LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi ongewild verlengen contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pjotrvrolijkhuisdier

Re: Hi ongewild verlengen contract

Ongelezen bericht door Pjotrvrolijkhuisdier »

Stalken is ook strafbaar, zal mij worst wezen als mensen gesprekken opnemen en naar de kpn winkels gaan om verhaal te halen.
Ergens anders krijg je toch nooit een fatsoenlijk antwoord bij kpn.
Eff voor de duidelijkheid kpn zit toch fout met de idiote klantenservice die nul komma nul doen voor je.
Laat mij dan maar ook lekker foute dingen doen en ik hoop nog een paar duizend anderen.
Wie heeft er meelij met kpn ik niet meer, ben het echt beu

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

Wat een rottig persoon ben je.

Jij bent er zo eentje die hier in mn shop op de stoep staat(als KPN iets fout doet, wij er niks aan kunnen doen, maar je je toestel wel bij mij gekocht heb) enorm stennis komt lopen schoppen,mij de schuld geeft en het mij maar laat oplossen.
Niet tot reden vatbaar is en dan heel stalkend in mn shop blijft,mijn naam noteert en dreigt met een klachtenbrief omdat ik je niet goed help..

Bah

GodsSon

Ongelezen bericht door GodsSon »

mich24 schreef:Wat een rottig persoon ben je.

Jij bent er zo eentje die hier in mn shop op de stoep staat(als KPN iets fout doet, wij er niks aan kunnen doen, maar je je toestel wel bij mij gekocht heb) enorm stennis komt lopen schoppen,mij de schuld geeft en het mij maar laat oplossen.
Niet tot reden vatbaar is en dan heel stalkend in mn shop blijft,mijn naam noteert en dreigt met een klachtenbrief omdat ik je niet goed help..

Bah
Maar als je het dan toch op weet te lossen nog geen bedankje weet te geven.

Pjotrvrolijkhuisdier

Ow jij werkt bij kpn en als dit toch niet zo is ken je mij erg slecht en dit houden we zo.
Ben namelijk erg goed in het geven van complimenten, maar zelfs bij mij moet je ze eerst verdienen.
En kpn heeft dat zeker niet met het gegraai in andermans bankrekening.
Ik zwijg verder verstandig.

Hiltsje

Ongelezen bericht door Hiltsje »

@ mich24:

Afgelopen woensdag is het probleem eindelijk opgelost :). Heb afgelopen zaterdag nog naar de klantenservice van Hi gebeld dat het nu meer dan 30 dagen geleden was en dat het nu toch echt opgelost moest worden. Hier weer iemand aan de lijn gehad die beloofde het op te lossen. Zonder resultaat......

Woensdag heb ik het hoofdkantoor van KPN gebeld omdat ik bij de klantenservice van Hi geen steek verder kwam. Bij deze mevrouw net zo lang volgehouden totdat ik doorverbonden werd met de afdeling klantreacties van KPN. Hier kreeg ik een zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon die 'omdat ik nu toch aan de lijn was' het gelijk terug zou draaien. En ja hoor, binnen 10 minuutjes had ik een bevestigingsmail en was op 'mijn Hi' te zien dat de verlenging ongedaan was gemaakt. De aanhouder wint zou ik zeggen :).

Roytheslayer

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

@Pjotr
Mich24 werkt niet voor kpn, en ik ook niet.
Wij zijn allebei werkzaam in de telecombranche en hebben dus wel veel met kpn te maken.
Wat mich bedoeld is dat ik ook vaak klanten in de winkel krijg die een probleem met een provider hebben waar wij in principe buiten staan.
Types als jij komen dan schreeuwend en tierend de winkel binnen en eisen geholpen te worden.
Denk jij dan echt dat je daar iets mee bereikt?
Zal klanten altijd proberen te helpen, zelfs als ze nog nooit iets bij mij gekocht hebben, maar wens wel gewoon normaal behandeld te worden.
Anders doe ik helemaal niks voor je, en ga je het maar lekker zelf oplossen met de provider.
En wat betreft de winkel bezetten met een paar vrienden, vrienden met de blauwe pet zijn zo gebeld.
Mochten die niet willen komen, zijn andere vrienden ook zo gebeld.
Weet dat die van mij het voor mij wel willen oplossen, zijn die van jou bereid om voor jou klappen te vangen voor een probleem met een telecomprovider.
Zou in het vervolg gewoon normale adviezen geven waar mensen wat aan hebben of anders lekker gaan buiten spelen.

Pjotrvrolijkhuisdier

Ach toch mensen die werken voor de oplichters wees er trots op

mich24

Pjotrvrolijkhuisdier schreef:Ach toch mensen die werken voor de oplichters wees er trots op

Ik ben trots op mijn bedrijf, en nee dromer, dat is geen KPN..

Je bent wel uitgepraat gezien je korte reactie..

mich24

Hiltsje schreef:@ mich24:

Afgelopen woensdag is het probleem eindelijk opgelost :). Heb afgelopen zaterdag nog naar de klantenservice van Hi gebeld dat het nu meer dan 30 dagen geleden was en dat het nu toch echt opgelost moest worden. Hier weer iemand aan de lijn gehad die beloofde het op te lossen. Zonder resultaat......

Woensdag heb ik het hoofdkantoor van KPN gebeld omdat ik bij de klantenservice van Hi geen steek verder kwam. Bij deze mevrouw net zo lang volgehouden totdat ik doorverbonden werd met de afdeling klantreacties van KPN. Hier kreeg ik een zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon die 'omdat ik nu toch aan de lijn was' het gelijk terug zou draaien. En ja hoor, binnen 10 minuutjes had ik een bevestigingsmail en was op 'mijn Hi' te zien dat de verlenging ongedaan was gemaakt. De aanhouder wint zou ik zeggen :).

Nou gelukkig maar!

Slordig hoor van ze, goed dat je je poot heb stijfgehouden en het alsnog gelukt is.

Roytheslayer

Pjotrvrolijkhuisdier schreef:Ach toch mensen die werken voor de oplichters wees er trots op
Wat snap je niet aan de zin dat we niet werkzaam zijn voor kpn?
Als je mijn geschiedenis terug kijkt zul je zien dat ik in veel meer topics past dan alleen KPN, werk ik dan ook voor al die bedrijven?
Mijn reactie gaat ook helemaal niet over KPN, maar over het feit dat ik me nog weleens kan ergeren aan van die mafkezen zoals jij in mijn winkel.
Puur het feit dat ik bepaalde producten van een merk verkoop, wil niet zeggen dat je dan automatisch tegen mij moet gaan schelden als je een probleem hebt met dat merk of in dit geval provider.

Pjotrvrolijkhuisdier

Zolang jij geen troep verkoopt heb je toch niks te vrezen, wel erg grote tenen heb je , uitlach

Roytheslayer

Je wil het gewoon echt niet begrijpen he.
Dus alle winkels moeten maar gewoon stoppen met het verkopen van KPN?
En dus ook vodafone en T-Mobile, want die maken ook fouten.
Stop ik ook meteen met Telfort want dat is ook ellende.
Bij elk groot bedrijf worden fouten gemaakt, en ja het is vaak aan de winkelier om er voor te zorgen dat de service goed verloopt, en zal ook altijd proberen te helpen.
Maar wens wel gewoon normaal behandelt te worden.
En van die malloten zoals jij die dan maar oproepen de winkel te bezetten, zou zeggen kom het een keer proberen bij me.
Kijk als de winkel fouten heeft gemaakt, is het terecht dat je daar gaat klagen en dat je dan misschien wat opgefokter bent, maar mich en ik hadden het erover dat ook als de winkel er niks aan kan doen klanten zoals jij beginnen te schelden.
En dan ben ik veel minder geneigd om mijn best voor je te doen dan als jij gewoon normaal doet.

mich24

Lucien,lees eens mee, hier werk ik voor KPN!!

Gesloten