Na alle ellende van begin dit jaar, waar na heeelveeel mailwisseling en aangetekende brieven was ik blij dat ik er van af was.. althans..
Hotelgoldcard/SELL-IT gaf aan dat alles was opgelost en dat ik nooit meer enige contact men hen zou hebben en alle wederzijde (financieele) verplichtingene waren voldaan en dat al mijn gegevens verwijderd zouden zijn.
citaat:
Geachte heer ....,
Een korte reactie op een uitgebreid antwoord, waarvoor dank. Ik heb uw gegevens doorgezonden naar Direct incasso met de opdracht het dossier te sluiten. Uw telefoongegevens heb ik bij ons in de database op “recht van verzet” weggeboekt, waardoor u in de toekomst niet meer door ons benaderd zult worden.
Ik heb uw mail tevens doorgezonden naar het bureau wat de verzendingen / retouren verwerkt met de opdracht uit te zoeken waar e.e.a. is foutgelopen zoals u met uw mail duidelijk heeft aangetoond. Onze welgemeende excuses voor de ontstane overlast.
Ervan uitgaande u langs deze weg van dienst geweest te zijn. Mochten er onverhoopt nog vragen c.q. opmerkingen zijn hoor ik deze graag van u,
Met vriendelijke groet,
Bas van der Heuvel
Hotelgoldcard/ Sell-it
Wat schetst mij verbazing!
Kortom, als je denkt dat je er vanaf bent, nou vergeet het maar!! Nog geen jaar later staan ze weer op de stoep! Zwendelaars zijn het en een administratie van niks!
Weer alles aangetekend teruggestuurd en al weer twee keer gebeld. Of het niks kost..
Nu blijkt tevens dat het klantennummer van februari dit jaar anders is dan het klantennummer van oktober dit jaar..
Als of ze zomaar even alles weer kunnen activeren.
Te gek om los te lopen. Als dit zo doorgaat zal ik juridische stappen nemen tegen Hotegoldcard en zijn 'verborgen vriendjes'..
Aangifte van zwendel en afpersing ligt op de loer! En ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt!
Verder, wanneer neemt TROS Radar nou eens stappen tegen deze praktijken?