LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hotel goldcard

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
c.akse
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2010 10:47

hotel goldcard

Ongelezen bericht door c.akse »

wij hadden een prijs gewonnen een bedrag van 139,90 euro moesten we eerst betalen en wij hadden bedenktijd van 7 dagen hebben na twee dagen teruggestuurd en nu zeggen ze dat hun niks hebben ontvangen en wij dachten ervan af te zijn kregen wij na een aantal dagen een brief van de incasso, en dat wij maar het bedrag van 195,47 euro even betalen moesten wij hebben de hotel goldcard gemail en gebeld voor 0,80 eurocent per minuut en dan zeggen ze dat ze je niet goed kunnen verstaan. En terwijl de pasjes allang teruggestuurd zijn en ze blijven het tot op heden ontkennen dat ze het niet willen oplossen.
Omdat het bij een incasso ligt en die heb ik ook een aantal keren gebeld en dat wij het geld niet hebben en met een ziek kind zitten, wij moest een betalingtermijn van 3 keer.
Moeten wij betalen terwijl wij niks meer in ons bezit hebben.

Direct Incasso te Arnhem.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: hotel goldcard

Ongelezen bericht door crazyme »

c.akse schreef: Moeten wij betalen terwijl wij niks meer in ons bezit hebben.
Kun je dat bewijzen ?

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: hotel goldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Ik zou zeggen lees eens de berichten onder dit topic dat ook over Hotelgoldcard gaat:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 27&t=73664

Sandra van Angeren
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2011 16:45

Re: hotel goldcard

Ongelezen bericht door Sandra van Angeren »

Ik ben ook benaderd vorig jaar sep. tegen mij is gezegd dat het vanzelf zou aflopen dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.
Ik heb er nooit gebruik van gemaakt, zonde van mijn geld dus eigelijk.
Maargoed , nu kreeg ik een mail dat ik even moest betalen ! voor volgend jaar hij was verlengd mijn hotel gold card!
Ik heb een mail terug gestuurd dat ik niet lid wilde blijven of worden . Ik heb daarmee ook per direct opgezegd, was nog ruim 1,5 maand voordat de kaart afliep.
Tot mijn verbazingkon ik er niet van af komen ik had 6 maandan voor afloop moeten opzeggen.

Nu heb ik weer een mail dat ze het bedrag verhoogd hebben met 25 euro omdat ik niet betaald heb.
Weet oemand wat ik hier aan kan doen ?

evdb1968
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2011 19:43

Re: hotel goldcard

Ongelezen bericht door evdb1968 »

hallo

Het was eerst Direct incasso,maar daar werken ze niet meer mee samen,het is nu Ruys Collections.
Ik heb precies het zelfde gehad en heb nu weer een verlenging gekregen,echter heb ik nog nooit een hotelgoldcard gehad.Heb vandaag gebeld met de mededeling dat ik niet ga betalen en dat ik wel wil afwachten op een rechtzaak.
Daar schrokken ze enorm van.
Ze zeiden dan ook of ik niet in termijnen wou betalen misschien was dat de oplossing.
Ik heb gezegd ik zie je wel bij de rechtbank,en ik zal zo veel mogelijke papieren toesturen,dat kost jullie geld en mij niet.
Het is echt zware oplichting.

MVG Erik

jacob1955
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2012 21:56

Re: hotel goldcard

Ongelezen bericht door jacob1955 »

Hallo mensen ,hotel goldcard heeft weer een nieuw speeltje .
MK business blijkt nu hun incassokantoor te zijn om hun onwettige incasso.s te innen.
WEES GEWAARSCHUWD.
Ze blijven het proberen met bedreigingen ,nieuwe incassoburo,s etc.

Gesloten