LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] instantie voor klachten kabelmaatschappij Caiway ?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
hoera
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 mar 2009 16:57

instantie voor klachten kabelmaatschappij Caiway ?

Ongelezen bericht door hoera »

Weet iemand of er een instantie is die klachten onderzoekt over b.v. Caiway ?
Er zijn zoveel klachten over Caiway sinds ze digitaal zijn gegaan maar als je klaagt bij de Caiway wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Bovendien "smeren" ze je allemaal extra decorders e.d. zodat je wel programma's op zou kunnen nemen want dan niet waar blijkt te zijn.
Maar voor dat ik overstap naar een andere maatschappij wil ik graag officieel een klacht indienen.

rayblo
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 apr 2008 09:39

Re: instantie voor klachten kabelmaatschappij Caiway ?

Ongelezen bericht door rayblo »

Woon zelf ook in een Caiway gebied, maar waarom smeren ze je iets aan?
Je kan toch zelf kiezen wat je als HD ontvangst in de vorm van een hd ontvanger?

Maar om eens duidelijkheid te krijgen, wat is je voornaamste klacht dan over het digitaal gaan dan?

En kijk ook eens hierzo, http://caiway.gebruikers.eu

hoera
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 mar 2009 16:57

Re: instantie voor klachten kabelmaatschappij Caiway ?

Ongelezen bericht door hoera »

nadat caiway digitaal was gegaan kon ik met mijn dvd harddiskrecorder niet meer opnemen dus de helpdesk gebeld: ik moest een nieuwe decoder kopen (59 euro), toen lukte het nog niet, helpdesk gebeld moest ik een stick kopen (19,90) maar ook dat hielp niet, helpdesk gebeld kon ik bij hen een dvdrecorder kopen (349 euro) en anders was het jammer.
voor mij, als invalide, is het jammer dat ondanks dat ik veel geld heb uitgegeven dus nog steeds geen programma's op mijn dvdharddiskrecorder op kan nemen en daar baal ik behoorlijk van.


[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2011 12:35

Re: instantie voor klachten kabelmaatschappij Caiway ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Op dit moment gebeurd er helemaal niets! Probeer zoveel mogelijk bij verschillende instanties te klagen, hopenlijk gaat de mededingingsautoriteit er iets aan doen en laten ze snel UPC toe tot de kabel.
Het is een absurde situatie dat je aan hun bent overgeleverd voor je apparatuur.
Verkeerde voorlichting, koop doen en dan verder niets!!!! Custom Care van Caiway is het meest gebruiksonvriendelijke zooitje wat ik ooit heb meegemaakt voor klantenondersteuning.
U heeft een klacht, jammer maar moet U beter opletten met wat u koopt.
Verkeerd voorgelicht, kan niet ons personeel in de winkels is heel goed getraind en geschoold in de voorlichting en verkoop van apparatuur.
Goed personeel geeft na lang zeuren en diverse keren langskomen toe dat bepaalde apparatuur (digisticks) niet goed werken en storingsgevoelig zijn maar dat moet van te voren; hulde aan de medewerkster in Schiedam die ze zonder problemen zonder verpakking terug nam en mij goed materiaal leverde zonder moeilijk te doen.
Zo kan het dus ook, alleen verder een verkeerde ontvanger: eigen schuld, uw verantwoording!

rayblo
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 apr 2008 09:39

Re: instantie voor klachten kabelmaatschappij Caiway ?

Ongelezen bericht door rayblo »

[email protected] schreef:Op dit moment gebeurd er helemaal niets! Probeer zoveel mogelijk bij verschillende instanties te klagen, hopenlijk gaat de mededingingsautoriteit er iets aan doen en laten ze snel UPC toe tot de kabel.
Het is een absurde situatie dat je aan hun bent overgeleverd voor je apparatuur.
Verkeerde voorlichting, koop doen en dan verder niets!!!! Custom Care van Caiway is het meest gebruiksonvriendelijke zooitje wat ik ooit heb meegemaakt voor klantenondersteuning.
U heeft een klacht, jammer maar moet U beter opletten met wat u koopt.
Verkeerd voorgelicht, kan niet ons personeel in de winkels is heel goed getraind en geschoold in de voorlichting en verkoop van apparatuur.
Goed personeel geeft na lang zeuren en diverse keren langskomen toe dat bepaalde apparatuur (digisticks) niet goed werken en storingsgevoelig zijn maar dat moet van te voren; hulde aan de medewerkster in Schiedam die ze zonder problemen zonder verpakking terug nam en mij goed materiaal leverde zonder moeilijk te doen.
Zo kan het dus ook, alleen verder een verkeerde ontvanger: eigen schuld, uw verantwoording!
Overgeleverd aan hun appatuur? vind ik een vreemde opmerking.

Tijden voor 10 oktober heb ik op mijn eigen website al een topic aangemaakt wat er allemaal mogelijk was.

http://www.ikzoekwebruimte.info/page.ph ... ng10-10-10

Via google kom je zelfs op de eerste pagina deze site al tegen.
Dus zelf een beetje op onderzoek uitgaan had al veel problemen kunnen schelen

Gesloten