LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terugbetaling inleg

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gebro42

terugbetaling inleg

Ongelezen bericht door gebro42 »

ik had een youfone contract, waarvoor ik een inleg van 10 euro per persoon moest doen.(2 x dus, voor mijn voruw en mij)
Ongevraagd en door mij ongewild ging mijn youfone contract over naar ecofoon.
Toen ecofoon de voorwaarden ging veranderen (een minimaal verbruik bedrag per maand)
heb ik dat geweigerd, waardoor dat contract werd opgezegd.
Ecofoon verwijst voor de terug betaling van mijn 10 euro naar youfone, maar die hebben nooit gereageerd op mijn verzoek om terugbetaling.
Ben ik de enige die nog geld tegoed heeft?

leon2008

Re: terugbetaling inleg

Ongelezen bericht door leon2008 »

Beste Gebr42,

Ook ik zat eerst bij Youfone en werd door Ecofoon overgenomen. Toen Ecofoon het abonnement introduceerde heb ik dan ook meteen opgezegd. Ik ga geen 9 euro per maand betalen als ik daar niet eens minuten voor krijg. Ben teruggegaan naar Youfone waar ik nu2,50 per maand betaal als ik minder dan 10 euro bel. Vroeger kostte het niets, maar als ik merk dat de kwaliteit van het netwerk (KPN) nu wel veel beter is.

In elk geval je kunt je borg gewoon terug krijgen van Ecofoon, Youfone heeft hier niets meer mee te maken. Wordt inderdaad niet zo handig gemeld, maar op bellen.com staat het volgende bericht van ecofoon:

Het is vervelend om te lezen dat Youfone-klanten die zijn overgenomen door Ecofoon niet tevreden zijn over onze dienstverlening. Heeft u nog recht op teruggave van de borg van 10 euro? Neem dan contact op met de klantenservice van Ecofoon: 0900 326 3 666. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk uw borg overmaken.

En de bijbehorende link: http://www.bellen.com/forum/onderwerp.a ... topic=8039

groeten,

leon

c.m.

Ongelezen bericht door c.m. »

In het begin van mijn abbonoment heb ik 50 euro borg betaald. Afgelopen 13 aug. heb ik mijn abbonoment beeindigd per brief. Daarin het verzoek mijn 50 euro terug te krijgen. Na nog een keer een brief te hebben gestuurd, 3 x gemaild en 5 x gebeld heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen en we leven vandaag op 5 november. ( Dit is niet overdreven.) Vandaag weer gebeld en kreeg te horen dat ik het dan WAARSCHIJNLIJK in december krijg. Daarbij ben ik een oud klant en hebben ze elke maand 2,50 euro van mijn rekening gehouden wat helemaal niet van toepassing moest zijn.
Snachts kon je soms niet met youfone bellen. Dan lag de service eruit op een 1 of andere manier. Ik vind het vervelend dat ik niet geholpen wordt en je geen kant op kan. Ik raad mensen aan NIET aan YOUFONE te beginnen.

gebro42

Ongelezen bericht door gebro42 »

Leon 2008,
bedankt voor je aanwijzing.
Kreeg bij het bellen een email adres.
Daar heb ik naartoe geschreven...
en heb mijn geld terug gestort gekregen.

Gesloten