LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BCC en ACER laptop
BCC en ACER laptop
Tot 4 maal toe defecte laptop van ACER, gekocht op 10-10-2008 bij de BCC.
1ste maal defect;
- Gemeld aan de BCC, vervolgens heeft BCC hem naar ACER REPAIR DESK gestuurd. Tussendoor 2 en een halve maand weg(kwijt)geweest. Niemand wist van hoe of wat. Bleek dat hij al meer dan anderhalve maand bij BCC gemaakt op het hoofdkwartier lag. Daarnaast heeft BCC de productiedatum doorgegeven i.p.v. de aankoopdatum. Dit resulteerde erin dat IK de nota van meer dan 500,- kreeg (plus een aanmaning). Na 2 weken heen en weer gebel van mijn kant, eindelijk de goede datum, heeft BCC de rekening betaald en kreeg ik mijn laptop terug. Mijn tussenpersoon die mij geregeld heeft beloofd te bellen, maar dit nimmer deed was [verkoper].
2e maal defect;
- Als snel naar de eerste keer defect, begon de laptop al weer problemen met het beeldscherm te vertonen. Dit gemeld aan BCC en de problemen van de eerste keer defect, hebben zij mij verteld dat ik via een door hun verstrekt nummer, zelf de reparatie kon opstarten. Dit heeft 9 weken geduurd.
3e maal defect;
- Wederom gemeld aan BCC. Met als toevoeging dat ik een nieuwe laptop van gelijke waarde eis. Dit verwierpen zij, en zeiden dat bij de 4e keer defect, ik pas recht had op een nieuwe laptop. Door deze opmerking heb ik in goed vertrouwen de reparatie samen met ACER zelf opgestart. Wederom 9 weken.
4e maal defect;
04-10-2010; Defect; gemeld telefonisch aan BCC. Ik zou terug gebeld worden in een week met een passende oplossing. Ik ben niet terug gebeld.
11-10-2010; ACER gebeld. Hun hadden geen oplossing, anders dan ik de laptop in mocht sturen voor reparatie. Ik heb gevraagd om de stukken van de vorige reparaties. Zouden ze opsturen, zou een aantal werkdagen duren (tot op heden niks ontvangen)
18-10-2010; Naar BCC winkel veenendaal gegaan. Verhaal uitgelegd, wederom aan [verkoper]. Die verzekerde mij aan de balie (er stonden andere klanten) dat vervanging de enige logische oplossing was en vroeg mij de eerder genoemde stukken, zodra ik ze kreeg, naar hem te sturen. Deze datum heb ik de laptop afgegeven aan [verkoper]. Hij gaf aan dat UITERLIJK de 23ste hij contact met ons op zou nemen.
20-10-2010;
[verkoper]. per mail gecontact, dat ik de stukken maar niet binnen kreeg, en dat ik alleen een referentienummer van de 2e keer had. Deze en de papieren van reparatie van de derde keer (+de bonnen) waren nu in zijn bezit.
23-10-2010;
- BCC SERVICE CENTER belde mij deze ochtend. Of ik de laptop wou inleveren bij de winkelier. (deze was reeds ingeleverd op 18-10-2010.) Hierbij vermelden zij ook dat zij nog geen contact hadden gehad met BCC VEENENDAAL.
- Geen contact gehad met [verkoper].. Besloten zelf naar de winkel te gaan. Hij schrok toen hij mij zag en vertelde nog geen contact terug te hebben gehad van BCC SERVICE CENTER. De laptop was ook nog niet ingestuurd.
Hij verzekerde mij, de aankomende maandag, vandaag de 25ste, te contacten met een oplossing.
25-10-2010;
16:00 : Wederom geen contact met [verkoper].
Nummer achterhaald via zijn email en ik heb naar de winkel gebeld. Op deze tijd had hij nog steeds geen contact gehad met BCC SERVICE DESK. Hij verzekerde mij binnen 1 uur terug te bellen.
17:00 : Wederom geen contact met [verkoper].
17:30 : Contact met [verkoper]. via mobiel. De enige oplossing volgens BCC was, omdat hij nu uit de garantie was gelopen wil BCC er niks meer mee doen, om te kijken of ACER hem eventueel nog wil repareren danwel vervangen. Ik heb hem verteld dat ik daar niet mee akkoord ga. Dit snapte hij, maar hij kon verder niks doen, aangezien BCC SERVICE CENTER boven hem stond. Hierna heb ik hem gemeld dat ik de rechtsbijstand ga inschakelen. Hierna heeft hij opgehangen.
Ik heb inmiddels gisteren (25ste) de rechtsbijstand ingeschakeld en een nieuwe zaak aangemaakt. Ik wacht nu op contact met juridisch specialist.
Echter ik wil nog graag weten, wat kan/mag ik eisen, wat kan/mag ik verwachten van zowel ACER als BCC als de rechtsbijstandverzekering?
De defecten hebben allemaal te maken met de videokaart; vastlopen en verhitting. Ook is dit mijn enige computer en heb ik NU en al die tijd van de garanties zonder een 'leen'-product gezeten, dus zonder laptop. Ook is ELKE reparatie alle harde schijven leeggemaakt, dus mijn bestanden (die ik wel extern elke keer opsloeg) waren elke keer weg. (bestanden die ik recent had aangemaakt en nog niet op de externe HD heb gezet, ben/was ik dus wel elke keer kwijt!)
Ik ben van mening, dat ik al eerder een vervanging had moeten krijgen, maar door mijn vriendelijke en afwachtende houding, heb ik het gevoel dat ik dat ga mislopen.
Ik wil nog eigenlijk nog steeds een andere laptop van gelijke waarde. Eventueel met bijbetaling een betere laptop. Danwel het (volledige) aankoopbedrag terug, zodat ik die bij een andere winkel kan besteden aan een nieuwe laptop!
1ste maal defect;
- Gemeld aan de BCC, vervolgens heeft BCC hem naar ACER REPAIR DESK gestuurd. Tussendoor 2 en een halve maand weg(kwijt)geweest. Niemand wist van hoe of wat. Bleek dat hij al meer dan anderhalve maand bij BCC gemaakt op het hoofdkwartier lag. Daarnaast heeft BCC de productiedatum doorgegeven i.p.v. de aankoopdatum. Dit resulteerde erin dat IK de nota van meer dan 500,- kreeg (plus een aanmaning). Na 2 weken heen en weer gebel van mijn kant, eindelijk de goede datum, heeft BCC de rekening betaald en kreeg ik mijn laptop terug. Mijn tussenpersoon die mij geregeld heeft beloofd te bellen, maar dit nimmer deed was [verkoper].
2e maal defect;
- Als snel naar de eerste keer defect, begon de laptop al weer problemen met het beeldscherm te vertonen. Dit gemeld aan BCC en de problemen van de eerste keer defect, hebben zij mij verteld dat ik via een door hun verstrekt nummer, zelf de reparatie kon opstarten. Dit heeft 9 weken geduurd.
3e maal defect;
- Wederom gemeld aan BCC. Met als toevoeging dat ik een nieuwe laptop van gelijke waarde eis. Dit verwierpen zij, en zeiden dat bij de 4e keer defect, ik pas recht had op een nieuwe laptop. Door deze opmerking heb ik in goed vertrouwen de reparatie samen met ACER zelf opgestart. Wederom 9 weken.
4e maal defect;
04-10-2010; Defect; gemeld telefonisch aan BCC. Ik zou terug gebeld worden in een week met een passende oplossing. Ik ben niet terug gebeld.
11-10-2010; ACER gebeld. Hun hadden geen oplossing, anders dan ik de laptop in mocht sturen voor reparatie. Ik heb gevraagd om de stukken van de vorige reparaties. Zouden ze opsturen, zou een aantal werkdagen duren (tot op heden niks ontvangen)
18-10-2010; Naar BCC winkel veenendaal gegaan. Verhaal uitgelegd, wederom aan [verkoper]. Die verzekerde mij aan de balie (er stonden andere klanten) dat vervanging de enige logische oplossing was en vroeg mij de eerder genoemde stukken, zodra ik ze kreeg, naar hem te sturen. Deze datum heb ik de laptop afgegeven aan [verkoper]. Hij gaf aan dat UITERLIJK de 23ste hij contact met ons op zou nemen.
20-10-2010;
[verkoper]. per mail gecontact, dat ik de stukken maar niet binnen kreeg, en dat ik alleen een referentienummer van de 2e keer had. Deze en de papieren van reparatie van de derde keer (+de bonnen) waren nu in zijn bezit.
23-10-2010;
- BCC SERVICE CENTER belde mij deze ochtend. Of ik de laptop wou inleveren bij de winkelier. (deze was reeds ingeleverd op 18-10-2010.) Hierbij vermelden zij ook dat zij nog geen contact hadden gehad met BCC VEENENDAAL.
- Geen contact gehad met [verkoper].. Besloten zelf naar de winkel te gaan. Hij schrok toen hij mij zag en vertelde nog geen contact terug te hebben gehad van BCC SERVICE CENTER. De laptop was ook nog niet ingestuurd.
Hij verzekerde mij, de aankomende maandag, vandaag de 25ste, te contacten met een oplossing.
25-10-2010;
16:00 : Wederom geen contact met [verkoper].
Nummer achterhaald via zijn email en ik heb naar de winkel gebeld. Op deze tijd had hij nog steeds geen contact gehad met BCC SERVICE DESK. Hij verzekerde mij binnen 1 uur terug te bellen.
17:00 : Wederom geen contact met [verkoper].
17:30 : Contact met [verkoper]. via mobiel. De enige oplossing volgens BCC was, omdat hij nu uit de garantie was gelopen wil BCC er niks meer mee doen, om te kijken of ACER hem eventueel nog wil repareren danwel vervangen. Ik heb hem verteld dat ik daar niet mee akkoord ga. Dit snapte hij, maar hij kon verder niks doen, aangezien BCC SERVICE CENTER boven hem stond. Hierna heb ik hem gemeld dat ik de rechtsbijstand ga inschakelen. Hierna heeft hij opgehangen.
Ik heb inmiddels gisteren (25ste) de rechtsbijstand ingeschakeld en een nieuwe zaak aangemaakt. Ik wacht nu op contact met juridisch specialist.
Echter ik wil nog graag weten, wat kan/mag ik eisen, wat kan/mag ik verwachten van zowel ACER als BCC als de rechtsbijstandverzekering?
De defecten hebben allemaal te maken met de videokaart; vastlopen en verhitting. Ook is dit mijn enige computer en heb ik NU en al die tijd van de garanties zonder een 'leen'-product gezeten, dus zonder laptop. Ook is ELKE reparatie alle harde schijven leeggemaakt, dus mijn bestanden (die ik wel extern elke keer opsloeg) waren elke keer weg. (bestanden die ik recent had aangemaakt en nog niet op de externe HD heb gezet, ben/was ik dus wel elke keer kwijt!)
Ik ben van mening, dat ik al eerder een vervanging had moeten krijgen, maar door mijn vriendelijke en afwachtende houding, heb ik het gevoel dat ik dat ga mislopen.
Ik wil nog eigenlijk nog steeds een andere laptop van gelijke waarde. Eventueel met bijbetaling een betere laptop. Danwel het (volledige) aankoopbedrag terug, zodat ik die bij een andere winkel kan besteden aan een nieuwe laptop!
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 26 okt 2010 14:33
Re: BCC en ACER laptop
Net als de familie Renz, hebben wij ook grote problemen met onze Acer laptop.
Onze laptop is inmiddels voor de 3e keer kapot!
Aanschafdatum: 03-10-2008
Dit is opvallend dicht bij de aanschafdatum van familie Renz. Toeval? Of heeft Acer een slechte serie gemaakt...?!
Onze laptop is niet bij BCC gekocht maar bij Mediamarkt. En ongeacht de (terechte) onvrede van familie Renz over de afhandeling door BCC, ligt het voornaamste probleem toch klaarblijkelijk in de slechte kwaliteit van de Acer laptop.
eerste defect
Dit is ergens in mei 2009 geweest. Exacte datum weet ik niet, het reparatienummer van Mediamarkt heb ik wel. Mediamarkt had de laptop opgestuurd naar Acer ter reparatie. Na een week of 4 konden we deze weer ophalen.
tweede defect
Dat repareren een vak is, is wel gebleken. Op 22 juni 2009 hebben wij de laptop weer naar Mediamarkt gebracht. Wederom deed de laptop niks meer.
Mediamarkt heeft de laptop daarop wederom naar Acer gestuurd om nogmaals te repareren. En na een week of 4 konden we de laptop weer ophalen.
Heel lekker begin, een gloednieuwe laptop die binnen 8 maanden 2 keer kapot is gegaan en waarbij we in totaal de laptop 2 maanden kwijt zijn geweest voor de 2 reparaties!
derde defect
Sinds vorige week doet de laptop niks meer. En dat ondanks dat de laptp niet overmatig gebruikt wordt. We werken fulltime en de laptop wordt derhalve behoorlijk beperkt gebruikt.
Omdat formeel de garantie sinds 3 weken (3 oktober) verlopen was, maar er een zeer duidelijke voorgeschiedenis van problemen binnen de garantietermijn is, hebben wij gebeld mat Acer om toch een beroep op de garantie te doen en hen te wijzen op dat het probleem van terugkerende aard is.
Naar mijn mening is het ook zo dat, wanneer een defect reeds zo snel optreedt, en deze wordt (tot 2 keer toe) gerepareerd, de garantieperiode in zou moeten gaan vanaf het moment van reparatie en niet meer vanaf de aankoopdatum.
Acer dacht daar duidelijk anders over. Het is buiten de garantie, ook al is het maar 3 weken. En de hele voorgeschiedenis van de 2 eerdere defecten (die van gelijke aard waren!) hadden daar geen invloed op. Er is namelijk maar 1 maand garantie op hun reparaties.
En het enige wat deze mevrouw van de service lijn kon aanbieden was dat we de laptop zouden opsturen, zij zouden kijken wat er defect zou zijn, en dan zouden wij te horen krijgen wat de kosten zouden zijn.
Daar waren wij het uiteraard niet mee eens. We hadden het anders gevonden wanneer wij buiten de garantie voor het eerst een defect hadden gehad, maar 3 keer een defect van gelijke aard, waarvan 2 heel ruim binnen de garantie, en dan bij het 3e defect helemaal niks meer willen doen, dat ging er bij ons niet in.
Helaas was het begrip en het fatsoen bij Acer ver te zoeken. In plaats van op zoek te gaan naar een passend voorstel, besloot deze mevrouw met de woorden 'ik heb u gezegd wat we kunnen doen' en drukte vervolgens de lijn weg.
Onfatsoen ten top!!!
Ik beraad me nu op welke volgende stappen te nemen. Ik zit te zoeken in de volgende richting. Volgens mij is er een wettelijke norm die stelt dat wanneer een apparaat binnen te korte tijd defect gaat, het defect al vanaf het begin aanwezig zal zijn geweest. Ik weet alleen niet of die norm uitgaat van een 6 maanden of een jaar of dat het product gerelateerd is. Ik weet alleen dat er qua normen iets in die richting is.
En in dat geval zou ik wellicht alsnog daarop een beroep kunnen doen.
Maar wie weet zijn er hier mensen die er meer over weten? Of die andere tips hebben?
Onze laptop is inmiddels voor de 3e keer kapot!
Aanschafdatum: 03-10-2008
Dit is opvallend dicht bij de aanschafdatum van familie Renz. Toeval? Of heeft Acer een slechte serie gemaakt...?!
Onze laptop is niet bij BCC gekocht maar bij Mediamarkt. En ongeacht de (terechte) onvrede van familie Renz over de afhandeling door BCC, ligt het voornaamste probleem toch klaarblijkelijk in de slechte kwaliteit van de Acer laptop.
eerste defect
Dit is ergens in mei 2009 geweest. Exacte datum weet ik niet, het reparatienummer van Mediamarkt heb ik wel. Mediamarkt had de laptop opgestuurd naar Acer ter reparatie. Na een week of 4 konden we deze weer ophalen.
tweede defect
Dat repareren een vak is, is wel gebleken. Op 22 juni 2009 hebben wij de laptop weer naar Mediamarkt gebracht. Wederom deed de laptop niks meer.
Mediamarkt heeft de laptop daarop wederom naar Acer gestuurd om nogmaals te repareren. En na een week of 4 konden we de laptop weer ophalen.
Heel lekker begin, een gloednieuwe laptop die binnen 8 maanden 2 keer kapot is gegaan en waarbij we in totaal de laptop 2 maanden kwijt zijn geweest voor de 2 reparaties!
derde defect
Sinds vorige week doet de laptop niks meer. En dat ondanks dat de laptp niet overmatig gebruikt wordt. We werken fulltime en de laptop wordt derhalve behoorlijk beperkt gebruikt.
Omdat formeel de garantie sinds 3 weken (3 oktober) verlopen was, maar er een zeer duidelijke voorgeschiedenis van problemen binnen de garantietermijn is, hebben wij gebeld mat Acer om toch een beroep op de garantie te doen en hen te wijzen op dat het probleem van terugkerende aard is.
Naar mijn mening is het ook zo dat, wanneer een defect reeds zo snel optreedt, en deze wordt (tot 2 keer toe) gerepareerd, de garantieperiode in zou moeten gaan vanaf het moment van reparatie en niet meer vanaf de aankoopdatum.
Acer dacht daar duidelijk anders over. Het is buiten de garantie, ook al is het maar 3 weken. En de hele voorgeschiedenis van de 2 eerdere defecten (die van gelijke aard waren!) hadden daar geen invloed op. Er is namelijk maar 1 maand garantie op hun reparaties.
En het enige wat deze mevrouw van de service lijn kon aanbieden was dat we de laptop zouden opsturen, zij zouden kijken wat er defect zou zijn, en dan zouden wij te horen krijgen wat de kosten zouden zijn.
Daar waren wij het uiteraard niet mee eens. We hadden het anders gevonden wanneer wij buiten de garantie voor het eerst een defect hadden gehad, maar 3 keer een defect van gelijke aard, waarvan 2 heel ruim binnen de garantie, en dan bij het 3e defect helemaal niks meer willen doen, dat ging er bij ons niet in.
Helaas was het begrip en het fatsoen bij Acer ver te zoeken. In plaats van op zoek te gaan naar een passend voorstel, besloot deze mevrouw met de woorden 'ik heb u gezegd wat we kunnen doen' en drukte vervolgens de lijn weg.
Onfatsoen ten top!!!
Ik beraad me nu op welke volgende stappen te nemen. Ik zit te zoeken in de volgende richting. Volgens mij is er een wettelijke norm die stelt dat wanneer een apparaat binnen te korte tijd defect gaat, het defect al vanaf het begin aanwezig zal zijn geweest. Ik weet alleen niet of die norm uitgaat van een 6 maanden of een jaar of dat het product gerelateerd is. Ik weet alleen dat er qua normen iets in die richting is.
En in dat geval zou ik wellicht alsnog daarop een beroep kunnen doen.
Maar wie weet zijn er hier mensen die er meer over weten? Of die andere tips hebben?
Re: BCC en ACER laptop
Ik denk dat je nu de prijs betaald van kopen bij de Mediamarkt. Wanneer je koopt bij de electrozaak in het dorp krijg je meer gedaan. maar die was te duur natuurlijk . het moet uit de lengte of breedte komen.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 26 okt 2010 14:33
Re: BCC en ACER laptop
Dat is natuurlijk een onzinberedenering.
Alsof de electronicazaak op de hoek geen Acer verkoopt. Of dat de Acer laptops die ze wel verkopen opeens beter zouden zijn.
Het gaat om 3 keer een defect waarvan 2 binnen 8 maanden. En dan maakt het niet uit waar je hem gekocht hebt.
Ik ga er vanuit dat Acer nog altijd onder de A-merken valt.
Alsof pepsi cola bij AH goed is en bij goedkopere supermarkten het koolzuur eruit zou zijn of de smaak slecht zou zijn. Je koopt een nieuw product van een A-merk en daar mag je bepaalde eigenschappen van verwachten.
Alsof de electronicazaak op de hoek geen Acer verkoopt. Of dat de Acer laptops die ze wel verkopen opeens beter zouden zijn.
Het gaat om 3 keer een defect waarvan 2 binnen 8 maanden. En dan maakt het niet uit waar je hem gekocht hebt.
Ik ga er vanuit dat Acer nog altijd onder de A-merken valt.
Alsof pepsi cola bij AH goed is en bij goedkopere supermarkten het koolzuur eruit zou zijn of de smaak slecht zou zijn. Je koopt een nieuw product van een A-merk en daar mag je bepaalde eigenschappen van verwachten.
Re: BCC en ACER laptop
@forumlezers
Mm... om maar gelijk te laten zien dat dit geen 'loos' topic is en ik gewoon blijf reageren.. , (natuurlijk ook straks het 'eind'-resultaat.)
@sjoegel
Nee, het is geen 'alienware' of de duurste 'sony vaio'.. helemaal mee eens.
Echter het was wel een laptop dat de grens van 3 getallen doorbrak.. (over de E 1000). Ik mag er dus vanuit gaan (ondanks de verschillende vooroordelen over acer) dat ik geen low-budget laptop heb gekocht.. dus niks lengte-breedte verhaal. midmid zou ik zeggen
@backstreets
minder voor jou wellicht, maar toch fijn dat ik niet de enige op het moment ben, die zich in een spagaat bevindt.. hopelijk komen we er alle twee goed vanaf.
Mm... om maar gelijk te laten zien dat dit geen 'loos' topic is en ik gewoon blijf reageren.. , (natuurlijk ook straks het 'eind'-resultaat.)
@sjoegel
Nee, het is geen 'alienware' of de duurste 'sony vaio'.. helemaal mee eens.
Echter het was wel een laptop dat de grens van 3 getallen doorbrak.. (over de E 1000). Ik mag er dus vanuit gaan (ondanks de verschillende vooroordelen over acer) dat ik geen low-budget laptop heb gekocht.. dus niks lengte-breedte verhaal. midmid zou ik zeggen
@backstreets
minder voor jou wellicht, maar toch fijn dat ik niet de enige op het moment ben, die zich in een spagaat bevindt.. hopelijk komen we er alle twee goed vanaf.
Re: BCC en ACER laptop
Wanneer zijn de eerste 3 defecten ontstaan? Waarom heeft u de koop niet ontbonden toen de tweede storing ontstond?FamRenz schreef:Ik ben van mening, dat ik al eerder een vervanging had moeten krijgen, maar door mijn vriendelijke en afwachtende houding, heb ik het gevoel dat ik dat ga mislopen.
Re: BCC en ACER laptop
@Wim2007..
Eerste defect, gelijk ná koop, helaas ben ik 4 maanden in het buitenland geweest.. tijdens die maanden vaak schitteren in beeld, toen ik terugkwam eerste reparatie.. 2 en een halve maand en een beetje.. 2 defect 4 maanden daarna.. (tussentijds al slecht, maar had de laptop simpelweg gewoon nodig, totdat de laptop echt vastliep, en door schitteren beeld niet meer te gebruiken was), 3e defect 5 maanden geleden, redelijk plots.. (1 week beeld slecht, paf, vastloper), 4e reparatie kan je lezen in de 1ste post.
Ik ben dus, een te brave, goedgelovige klant?
Ik wist ook niet goed dat ik rechten had?
BCC verteld dit ook niet?
Als ik alles van te voren wist, had ik het anders aangepakt?
*Zucht*...
Eerste defect, gelijk ná koop, helaas ben ik 4 maanden in het buitenland geweest.. tijdens die maanden vaak schitteren in beeld, toen ik terugkwam eerste reparatie.. 2 en een halve maand en een beetje.. 2 defect 4 maanden daarna.. (tussentijds al slecht, maar had de laptop simpelweg gewoon nodig, totdat de laptop echt vastliep, en door schitteren beeld niet meer te gebruiken was), 3e defect 5 maanden geleden, redelijk plots.. (1 week beeld slecht, paf, vastloper), 4e reparatie kan je lezen in de 1ste post.
Ik ben dus, een te brave, goedgelovige klant?
Ik wist ook niet goed dat ik rechten had?
BCC verteld dit ook niet?
Als ik alles van te voren wist, had ik het anders aangepakt?
*Zucht*...
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 26 okt 2010 14:33
Re: BCC en ACER laptop
Terechte opmerking van Wim, echter....
Je gaat toch uit van een fatsoenlijke oplossing? Daar gingen wij vanuit en daar zal familie Renz ook vanuit zijn gegaan.
Het ontbinden van de aankoop vind ik een wat drastische stap, dat is niet het eerste waar ik aan denk. Ik vind dat de andere partij toch ook recht heeft om een fatsoenlijke oplossing (en minder kostbaar dan ontbinding) te bieden.
In dat opzicht vind ik het eerder lovenswaardig wat we niet direct over zijn gegaan tot ontbinding van de koop. Dat we het op een hele nette en normale manier hebben geprobeerd op te lossen.
Alleen zorgen bedrijven als ACER er wel voor dat ik de volgende keer niet zal twijfelen om direct tot ontbinding over te gaan! En dat betekent dan ook dat de goeden weer eens lijden onder de slechten, want dat betekent ook dat andere bedrijven minder gelegenheid zullen krijgen om dit soort kwesties normaal af te handelen.
Je gaat toch uit van een fatsoenlijke oplossing? Daar gingen wij vanuit en daar zal familie Renz ook vanuit zijn gegaan.
Het ontbinden van de aankoop vind ik een wat drastische stap, dat is niet het eerste waar ik aan denk. Ik vind dat de andere partij toch ook recht heeft om een fatsoenlijke oplossing (en minder kostbaar dan ontbinding) te bieden.
In dat opzicht vind ik het eerder lovenswaardig wat we niet direct over zijn gegaan tot ontbinding van de koop. Dat we het op een hele nette en normale manier hebben geprobeerd op te lossen.
Alleen zorgen bedrijven als ACER er wel voor dat ik de volgende keer niet zal twijfelen om direct tot ontbinding over te gaan! En dat betekent dan ook dat de goeden weer eens lijden onder de slechten, want dat betekent ook dat andere bedrijven minder gelegenheid zullen krijgen om dit soort kwesties normaal af te handelen.
Re: BCC en ACER laptop
@iedereen
Gister contact gehad met mijn rechtsbijstand; Zaak is administratief afgehandeld en morgen of maandag wordt ik gebeld door een 'juridisch specialist'. Ik heb hierbij de vraag gesteld, wat ik met de laptop moest doen (deze lag in mijn verbeelding nog in BCC locatie veenendaal). Dit alles gevraagd aan een ANDERE [verkoper2] ECHTER BCC Veenendaal wist niet waar de laptop nu was en ik zou teruggebeld worden door [verkoper2]. Dit maal (verrast als ik was) werd ik netjes teruggebeld. Hij was al onderweg (zonder mijn goedkeuring) naar BCC SERVICE CENTER. Ik zei:"Mooi, dit is alleen maar meer voer voor mijn rechtsbijstandverzekering".
Toen realiseerde de ANDERE [verkoper2], dat ik een zaak had gestart en vroeg aan mij of hij het nog (zonder de rechtsbijstand) mocht proberen op te lossen. Ik laat nu intussen de rechtsbijstand doorgaan met de 'zaak' op te starten en ik stel hun op de hoogte dat BCC nog met een 'eventuele' oplossing gaat komen. Ik geef ze vandaag om te reageren en morgen ga ik weer verder met de rechtsbijstand.
[verkoper2] zou mij nog bellen vandaag..
And so it continues......
I keep U posted..
@backstreets
Al veranderingen in jou zaak?
Gister contact gehad met mijn rechtsbijstand; Zaak is administratief afgehandeld en morgen of maandag wordt ik gebeld door een 'juridisch specialist'. Ik heb hierbij de vraag gesteld, wat ik met de laptop moest doen (deze lag in mijn verbeelding nog in BCC locatie veenendaal). Dit alles gevraagd aan een ANDERE [verkoper2] ECHTER BCC Veenendaal wist niet waar de laptop nu was en ik zou teruggebeld worden door [verkoper2]. Dit maal (verrast als ik was) werd ik netjes teruggebeld. Hij was al onderweg (zonder mijn goedkeuring) naar BCC SERVICE CENTER. Ik zei:"Mooi, dit is alleen maar meer voer voor mijn rechtsbijstandverzekering".
Toen realiseerde de ANDERE [verkoper2], dat ik een zaak had gestart en vroeg aan mij of hij het nog (zonder de rechtsbijstand) mocht proberen op te lossen. Ik laat nu intussen de rechtsbijstand doorgaan met de 'zaak' op te starten en ik stel hun op de hoogte dat BCC nog met een 'eventuele' oplossing gaat komen. Ik geef ze vandaag om te reageren en morgen ga ik weer verder met de rechtsbijstand.
[verkoper2] zou mij nog bellen vandaag..
And so it continues......
I keep U posted..
@backstreets
Al veranderingen in jou zaak?
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: BCC en ACER laptop
Probleem is nu wel dat je een eerdere reparatie rechtstreeks via Acer hebt gedaan en niet via BCC.
Weet niet precies hoe dat zit, maar verwacht dat Alfatrion hier nog wel gaat reageren en die heeft er meer kaas van gegeten.
Ik vind dat je recht hebt op een andere laptop, maar ja wie ben ik.
Weet niet precies hoe dat zit, maar verwacht dat Alfatrion hier nog wel gaat reageren en die heeft er meer kaas van gegeten.
Ik vind dat je recht hebt op een andere laptop, maar ja wie ben ik.
Re: BCC en ACER laptop
Verwacht niet teveel vd rechtsbijstand. Zij zullen proberen om zsm het geheel opgelost te krijgen (lees: zo min mogelijk energie erin steken). Kan dus best dat het ding nogmaals gerepareerd wordt.
Re: BCC en ACER laptop
Snelle opmerking nog :
De 2e en 3e reparatie's zijn VIA BCC SERVICE CENTER en op NAAM van BCC SERVICE CENTER naar ACER repair gegaan, alleen heb ik zelf ACER en UPS gebeld voor afhaal en ophaal. De reparatie zijn goedgekeurd telefonisch en in de cases op naam (ja, dat heb ik op zwart op wit) van BCC service center..
De 2e en 3e reparatie's zijn VIA BCC SERVICE CENTER en op NAAM van BCC SERVICE CENTER naar ACER repair gegaan, alleen heb ik zelf ACER en UPS gebeld voor afhaal en ophaal. De reparatie zijn goedgekeurd telefonisch en in de cases op naam (ja, dat heb ik op zwart op wit) van BCC service center..
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 26 okt 2010 14:33
Re: BCC en ACER laptop
@ Fam. Renz
Nee, ik ben er nog niet verder mee. Een andere medewerker van ACER had gezegd dat ze de laptop op kunnen halen en dat wij middels een schrijven aan de directie een coulanceverzoek konden indienen zodat de reparatie (bij takkoord directie) kosteloos zou zijn. We zouden een e-mail krijgen ivm het afhalen. Die melding is inmiddels alweer bijna een week oud.
Ik verwacht geen e-mail meer.
De ene medewerker gooide de haak op toen ze onze feiten niet meer kon weerleggen. En een andere medewerker zegt je iets toe zonder het na te komen. Ook een manier om van lastige telefoontjes af te komen.
Het is triest, gewoon diep triest. Een probleem kan optreden, dat snap ik. Maar als de problemen blijven komen, en de service laat behoorlijk te wensen over, en de medewerkers zijn ronduit onbeschoft, dan heb ik het helemaal gehad met ACER.
Doe mij dan maar TOSHIBA, die gebruik ik voor mijn werk. Zelfde prijsklasse. Werkt perfect.
Nee, ik ben er nog niet verder mee. Een andere medewerker van ACER had gezegd dat ze de laptop op kunnen halen en dat wij middels een schrijven aan de directie een coulanceverzoek konden indienen zodat de reparatie (bij takkoord directie) kosteloos zou zijn. We zouden een e-mail krijgen ivm het afhalen. Die melding is inmiddels alweer bijna een week oud.
Ik verwacht geen e-mail meer.
De ene medewerker gooide de haak op toen ze onze feiten niet meer kon weerleggen. En een andere medewerker zegt je iets toe zonder het na te komen. Ook een manier om van lastige telefoontjes af te komen.
Het is triest, gewoon diep triest. Een probleem kan optreden, dat snap ik. Maar als de problemen blijven komen, en de service laat behoorlijk te wensen over, en de medewerkers zijn ronduit onbeschoft, dan heb ik het helemaal gehad met ACER.
Doe mij dan maar TOSHIBA, die gebruik ik voor mijn werk. Zelfde prijsklasse. Werkt perfect.
Re: BCC en ACER laptop
Das zeker minder (ACER).
Echter ik zit nog steeds met BCC,
Heb inmiddels contact met service center, die willen het verhaal etc, nogmaals allemaal horen. En of ik alsjeblieft de rechtsbijstand wou afzeggen.
Ik heb ze gemeld dat ze met een oplossing kunnen komen, en dat ik mijn rechtsbijstand gewoon laat doorlopen. Nu komen ze met allemaal mailtjes m.b.t. Waar is de laptop (al weken op service center), waar zijn de reparatie rapporten (twee weken geleden door de winkelier naar service center gestuurd), wat zijn de casenummers (jeetje, ze hebben toch zelf ook wel een administratie?).... Maargoed..
De rechtsbijstand zit er nu ook tussen, (CC in mailtjes) en die bereidt een zaak voor.. Dus ik hoop het beste.. (het gaat zo wel allemaal heeel lang duren!)
And so the saga continues....
Keep U posted...
Echter ik zit nog steeds met BCC,
Heb inmiddels contact met service center, die willen het verhaal etc, nogmaals allemaal horen. En of ik alsjeblieft de rechtsbijstand wou afzeggen.
Ik heb ze gemeld dat ze met een oplossing kunnen komen, en dat ik mijn rechtsbijstand gewoon laat doorlopen. Nu komen ze met allemaal mailtjes m.b.t. Waar is de laptop (al weken op service center), waar zijn de reparatie rapporten (twee weken geleden door de winkelier naar service center gestuurd), wat zijn de casenummers (jeetje, ze hebben toch zelf ook wel een administratie?).... Maargoed..
De rechtsbijstand zit er nu ook tussen, (CC in mailtjes) en die bereidt een zaak voor.. Dus ik hoop het beste.. (het gaat zo wel allemaal heeel lang duren!)
And so the saga continues....
Keep U posted...
Re: BCC en ACER laptop
Beste Backstreets,
U schrijft dat uw laptop net 3 weken buiten garantie is, volgens mij (en Acer) is uw apparaat al een jaar en drie weken buiten garantie want Acer biedt maar 1 jaar garantie zoals ze zelf melden op hun site.(zie link onderaan)
Ik geef u dus zeer weinig kans, daarnaast hoeft u, zoals u zelf al vermoedde alleen binnen de eerste zes maanden niets aan te tonen, na deze zes maanden moet u de ondeugdelijkheid bij aanschaf aantonen en daarvoor zijn 2a3 reparaties in ruim 2 jaar te kort.
Als uw laptop al gemaakt wordt zal u snel voor 70% van de oorspronkelijke reparatiekosten op moeten draaien want na 36 maanden is de laptop economisch opgebruikt. Dus als een reparatie 100 euro zou kosten, is de verdeelsleutel dat u 25/36e deel betaald ofwel een kleine 70 euro per 100 euro reparatiekosten.
http://www.acer.nl/acer/service.do?Lang ... =825073338zoals ze zelf melden.
Rick
U schrijft dat uw laptop net 3 weken buiten garantie is, volgens mij (en Acer) is uw apparaat al een jaar en drie weken buiten garantie want Acer biedt maar 1 jaar garantie zoals ze zelf melden op hun site.(zie link onderaan)
Ik geef u dus zeer weinig kans, daarnaast hoeft u, zoals u zelf al vermoedde alleen binnen de eerste zes maanden niets aan te tonen, na deze zes maanden moet u de ondeugdelijkheid bij aanschaf aantonen en daarvoor zijn 2a3 reparaties in ruim 2 jaar te kort.
Als uw laptop al gemaakt wordt zal u snel voor 70% van de oorspronkelijke reparatiekosten op moeten draaien want na 36 maanden is de laptop economisch opgebruikt. Dus als een reparatie 100 euro zou kosten, is de verdeelsleutel dat u 25/36e deel betaald ofwel een kleine 70 euro per 100 euro reparatiekosten.
http://www.acer.nl/acer/service.do?Lang ... =825073338zoals ze zelf melden.
Rick
Re: BCC en ACER laptop
Rickyman, BCC en ACER hebben ONGELIJK!!
Lees dit eerst maar eens aangaande garantie bij de consumentenautoriteit:
http://www.consumentenautoriteit.nl/cab ... _vervangen\
http://www.consumentenautoriteit.nl/Act ... p_garantie
en dit van Arnoud Engelfriet "internet jurist":
http://blog.iusmentis.com/2009/12/04/he ... -bijkopen/
(met name de commentaren op het blog van Engelfriet zijn interessant).
Europa heeft de garantie voor consumentkoop op 2 jaar gezet. EU Landen zijn verplicht deze richtlijn over te nemen. Nederland heeft dat gedaan met daarbij de extra bepaling dat als product binnen de gemiddelde levensduur kapot gaat de verkoper het product kosteloos moet repareren of vervangen zonder te veel overlast voor de consument (zie hier de memoire van toelichting: https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 809-3.html). EU lidstaten mogen namelijk de richtlijn aanpassen indien het niet nadeliger wordt voor de consument. Dus DIT BEKENT DAT ER OOK NA 2 JAAR GEWOON GARANTIE IS in Nederland.
Nu is die gemiddelde levensduur lastig, maar uit onderzoek van C’t (Duits computerblad) blijkt dat computers gemiddeld zes jaar meegaan. Computers worden doorgaans na 3 jaar vervangen. Artikel 7:17 BW draait, bij gebrek aan beter, dan om de eerste termijn, niet de tweede.
BCC moet het dus gewoon oplossen en gratis repareren, je kunt zelfs de benzine claimen van je auto als je de laptop moet komen brengen. Met ACER heb je niets te maken. Dat BCC zegt dat ze 4x mogen repareren is ook uit de lucht gegrepen en onjuist. Een consument mag altijd kiezen: Repareren of vervangen (Zie hier: http://www.consumentenautoriteit.nl/cab ... verstanden het laatste misverstand)
Mocht het tot een rechtszaak komen dan wordt waarschijnlijk besloten om de koop te ontbinden, Dit betekent dat je je laptop bij BCC inlevert en dan het oorspronkelijke aankoopbedrag terug krijgt. Het zou kunnen dat BCC dan wel een gebruikersvergoeding naar rato in rekening brengt.
Lees hier ook over de garantie en je rechten als consument:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... tietermijn
Note: middenstanders zijn het waarschijnlijk helemaal niet eens met het bovenstaande maar ik raad ze aan eens goed de memoire van toelichting (https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 809-3.html) de EU richtlijn 1999/44/EG (http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 044:NL:NOT), het Quelle arrest (http://blog.iusmentis.com/2008/04/26/re ... entenkoop/) een blog van Engelfried aangaande kosten bij garantie (http://blog.iusmentis.com/2008/04/26/re ... entenkoop/) en BW 7 titel 1 "Koop en Ruil" (http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7.html#3) door te nemen.
Lees dit eerst maar eens aangaande garantie bij de consumentenautoriteit:
http://www.consumentenautoriteit.nl/cab ... _vervangen\
http://www.consumentenautoriteit.nl/Act ... p_garantie
en dit van Arnoud Engelfriet "internet jurist":
http://blog.iusmentis.com/2009/12/04/he ... -bijkopen/
(met name de commentaren op het blog van Engelfriet zijn interessant).
Europa heeft de garantie voor consumentkoop op 2 jaar gezet. EU Landen zijn verplicht deze richtlijn over te nemen. Nederland heeft dat gedaan met daarbij de extra bepaling dat als product binnen de gemiddelde levensduur kapot gaat de verkoper het product kosteloos moet repareren of vervangen zonder te veel overlast voor de consument (zie hier de memoire van toelichting: https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 809-3.html). EU lidstaten mogen namelijk de richtlijn aanpassen indien het niet nadeliger wordt voor de consument. Dus DIT BEKENT DAT ER OOK NA 2 JAAR GEWOON GARANTIE IS in Nederland.
Nu is die gemiddelde levensduur lastig, maar uit onderzoek van C’t (Duits computerblad) blijkt dat computers gemiddeld zes jaar meegaan. Computers worden doorgaans na 3 jaar vervangen. Artikel 7:17 BW draait, bij gebrek aan beter, dan om de eerste termijn, niet de tweede.
BCC moet het dus gewoon oplossen en gratis repareren, je kunt zelfs de benzine claimen van je auto als je de laptop moet komen brengen. Met ACER heb je niets te maken. Dat BCC zegt dat ze 4x mogen repareren is ook uit de lucht gegrepen en onjuist. Een consument mag altijd kiezen: Repareren of vervangen (Zie hier: http://www.consumentenautoriteit.nl/cab ... verstanden het laatste misverstand)
Mocht het tot een rechtszaak komen dan wordt waarschijnlijk besloten om de koop te ontbinden, Dit betekent dat je je laptop bij BCC inlevert en dan het oorspronkelijke aankoopbedrag terug krijgt. Het zou kunnen dat BCC dan wel een gebruikersvergoeding naar rato in rekening brengt.
Lees hier ook over de garantie en je rechten als consument:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... tietermijn
Note: middenstanders zijn het waarschijnlijk helemaal niet eens met het bovenstaande maar ik raad ze aan eens goed de memoire van toelichting (https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 809-3.html) de EU richtlijn 1999/44/EG (http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 044:NL:NOT), het Quelle arrest (http://blog.iusmentis.com/2008/04/26/re ... entenkoop/) een blog van Engelfried aangaande kosten bij garantie (http://blog.iusmentis.com/2008/04/26/re ... entenkoop/) en BW 7 titel 1 "Koop en Ruil" (http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7.html#3) door te nemen.
Re: BCC en ACER laptop
Vaak met BCC SERVICE CENTER gesproken.. Ze hebben mijn laptop ZONDER toestemming vanuit de winkel (Expliciet gezegd niet te versturen) naar BCC SERVICE CENTER gestuurd. Die heeft de laptop linea recta doorgestuurd naar ACER REPAIR DESK.. En sinds een aantal dagen, staat de teller op :"Approved to ship".. Dus de laptop zie ik i.i.g. de komende tijd niet terug.
Wat loop daar parallel naast nog dan?..
Nou, de rechtsbijstand! En het onderlinge contact van BCC SERVICE CENTER uit naar mij. (niet andersom)
- BCC SERVICE CENTER zegt dat ZONDER de reparatieformulieren van ACER REPAIR DESK van de eerdere reparaties; (reparatie 1 & 2 zijn bij BCC binnengekomen, 3 heb ik zelf aan de winkelier afgegeven en 4 is "Approved to ship") ze niks voor mij HOEVEN en KUNNEN betekenen (letterlijk van BCC medewerker). IK moet volgens hun de reparatieformulieren overleggen voor een oplossing via BCC, danwel ACER, danwel via rechtsbijstand of de geschillencommisie. (Ze zagen de zaak met vertrouwen tegemoet).
Jeetje, hoe klantvriendelijk (high service???) kan je zijn..
- Dan de rechtsbijstand;heeft onlangs conceptbrief verstuurd. Daarin in staat dat BCC 7 dagen heeft om te reageren.. Ik moet hierop 2 weken wachten en dan bij positief geluid, zegeviert het (mijn mening) HET RECHT. Bij een negatief geluid, mag ik de geschillencommisie en alle andere rambam activeren, alleen dan kan het weleens een heel jaar gaan duren (heeft dat dus zin of niet). Dus bij een negatief geluid, ga ik maar zelf brieven met alles erop en eraan (informatie, mailuitwisselingen, UNETO-formulieren, garantiewijzers, etc..) naar de diverse politieke bewinslieden sturen.. Misschien dat Youp van het HEK, ofwel Paul de leeuw wil helpen? .. En we hebben niet te vergeten, KASSA, RADAR, EDITIE NL, Boulevard, Hart van Nederland ETC... nog allemaal.. ... Uiteindelijk zal ik belanden bij de kranten, lokaal en nationaal (telegraaf; AD, etc..)... en de magazines (revu; panorama, etc)... Al moet ik voor de winkel gaan liggen in me slaapzak!
Ik zal potverdikkie gelijk krijgen!
En voor alle andere gedupeerde klanten een lans breken!...
*Ahoeha*...
En strijdlustig ga ik verder met mijn dagelijkse werkzaamheden......... Gegroet..
Wat loop daar parallel naast nog dan?..
Nou, de rechtsbijstand! En het onderlinge contact van BCC SERVICE CENTER uit naar mij. (niet andersom)
- BCC SERVICE CENTER zegt dat ZONDER de reparatieformulieren van ACER REPAIR DESK van de eerdere reparaties; (reparatie 1 & 2 zijn bij BCC binnengekomen, 3 heb ik zelf aan de winkelier afgegeven en 4 is "Approved to ship") ze niks voor mij HOEVEN en KUNNEN betekenen (letterlijk van BCC medewerker). IK moet volgens hun de reparatieformulieren overleggen voor een oplossing via BCC, danwel ACER, danwel via rechtsbijstand of de geschillencommisie. (Ze zagen de zaak met vertrouwen tegemoet).
Jeetje, hoe klantvriendelijk (high service???) kan je zijn..
- Dan de rechtsbijstand;heeft onlangs conceptbrief verstuurd. Daarin in staat dat BCC 7 dagen heeft om te reageren.. Ik moet hierop 2 weken wachten en dan bij positief geluid, zegeviert het (mijn mening) HET RECHT. Bij een negatief geluid, mag ik de geschillencommisie en alle andere rambam activeren, alleen dan kan het weleens een heel jaar gaan duren (heeft dat dus zin of niet). Dus bij een negatief geluid, ga ik maar zelf brieven met alles erop en eraan (informatie, mailuitwisselingen, UNETO-formulieren, garantiewijzers, etc..) naar de diverse politieke bewinslieden sturen.. Misschien dat Youp van het HEK, ofwel Paul de leeuw wil helpen? .. En we hebben niet te vergeten, KASSA, RADAR, EDITIE NL, Boulevard, Hart van Nederland ETC... nog allemaal.. ... Uiteindelijk zal ik belanden bij de kranten, lokaal en nationaal (telegraaf; AD, etc..)... en de magazines (revu; panorama, etc)... Al moet ik voor de winkel gaan liggen in me slaapzak!
Ik zal potverdikkie gelijk krijgen!
En voor alle andere gedupeerde klanten een lans breken!...
*Ahoeha*...
En strijdlustig ga ik verder met mijn dagelijkse werkzaamheden......... Gegroet..
Re: BCC en ACER laptop
De arrogantie van het personeel van BCC! Ongelooflijk.
"we HOEVEN en KUNNEN niets betekenen". En zo denken ze iedereen te people-n. Net zoals met het bekende zinnetje: "Nee, dat onderdeel valt niet onder de garantie.."
Ik wens je heel succes! Ik weet hoe dat af moet lopen, maar ben erg benieuwd of BCC zich in nog wat nieuwe bochten gaat wringen. Dit moet toch een eitje zijn voor de rechtsbijstandverzekering?
"we HOEVEN en KUNNEN niets betekenen". En zo denken ze iedereen te people-n. Net zoals met het bekende zinnetje: "Nee, dat onderdeel valt niet onder de garantie.."
Ik wens je heel succes! Ik weet hoe dat af moet lopen, maar ben erg benieuwd of BCC zich in nog wat nieuwe bochten gaat wringen. Dit moet toch een eitje zijn voor de rechtsbijstandverzekering?
Re: BCC en ACER laptop
Mwa, ik heb steeds meer en meer het idee, dat zonder procederen o.i.d. ik er niet ga komen.... (1 jaar geschillencommissie is lang!!)..
Hoop dat het niet zo ver moet/mag komen...
Zucht.. Wordt er wel sneu(trema)ig/moe van...
Hoop dat het niet zo ver moet/mag komen...
Zucht.. Wordt er wel sneu(trema)ig/moe van...
Re: BCC en ACER laptop
Updeet :
BCC heeft verzuimd te reageren op de brief (eis) van de rechtsbijstand (7 dagen zijn verstreken). Op de zevende dag van afwachting (jeetje wat een woordcombi) heeft rechtsbijstand gelijk contact opgenomen met mij en zijn we de volgende stap in gegaan (geschillencommissie).. Eens kijken wat hieruit vloeit..
Overigens, aangezien ik op een redelijk verjaarde desktop mijn cursussen en werk moet doen, loop ik schade op.. Dat ga ik ook maar meevoeren in de bewijsblabla...
Dan, ACER heeft de laptop nog steeds op "Approved to ship" ... Ik denk dat er een specialist zich bevindt in Nieuw-Zeeland ofzo.. Aangezien de status al vanaf de 05e onveranderd is..
Gegroet forumbezoekers en al strijdend plundert ik verder..
BCC heeft verzuimd te reageren op de brief (eis) van de rechtsbijstand (7 dagen zijn verstreken). Op de zevende dag van afwachting (jeetje wat een woordcombi) heeft rechtsbijstand gelijk contact opgenomen met mij en zijn we de volgende stap in gegaan (geschillencommissie).. Eens kijken wat hieruit vloeit..
Overigens, aangezien ik op een redelijk verjaarde desktop mijn cursussen en werk moet doen, loop ik schade op.. Dat ga ik ook maar meevoeren in de bewijsblabla...
Dan, ACER heeft de laptop nog steeds op "Approved to ship" ... Ik denk dat er een specialist zich bevindt in Nieuw-Zeeland ofzo.. Aangezien de status al vanaf de 05e onveranderd is..
Gegroet forumbezoekers en al strijdend plundert ik verder..