Ik heb per 31-10 1 van mijn Vodafone abonnementen per einde contractsdatum opgezegd. En wat denk je, op mijn nieuwe factuur staat het abo nog gewoon doorgerekent. Ik vraag dit na bij Vodafone. Ja meneer,dit is logisch,u krijgt het op een volgende factuur weer gecrediteerd
Nu is dit natuurlijk een topic waar je niks aan hebt, of wel,maar onthou dan dat Vodafone het dus op deze manier speelt. Ik vind dit uiterst vreemd dat ik iets vooruit betaal wat ik niet meer heb. Gelijk,ik krijg dit gewoon terug,maar de manier waarop vind ik erg raar. Je moet er weer voor bellen en moeite doen om er achter te komen waar dit weer op slaat.
Ik weet niet wat het is met Vodafone. Ik vind het de laatste tijd weer wat vriendelijker gaan,maar toch zitten er wat rotte appels tussen,die totaal geen moeite willen doen. Als ik aangeef dat ik niet kan inloggen op My Vodafone krijg je als antwoord, ja er zal wel een storing zijn.. pfff
De wijste les bij de klantenservice bij Vodafone, blijf doorzeuren, je krijgt het wel voor elkaar,zeker als hun fout zitten.