LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe nu verder

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
janw
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 nov 2003 19:09

hoe nu verder

Ongelezen bericht door janw »

Eind Januari loopt mijn contract af. Ik moet zeggen, ruimschoots van te voren, krijg ik van Dexia een bericht met de volgende opties:
a/verkopen en het restant betalen
b/aandelen kopen en het restant betalen
c/contract verlengen

Nergens staat echter vemeld, ook niet op het formulier van terugzenden, dat men afziet van de lopende procedures.
Ik heb ook een contract, dat niet getekend is door mijn echtgenote.

Ik weet, dat je zelf uiteraard een keuze moet maken, maar wat zijn jullie suggesties?
Ik kan wel een advocaat in gaan schakelen, maar dan wordt e.e.a. nog duurder, omdat er geen eenheid van uitspraak is door de heren rechters. In Amsterdam wordt een procedure tegen Dexia gewonnen en in Almelo weer niet, betreffende het niet tekenen door echtgenote.
Door Dexia wordt herhaaldelijk gesproken over "het LENEN van geld", het woord leasee wordt nergens gebruikt. Ze vinden dus zelf, dat je geld leent en dan is toch de consequentie, dat beide partners moeten tekenen?
Dus wat nu te doen?

JW

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: hoe nu verder

Ongelezen bericht door JL »

De zoek functie gebruiken en je komt alles tegen wat je maar weten wilt.

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: hoe nu verder

Ongelezen bericht door pallu »


F. Duchateau
Berichten: 101
Lid geworden op: 22 okt 2003 08:45

Re: hoe nu verder

Ongelezen bericht door F. Duchateau »


Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: hoe nu verder

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Mij hadden ze beloofd dat indien de koersen onverhoopt lager zouden staan dat ze mij dan uitgebreid zouden informeren en adviseren.
Jou hebben ze dus blijkbaar ook niet geadviseerd, maar ja, geef maar eens een advies over een product wat je nu niet eens meer durft te verkopen.
Maar dat advies en uitleg hebben we ook vooraf niet gekregen, anders waren we er toch ook niet aan begonnen.
Ze hadden toch zoveel verstand van beleggen? Dank je de koekoek!@
Eigenlijk zijn we gewoon opgelicht en daarvoor zijn alle trucks uit de kast gehaald om mensen lekker te maken maar ze absoluut niet te wijzen op de gevaren. En met beleggen had het helemaal niets te maken. Niet één (echte) belegger zou dit gedurfd hebben!
Er zijn zelfs professoren ingeschakeld om de boel te belazeren!

Als je vrouw het contract vernietigd heeft zou ik niets doen, ook niet onder protest want er is dan helemaal geen contract meer.

Gast

Re: hoe nu verder

Ongelezen bericht door Gast »

Zo is het anders denkt" De rechter" dat je er zelf niet in gelooft.

Gerard
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 aug 2003 16:08

Re: hoe nu verder

Ongelezen bericht door Gerard »

Als je partner een contract vernietigd moet je dus nooit betalen, tenzij de rechter anders bepaalt.

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: hoe nu verder

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Logisch want er is geen contract meer en dus ook geen verplichting.

Gesloten