LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simpelweg top.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
dank aan swiss sense
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2010 13:25

simpelweg top.

Ongelezen bericht door dank aan swiss sense »

Ik wil dit toch even kwijt. Ik heb na lang wikken wegen een bed gekocht.
Ik heb mijzelf eerst goed voorbereid door allerlei sites te bekijken en ervaringen van diverse mensen te lezen. Het maakt niet uit welk merk of type bed ik bekeek alle info was negatief, dus toch zelf op onderzoek uit. op de woonboulevard van cruquius ben ik goed geholpen dankzij het diverse aanbod daar kon ik makkelijk vergelijken. wij vonden dat wij bij swiss sense goed , eerlijk wwerden geholpen en daarom hebben wij daar ook gekocht. toegegeven dat de levertijd wel lang was, maar het resultaat is er ook naar. Wat een geweldig bed, ik heb in tijden niet zo goed meer geslapen. Ik vind dat ook een positief bericht verteld mag worden. Daarom bedankt swiss sense. :D

Kenworth
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2006 19:19

Re: simpelweg top.

Ongelezen bericht door Kenworth »

Ik kan me hier helemaal bij aansluiten. Goede service, vriendelijke winkelpersoneel (in mijn geval filiaal Den Bosch) wat uitgebreid de tijd neemt om de dingen uit te leggen.

Enig nadeeltje is inderdaad de lange levertijd, maar zelfs die viel mee. 16 weken was de levertijd. De verkoper (dhr. Remco de Groot) dacht dat het bed er wil binnen 12 weken zou zijn, maar ik moest maar uitgaan van 16 weken. En inderdaad, na 12 weken was mijn bed binnen.

De bezorging was snel, professioneel, vakkundig en vriendelijk, daar kan menig meubelbezorger nog wat van leren.

Wel 1 tip voor de planning: een tijdsindicatie van 5 (!) uur, noem ik eigenlijk geen tijdsindicatie. Ik weet hoe moeilijk de leveringen in te schatten zijn, maar tussen 11 en 16 vind ik wel heel ruim, dat kan beter!

Verder hier een uitermate tevreden klant, keep up the good work Swiss Sense

Gesloten