Hier mijn ervaringen met T-Mobile:
Een maand geleden heb ik op de website een Apple Iphone besteld met een daarbij behorend abonnement, voor de Iphone moest ik 89,95 euro betalen en voor het Iphone-300 abonnement 44,95 p.m.
De betaling voor de Iphone heb ik direct voldaan d.m.v. Ideal.....dus dat leek allemaal goed te gaan.
2 weken geleden kwam er een bericht van de koerier dat de Iphone thuisbezorgd zou worden.
Zou mn droom dan eindelijk waar worden??????

Vorige week dinsdag was dus die bewuste dag, ze zouden tussen 9:00 en 11:00 uur langskomen....maar nee hoor, er kwam helemaal niemand.
Om 12:00 zelf het koeriersbedrijf maar gebeld, daar kreeg ik te horen dat de bestelling was geannuleerd, maar ze wisten zelf niet waarom, dat moest ik maar aan T-Mobile vragen (ok....lijkt me logisch)
T-Mobile gebeld: Dan moet je eerst een mobiel nummer van T-Mobile invoeren voordat je uberhaupt iemand kan spreken, hoe moet ik nu een nummer invullen als ik er geen heb???? Beetje raar..
3x geprobeerd met willekeurige nummers, de 3e keer deed ie het zowaar een kreeg ik een medewerker aan de lijn.
Ze verteld me dat mijn bestelling was geannuleerd in het systeem (maar ze wist ook niet waarom...en -nog gekker- helemaal niemand wist het daar)
Ik kreeg als advies dat ik maar een nieuwe bestelling moest plaatsen en maar weeeeeer 8 weken moest wachten, want Iphones hadden nu 8 weken levertijd.
Ok, ik had m al zitten, maar goed.....plaats maar een nieuwe bestelling zei ik dan.
Toen kreeg ik te horen dat het toestel nu opeens 149,95 i.c.m. met hetzelfde abonnement kost.
Ik zei dat ik dat te duur vond en ik het geld terugwilde, maar dat was niet mogelijk in het systeem.
Toen ben ik zo ontzettend kwaad geworden en de hoorn er opgefl**kkerd.
Conclusie:
- die 89,95 euro ben ik nu kwijt en willen ze ook niet teruggeven.
- Geen Iphone
- Wil ik wel een Iphone dan moet ik nog een keer 60 euro bijbetalen.
T-MOBILE BEDANKT!!!!!!!!!!
Wat kan ik nu doen?
Op de website kun je onmogelijk contact met ze opnemen als je geen klant bent, want steeds wordt gevraagd naar een t-mobile mobiel nummer.