ze zelf op parkeerplaatsten sterretjes in de ruiten tikken met een speciale ring!!!!!

U hoeft geen rekeningen te betalen. Geen enkele verzekeraar heeft contracten gehad met ze.

theo55theo
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2011 13:46

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door theo55theo »

jeeeeeeeeeeeeeeeeee dat is ook toevallig
wij kregen vandaag van ATLANTIC FIX ook een brief (vodje en geen briefhoofd geen btw nummer, geen kvk nummer ) en dat wij maar even moesten betalen. ze hebben de hantekening onder de schade formulier vervalst, want die lijkt er geen eens op
de schade is volgens hun op 6 mei 2010 gemaakt en als wij snel betalen krijgen wij korting,
we hebben meteen de politie en de verzekering ingeschakeld , en de politie zegt NIET BETALEN.
groetjes elly

Mannes B
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2011 13:46

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Mannes B »

Ook wij kregen een brief van dhr G.J. Bos uit URK met het verzoek geld over te maken op hun rekening van ATLANTIC FIX, dit wel met korting als we binnen 5 dagen betaalden 49.95 ipv 85 euro.( bij ons betrof het een rekening van Glass repair)
Wij hebben contact gehad met Unive verzekering en die heeft de rekening in 2009 al betaald.

Ps ook wij kregen een vodje geen briefhood enz.
Dus kijk uit met deze man
Ik heb dit gemeld bij de politie Flevoland; Politie Urk, advies: " niets mee doen"
Zij leggen het vast en nemen actie !.
Laatst gewijzigd door Mannes B op 12 apr 2011 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Jaapdeg
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jul 2010 17:52

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Jaapdeg »

Het is teleurstellend dat de heer Bos kennelijk nog steeds actief is. Diverse mensen, waaronder ikzelf, hebben bij de politie aangifte van (poging) tot oplichting gedaan; het duo (of trio) is bij de politie van Flevoland bekend, maar toch.....

Catweazle
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2010 12:48

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Catweazle »

De firma is blijkbaar weer in aktie, maar nu op een rare manier. Mijn vrouw liet een putje (steenslag) repareren werd ook verteld dat alles door de verzekeraar zou worden gedekt (let wel dat was op 31-03-2010) Betreffende firma is nu Autoruit Controller. Auto is all-risk verzekerd, dus zou goed moeten komen. Een jaar later, om precies te zijn gisteren, krijg ik een brief van ZEKER INCASSO, of ik maar even af wilde tikken 85,00 euro, maar ze gaven wel korting. Raar een incassobedrijf wat korting geeft. Na enig zoekwerk blijkt het Incassoburo deze brieven niet gestuurd te hebben doch degene die achter de Autoruit Controller zit. Deze persoon heeft het logo op zijn brieven gezet. Na kontakt met de verzekeraar blijkt dat de rekening nooit is ingediend bij hun. Is ook een firma uit Urk, dus zou me niks verbazen als het dezelfde is. Zeker Incasso heeft dus NIETS met de zaak te maken, sterker nog op hun website wordt zelfs geadviseerd om aangifte te doen met het dossiernr. van de politie.

johannajeanette
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2011 13:08

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door johannajeanette »

Tot mijn verbazing ontving ik vandaag een factuur voor een autoruit die zou zijn gerepareerd ! Aangezien dit dateert van 2 jaar geleden en er destijds geen handeling is uitgevoerd en er alleen een controle is uitgevoerd. Ging er een belletje rinkelen ! Dit klopt niet. Gegoogeld en bedrijf niet te vinden / tel nr afgesloten etc. Dus op naar RADAR... en zie dat het bedrijf bekend is.

De heer DJ Bos ondertekend de incasso email : [email protected]
Rekening nr 499437268 ( zowel op de incasso factuur als op het atlantic fix blaadje)

Ik heb dit gemeld bij de politie Flevoland; Politie Urk, advies: " niets mee doen"
Zij leggen het vast en nemen actie !.

er waren vandaag al meerdere meldingen binnen gekomen

Rosamara
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2011 19:27

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Rosamara »

Net als de vorige schrijver hebben ook wij vandaag (12 april 2011) een rekening gekregen van Atlantic incasso's. Met de mededeling dat de verzekering de rekening niet betaald heeft van enige tijd geleden! (is al ruim 2 jaar geleden).

Als wij binnen 5 dagen na dagtekening betalen krijgen ook wij een korting van €35.05!
Tot onze verbazing is de dagtekening gesteld op woensdag 13 april 2011.

Hierop heb ik de volgende actie ondernomen:
- gebeld met de verzekeringsmaatschappij.
- gebeld met Atlantic Fix o6 telefoonnummer geen contact. telefoonummer van het vermelde adres op de akte van cessie blijkt van iemand anders te zijn ,deze mijnheer wist mij te vertellen dat ik vandaag de 3de beller was en de 12de van deze week.
- gebeld met Atlantic incasso's het telefoon nummer opgezocht naar aanleiding van het adres op deze brief dit blijkt het adres en telefoonnummer van een dierenzaak te zijn!
- gebeld met onze rechtsbijstand verzekering, die verwezen mij uiteindelijk door naar tros radar.
- gebeld met de politie. die adviseerde mij om aangifte te doen en niet te betalen.

De ruitreparatie is uitgevoerd in Grootebroek bij het winkelcentrum, ook ons was verteld dat de rekening geheel vergoed zou worden door de verzekeringsmaatschappij, nadat wij de verzekeringspapieren( WA-plus) hadden laten zien!

flappie11
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 apr 2011 20:21

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door flappie11 »

goedenavond

ook ik heb een brief ontvangen op 15-4-2011.

dat er een reparatie is uitgevoerd op 28-03-2009.

ook met aangeboden korting van 35,05.

dus totaal te betalen 49,95 aan atlantic fix te urk

geprobeerd contact op te nemen met nummer 0641400110 op naam van dhr D.J Bos.

dinsdag ga ik aangifte doen bij de politie en ga deze rekening niet betalen.

graag jullie reactie hierover hoe verder

Rosamara
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2011 19:27

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Rosamara »

Dit is een persbericht van de politie Stede Broec. De politie neemt de meldingen zeer serieus.
Politie waarschuwt voor rekeningen incassobureau
Stede Broec, donderdag 14 april
Bij de politie kwamen de afgelopen week meldingen binnen van mensen in de gemeente Stede Broec die een rekening ontvingen van een incassobureau met betrekking tot het innen van autoruitschade. In deze brief staat dat geprobeerd is het schadebedrag van de verzekering te innen, maar dat deze niet uitkeren. Mensen zouden dan alsnog de schade zelf moeten betalen. Enkelen die de brief ontvingen hebben inderdaad vorig jaar een autoruit laten repareren, andere mensen informeerden slechts naar een autoruitreparatie. De rekeningen worden vanuit verschillende incassobureaus gestuurd. Deze zijn gevestigd in Blokzijl of Urk. Acht mensen doen aangifte bij de politie van poging tot oplichting.

Ontvangt u een rekening van een incassobureau en twijfelt u over de juistheid ervan? Meld dit bij de politie. Ook wanneer u slachtoffer bent geworden van oplichting via deze methode en u hebt hierover nog geen contact gehad met de politie, wordt u verzocht zich te melden. Dit kan bij de politie in Stede Broec via telefoonnummer 0900-8844 (lokaal tarief).

vanlente
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2011 13:51

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door vanlente »

In april 2009 heb ik mij ook laten overhalen door Atlantic Fix, met het welbekende verhaal. Gegarandeerd dat mijn verzekering de onkosten dekt.
Vorige week kreeg ik de brief van Atlantic Incasso met de (knullige) informatie dat mijn verzekering niet vergoedt en dat ik 85 euro minus de korting binnen 5 dagen moet overmaken, anders zal ik hoge incassokosten krijgen.
Bij navraag bij mijn verzekering blijkt dat deze de nota al in april 2009 ! is vergoed aan Atlantic Fix. Oplichterij van de bovenste plank.
Bedankt voor jullie informatie en tips.

flappie11
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 apr 2011 20:21

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door flappie11 »

goedemiddag

vandaag mijn verzekering opgebeld en de rekening is al op 21-04-2009 over gemaakt op rekening van atlantic fix .

daarop de politie stede broec gebeld en aangifte gedaan.

de recherche neemt contact met mij op hoe af te handelen.

mij wordt geadviseerd deze rekening NIET te betalen .

De eigenaren van dit bedrijf hebben een groot probleem want er waren al meer dan 500 aangiftes .

er word een groot onderzoek gehouden naar dit bedrijf en de eigenaren van dit bedrijf.

ben benieuwt wat hier uit komt.

groeten leon

alexvandersluijs
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 apr 2007 13:52

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door alexvandersluijs »

Vandaag een brief gehad van Zeker Incasso met een zogenaamd adres Zeedijk 3-4 8356 DW Blokzijl. Die probeert zogenaamd een bedrag te incasseren van 49,95. BTW nummer, Kvk nummer ontbreekt, alsmede telefoonnummer, webadres, emailadres. Op de site van Zeker incasso wordt je ook voor het naamsmisbruik gewaarschuwd. Ze hebben al een melding gedaan onder nummer 2011-032-243 waar je bij je aangifte aan kunt refereren. Je kunt alleen al om deze reden aangifte doen voor oplichting, al is een melding nog niet hetzelfde als aan aangifte. Zeker Incasso geeft ook een telefoonnummer van AutoruitRcontroller 06-51 10 57 40. En nu niet allemaal hem gaan aanmelden voor betaaldiensten, want dat mag niet van de politie. Maar het schijnt wel allemaal maar te kunnen, laatst mijn dochter weer (maar nu dwalen we af...).

Laat je door de politie dus niet met een kluitje in het riet sturen en sta op het feit dat ze de aangifte opnemen. Doen ze dat niet, dan moet je even melden dat je een klacht gaat indienen bij de Ombudsman. Dan kan het vaak ineens wel (haha, zijn ze niet blij mee, want dan pas krijgen ze veel werk)

Het betreft een rekening 85 euro, en een korting van 35,05 (waarom is mij een raadsel). De nota is van De AutoruitRcontroller (let ook op de spelfout in hun eigen naam) van Urk, Burgemeesterschipperskade 8/0031(0)527-292081. Het liefst typt hij alles aan elkaar. Morgen gaan we aangifte doen.

Ook weer een melding dat de verzekeraar niet betaald (dat moeten we morgen ook nog even natrekken bij ASR) en dat dus nu zelf betaald moet worden.

En wie gaat onze minister Teven hierop aanspreken? Wie stuurt het door naar de 2e kamer?

flappie11
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 apr 2011 20:21

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door flappie11 »

ik heb vanmiddag aangifte gedaan.

de agent vroeg waar komt u voor .

ik zei ik heb mijn voorruit laten maken in 2009.

de agent zei o nee he niet weer atlantic fix.

dus er zijn al genoeg aangiftes .

pak deze mensen maar aan.

ria bexkens
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2011 14:03

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door ria bexkens »

ook ik kreeg een brief van onze vrienden atlantic fix ,heb ook niet betaald na een tel.gesprek met mijn verzekering kwam ik te weten dat zij hebben uitgekeerd.28 april heb ik een afspraak om aangifte te doen voor fraude ,want ja mensen dat is het gewoon ordinaire fraude,en nog eentje die heel slecht in elkaar steekt,je moet wel dom zijn om een rekening te sturen na 2 jaar en dan nog verwachten dat je maar even betaald,ik hoop dat er niet al te veel mensen wel betaald hebben.
groetjes

Gesloten