LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met qx systems?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Rachelw
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 nov 2010 16:32

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door Rachelw »

De bereidwilligheid van qxsystems om het geschil alsnog op te lossen was groot, vandaar dat ik nu tevreden ben over de zaak!
Laatst gewijzigd door Rachelw op 03 nov 2010 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.

joenhooiberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2010 11:53

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door joenhooiberg »

Ervaring? Dat kun je wel stellen. Wat een ontzettende leugenaars werken er bij QX Systems!!!!! Ik wacht nou al bijna 7 weken op mijn geld dat teruggestort zou worden na het ontvangen van een laptop. Dit bleek een gebruikte laptop te zijn, terwijl ene Naweed mij heeft gegarandeerd dat het om nieuwe exemplaren zou gaan. Probeer je ze te bereiken, zijn ze continu in gesprek. Stuur je vervolgens een mail, krijg je geen antwoord. Stuur je vervolgens nog een paar mails, krijg je het volgende antwoord: ''Wij zijn niet gediend van deze dreigende woordjes, val iemand anders lastig..'' DIT IS LETTERLIJK OVERGENOMEN!!!!

Wat een honden zijn het daar, ik ben een alleenwonende student en ik heb met goede vertrouwen bijna 600 euro overgemaakt en ik krijg een vieze gebruikte laptop van deze ''winkel''. De vingerafdrukken zaten op het scherm, de behuizing leek al een keer te zijn geopend omdat hij niet helemaal goed sloot (!!!), de laptop zat in een doos van toshiba, terwijl ik een Sony Vaio besteld en gekregen had, er zitten GEEN cd's bij met het besturingssysteem, de sticker waar de Microsoftcode op staat op de onderkant was helemaal versleten en half afgepulkt, de stroomkabel was al kapot in de verpakking (de bekabeling was zichtbaar (!!!)), en ze geven maar 3 maanden garantie op de batterijen, volgens mij doen ze dit alleen maar omdat het gebruikte batterijen zijn zie al zijn afgeschreven. En dan heb ik het nog niet eens over de service...................

Ik heb na lang aandringen het nummer van de eigenaar gekregen, maar deze fraudeur pakt gewoon niet op. jakoebi heet hij volgens mij. Wat een losers, dit is gewoon diefstal.

KOOP NOOIT BIJ DEZE "WINKEL" !! ipv een paar tientjes uit te sparen kunt u beter een goeie (en nieuwe) computer kopen bij een winkel die wel doet wat zou moeten horen.

mvg,
Joen

Rachelw
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 nov 2010 16:32

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door Rachelw »

De bereidwilligheid van qxsystems om het geschil alsnog op te lossen was groot, vandaar dat ik nu tevreden ben over de zaak!
Laatst gewijzigd door Rachelw op 03 nov 2010 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Rachelw
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 nov 2010 16:32

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door Rachelw »

De bereidwilligheid van qxsystems om het geschil alsnog op te lossen was groot, vandaar dat ik nu tevreden ben over de zaak!
Laatst gewijzigd door Rachelw op 03 nov 2010 16:26, 3 keer totaal gewijzigd.

QxSystemsGroningen
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:12

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door QxSystemsGroningen »

Edit: Dit bericht is verwijderd op aanvraag.
Laatst gewijzigd door QxSystemsGroningen op 03 nov 2010 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Rachelw
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 nov 2010 16:32

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door Rachelw »

De bereidwilligheid van qxsystems om het geschil alsnog op te lossen was groot, vandaar dat ik nu tevreden ben over de zaak!
Laatst gewijzigd door Rachelw op 03 nov 2010 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

aklasse
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 mar 2009 11:53

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door aklasse »

Zeg genoeg gewoon een goede kopen bij de bekende bedrijven ben je iets meer kwijt maar heb je de service die je verdient

joenhooiberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2010 11:53

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door joenhooiberg »

Inderdaad. Pure Onzin

petervandijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2010 23:10

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door petervandijk »

Beste allen,

Ik heb 2 maanden geleden voor mijn dochters 2asus laptops gekocht in de winkel in nijmegen, werd vriendelijk behandeld en omdat ik 2 stuks kocht kreeg ik een van de laptoptassen gratis.
Thuis lukte het mij niet om draadloos netwerk in te stellen, ik heb met de winkel gebeld en zij hebben het samen met mij doorgenomen.
In nijmegen is deze winkel al vrij bekend, ik ben op aanraden van mijn buurman langs geweest. Ik zou deze winkel wel kunnen aanraden, omdat hun acties vrij scherp geprijsd zijn. Ik zou zeggen, bezoek de winkel en oordeel zelf.

aklasse
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 mar 2009 11:53

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door aklasse »

dan heb je mazzel

Aeandir
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2010 11:29

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door Aeandir »

aklasse schreef:dan heb je mazzel
Dan heeft hij geen mazzel, dan heeft hij gewoon de service die hij hoort te krijgen. Plus wat extra service, anders zou je geen gratis tas krijgen.

Na alle reacties nagelezen te hebben zou ik zeggen dat dit een betrouwbaar bedrijf is, wat alleen af en toe (waarschijnlijk door drukte) een paar steekjes laat vallen. dit word echter in bijna alle gevallen opgelost, aan de reacties te zien.

Ik kan zelf oordelen over Qx Systems, alhoewel ik nog niets gekocht heb. Echter loop ik wel regelmatig in Groningen de winkel binnen, en ze zijn hartstikke vriendelijk.

Ik sluit me aan met petervandijk. Loop de winkel binnen, en oordeel zelf. Ik durf bijna te wedden dat het zal bevallen.

aklasse
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 mar 2009 11:53

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door aklasse »

echt een goede ervaring als je alleen ervaring hebt met binnen wandelen en niets kopen.

Aeandir
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2010 11:29

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door Aeandir »

Inderdaad. Het mag dan alleen regelmatig naar binnen lopen, een kopje koffie drinken, wat praten, en weer naar buiten lopen zijn, alsnog, een prettige ervaring.

Ook hoe ik zie hoe dit bedrijf omgaat met zijn klanten in de winkel, is in mijn ogen een zeer groot pluspunt. In mijn ervaring is tot nu toe elke klant die in de winkel was toen ik langs kwam om wat bij te kletsen, een tevreden klant geweest.

Je kan een heel bedrijf niet afschilderen door een enkele misstap. Als ik dit verkeerd heb, leg me dan graag uit waarom?

aklasse
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 mar 2009 11:53

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door aklasse »

Ik wil het wel even uitleggen de verkopers zijn vriendelijk daar ben ik het met je eens maar je kunt het niet verkopen dat als je thuis komt er een andere sticker op de laptop zit dan wat je eigenlijk koopt je koopt bv een sony met 250 gb en als je thuis komt zit er 160 in de sticker vermeld 250gb en ander type daarbij zit er toshiba software op dit vindt ik absoluut niet kunnen naar nadrukkelijk te eisen dat ze hem terug moeten doen ze dat.een asus gekocht blijkt hij engels te zijn ik ben heel voorzichtig geworden.Als je revieuws hier leest van bv grove woorden en dat je iets via internet bestel en je krijgt 2 gebruikte waarvan 1 defect is en dat je dan ook als dief wordt uitgemaakt kan dat niet vindt ik.Net als ik in het begin al zei de winkelbediende zijn vriendelijk daar niet van dus is het erg jammer dat die dingen gebeuren misschien komt het goed maar ik ga liever naar dynabyte of paradigit.

qx-systems
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2010 18:07

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door qx-systems »

Geachte forumleden,

Het was alweer noodzakelijk om een bericht achter te laten, om misverstanden te voorkomen.
Op het forum zijn 10 positieve reacties te lezen, en slechts een aantal minder positieve reacties.
In onze laatste bericht heb ik aangegeven dat wegens grote drukte, wel eens fouten gemaakt kunnen worden. Mochten er problemen ontstaan lossen wij dit ook in alle tijden op. Dat geldt dus in het geval van mevr. Jessica Maria, zij is nu zeer tevreden met haar laptop. Dat geldt ook in het geval van "aklasse" , waarbij de laptop is omgeruild.
De rede waarom deze meneer alsnog minder positieve reacties achterlaat, is mij niet duidelijk.... wij hebben de laptop per direct omgeruild en meneer was tevreden.

"Joen /Jeroen Hooiberg" heeft op dit forum een zeer negatieve reactie achtergelaten, maar het feit is dat deze meneer niet eens in onze klantendatabase voorkomt! Er is dus hier sprake van valse beschudiging!

Als bedrijfsleider heb ik gemaild met deze meneer, ik heb om een klantennummer, factuurnummer, of een bestellingsnummer gevraagd om dit probleem op te lossen. Ik heb gevraagd om mij te bellen, of de winkel te bezoeken. Al vier dagen negeert hij deze vragen en bljift hij vals beschuldigen. Enig reactie wat wij terugkrijgen is "Ik vertik het om hier nog tijd aan te spenderen." Dat is toch vreemd?
Als u zogenaamd 600 euro van een bedrijf teruggestort moet krijgen, dan is het toch vreemd dat u alle pogingen om dit probleem op te lossen, gewoon negeert en blijft beschuldigen en beledigen? Wij zijn van plan om aangifte tegen deze meneer te doen, en ik wil via deze weg de moderator ook vragen om het bericht van 'joenhooiberg' te verwijderen.

Wij zijn een snel groeiende en succesvolle bedrijf, wat blijkbaar bepaalde mensen niet bevalt. Ik zal u aanraden om een van de winkels te bezoeken, met ons te mailen of te bellen. Zoals petervandijk het aangeeft, bezoekt u eens de winkel en oordeel voor uw zelf.
Heeft u vragen, stuurt u ons svp een mail : [email protected]

Ook wil ik alle klanten die hier een reactie hebben achter gelaten hartelijk bedanken.

Met vriendelijke groet,
QX Systems Team

Mas...
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2010 17:11

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door Mas... »

JA, Heel positieve ervaring!!

Ik had een tijdje geleden een laptop gekocht bij QS systeems, na 1 maand was de laptop kapot. Ik heb een medewerker telefonisch gesproken, ik mocht de laptop terugbrengen. Vandaag heb ik dat dus gedaan en ze hebben getest de laptop was idd kapot. Ik kreeg Meteen een nieuwe laptop. Ik vond het heel goed en klantvriendelijk van QS systeems.

Dus ik raad iedereen aan om met QS systeems zaken te doen. Goede service en klantvriendelijkheid zijn de trefwoorden om QS systeems in Nijmegen mee te beschrijven.

Thanks QS systeem

reslane
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2010 03:55

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door reslane »

Duidelijkheid en professionaliteit zijn de grote 2 gebreken van dit bedrijf. De medewerkers mogen niets doen zonder ene hr.Jakoebi die de eigenaar is en nauwelijks aanwezig is dus iedere keer als je belt dan is het meneer die is er nu niet, komt over een uur terug, is net weg enz. er wordt zoals hier op de forum beweerd wordt veel gelogen over van alles en nog wat. Ze zijn heel lastig te bereiken en als je ze te pakken krijgt dan wordt er veel beloofd en niets nagekomen. En mailtjes sturen? bespaar je zelf de moeite want dat is iets waar zij niet mee werken waarschijnlijk vinden ze dat te veel van het goede. Hoe dan ook je krijgt geen reactie!

Voor de duidelijkheid ze verkopen GÉÉN nieuwe producten ze zouden moeten spreken van opendoos modellen want alles wat je daar besteld is reeds uit de doos gehaald omdat ze de systemen opnieuw moeten installeren dus alles wat je ontvangt is misschien gebruikt, mist iets, zit onder de vingerafdrukken, krasjes erop of andere gebruikerssporen alles behalve nieuw dus. Dit is mij verteld toen ik noodgedwongen de winkel moest bezoeken... Tot slot je geld terug krijgen daar moet je heel wat voor doen, geloof me je bent blij als je klaar met ze bent. Als bedrijf bakken ze er niets van het is net alsof je zit kloten met een beginner die winkeltje zit te spelen.

reslane
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2010 03:55

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door reslane »

Ik dacht laat ik nog een tip achterlaten voor de heren van qxsystems; ga eens stage lopen bij bedrijven als misco, mycom, paradigit ed. en leer hoe het allemaal moet. En de zeer positieve reacties die ik hier lees zijn vast afkomstig van... ja inderdaad! het verhaal van mr. hooiberg wat blijkbaar de aandacht van qxsystems trok is bijna gelijk aan de mijne ik heb gelukkig wel met moeite mijn geld terug kunnen krijgen, maar voor de rest all the same!

Aeandir
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2010 11:29

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door Aeandir »

Zoals ik inmiddels al had aangegeven, heb ik bij dit bedrijf ook een Notebook gekocht. Ik werd zeer netjes ontvangen in een schone, nette winkel.

Mij werd duidelijk uitgelegd waar hun laptops weg komen, en waarom de dozen soms opengemaakt zijn. Ik zal het even voor de duidelijkheid uitleggen.

De dozen zijn opengemaakt omdat de heren van Qx Systems de systemen zelf controleren, en er zelf, handmatig, een talenmenu tussen zetten. Ikzelf vond dit zeer handig, en kan die ene vingerafdruk die ik kon vinden, daarom wel vergeven. De laptop zelf, een Asus K50I, ziet er verder netjes uit. Geen krasje te ontdekken.

Er stond 1 model in de winkel met transportschade, een HP G61, waar ik bij stond te kijken. Dit werd mij ook meteen verteld toen ik zei dat ik er intresse in had.

Kortom, de heren van QX hebben een nette voorraad, en zijn eerlijk over de modellen die toevallig een keer een krasje hebben. Als ik kijk naar de prijzen alleen al kan ik ze dat vergeven, ze zitten namelijk soms wel 200 euro onder de standaardprijs bij andere winkels.

Voor de duidelijkheid dus, het betreft modellen die WEL nieuw zijn.

Aeandir
Een tevreden klant uit Groningen

S. Brons
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2010 17:33

Re: Iemand ervaring met qx systems?

Ongelezen bericht door S. Brons »

Aeandir schreef:Zoals ik inmiddels al had aangegeven, heb ik bij dit bedrijf ook een Notebook gekocht. Ik werd zeer netjes ontvangen in een schone, nette winkel.

Mij werd duidelijk uitgelegd waar hun laptops weg komen, en waarom de dozen soms opengemaakt zijn. Ik zal het even voor de duidelijkheid uitleggen.

De dozen zijn opengemaakt omdat de heren van Qx Systems de systemen zelf controleren, en er zelf, handmatig, een talenmenu tussen zetten. Ikzelf vond dit zeer handig, en kan die ene vingerafdruk die ik kon vinden, daarom wel vergeven. De laptop zelf, een Asus K50I, ziet er verder netjes uit. Geen krasje te ontdekken.

Er stond 1 model in de winkel met transportschade, een HP G61, waar ik bij stond te kijken. Dit werd mij ook meteen verteld toen ik zei dat ik er intresse in had.

Kortom, de heren van QX hebben een nette voorraad, en zijn eerlijk over de modellen die toevallig een keer een krasje hebben. Als ik kijk naar de prijzen alleen al kan ik ze dat vergeven, ze zitten namelijk soms wel 200 euro onder de standaardprijs bij andere winkels.

Voor de duidelijkheid dus, het betreft modellen die WEL nieuw zijn.

Aeandir
Een tevreden klant uit Groningen
HAHAHA! Wat een idioot deze kerel! Dit is een werknemer!

Zo zie je maar weer wat een leugenaars daar werken! Dit is toch niet normaal?

Aeandir is Mike, zelfbenoemde ''manager'' van die nepwinkel. Ik heb daar zelfs bewijs van, Aeandir is ook zijn screenname bij het gamen, ik heb wel eens met hem gespeeld en was ook op zijn WoW forum actief.

Ze verneuken iedereen. Losers met te veel fantasie

Gesloten