LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitgever Sanoma Tuin&Co

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mijkebr
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2010 20:43

uitgever Sanoma Tuin&Co

Ongelezen bericht door mijkebr »

Zoals anderen op deze forum, heb ik dezelfde ervaring met Sanoma.
Dit is wat ik ontving in een welkomstbrief van Sanoma:
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw voucher. Het abonnement op Tuin&Co gaat in met editie 1 van 2009 die omstreeks 09 januari 2009 zal worden bezorgd.
Het abonnement op Tuin&Co gaat in met editie 1 van 2009 die omstreeks 09 januari 2009 zal worden bezorgd.
Dit is wat ik als reactie op een jaarnota waarop ik vol verbazing heb gereageerd:
Telefonisch kreeg ik te horen dat het te druk was en het beter op een ander tijdstip opnieuw kon proberen. Na 1 minuut langer te hebben gewacht kreeg ik iemand aan de telefoon. Deze bood mij of met korting een ander tijdschrift aan of een een verlenging van enkele nummers met het stopzetten van het abonnement. Naar mijn weten heb ik nooit een abonnement bij Sanoma afgesloten. Dit was hun reactie per mail van Sanoma.
De toezending van Tuin&Co wordt automatisch stopgezet. Het laatste nummer dat u ontvangt is editie 5 van 2010. Uw abonnement op het tijdschrift Tuin & Co was tot wederopzegging. Ook kunt u dit terug vinden in de welkomstbrief die u destijds heeft ontvagen. Onderstaande welkomstbrief die u heeft bijgevoegd dateert van het jaar 2008. Het abonnement wat u bent aangegaan van 4 nummers voor € 15,- is ingegaan op 28 mei 2010. Omdat dit een vervelende situatie betreft heb ik bij hoge uitzondering uw abonnement op het tijdschrift Tuin & Co over 3 maanden beëindigd.U ontvangt hiervan een nieuwe acceptgiro. Onderstaande nota kunt u als niet verzonden beschouwen. Graag in de toekomst goed de welkomstbrief in de gaten houden. Daarin staat alles zwart op wit.

Sanna Sanoma
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 nov 2009 13:29

Re: uitgever Sanoma Tuin&Co

Ongelezen bericht door Sanna Sanoma »

Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over Tuin&Co. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, verzoek ik u vriendelijk uw volledige naam en adresgegevens aan mij te verstrekken. Deze kunt u sturen naar [email protected]. Uw klacht wordt dan zo snel mogelijk in behandeling genomen.

Met vriendelijke groet,

Sanna
Sanoma Uitgevers B.V.

Gesloten