LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone na aflopend abbo nog kosten..

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mich24

Vodafone na aflopend abbo nog kosten..

Ongelezen bericht door mich24 »

Om dan ook maar eens negatief te zijn,en niet altijd maar bedrijven ophemel.

Ik heb per 31-10 1 van mijn Vodafone abonnementen per einde contractsdatum opgezegd. En wat denk je, op mijn nieuwe factuur staat het abo nog gewoon doorgerekent. Ik vraag dit na bij Vodafone. Ja meneer,dit is logisch,u krijgt het op een volgende factuur weer gecrediteerd :roll: Dus ik leg logischerwijs uit, het lijkt mij niet logisch dat ik voor iets betaal wat ik niet meer heb. Krijg je als reden,dat dit dus standaard is,de factuur van november was al half okt?? aangemaakt,maar wordt pas 22 november afgeschreven.. Right :roll: :roll:

Nu is dit natuurlijk een topic waar je niks aan hebt, of wel,maar onthou dan dat Vodafone het dus op deze manier speelt. Ik vind dit uiterst vreemd dat ik iets vooruit betaal wat ik niet meer heb. Gelijk,ik krijg dit gewoon terug,maar de manier waarop vind ik erg raar. Je moet er weer voor bellen en moeite doen om er achter te komen waar dit weer op slaat.

Ik weet niet wat het is met Vodafone. Ik vind het de laatste tijd weer wat vriendelijker gaan,maar toch zitten er wat rotte appels tussen,die totaal geen moeite willen doen. Als ik aangeef dat ik niet kan inloggen op My Vodafone krijg je als antwoord, ja er zal wel een storing zijn.. pfff ;)

De wijste les bij de klantenservice bij Vodafone, blijf doorzeuren, je krijgt het wel voor elkaar,zeker als hun fout zitten.

Roytheslayer

Re: Vodafone na aflopend abbo nog kosten..

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Heb je niet even via dealerdesk gebeld dan?

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Roytheslayer schreef:Heb je niet even via dealerdesk gebeld dan?
De klantenservice van Vodafone functioneert niet, mi nog erger dan de T-Mobile club met desinformatie, het enig goede is dat het gsm nummer 1200 nog gratis is, je wordt intern van hot naar haar gestuurd of ze knikkeren er de telefoon op :mrgreen:

pepsie1971

Ongelezen bericht door pepsie1971 »

ik heb eens even flink gegoogled op vodafone.er is al een site in t leven geroepen stop vodafone now.in now time bij een andere site 785 klachten.wij krijgen ook steeds rekeningen.en dan ook nog eens een preventel registratie op mijn partners naam voor iets dat we nooit hebben ontvangen.is er dan werkelijk niets aan te doen.smaad is dus allemaal.

Roytheslayer

Henri42 schreef:
Roytheslayer schreef:Heb je niet even via dealerdesk gebeld dan?
De klantenservice van Vodafone functioneert niet, mi nog erger dan de T-Mobile club met desinformatie, het enig goede is dat het gsm nummer 1200 nog gratis is, je wordt intern van hot naar haar gestuurd of ze knikkeren er de telefoon op :mrgreen:
Mich24 werkt in een telecomzaak, als ze daar ook vodafone verkopen had hij ook via de dealer ingang kunnen bellen.
Krijg je dingen vaak wat sneller geregeld.

mich24

Ja,maar die doen ook niks :roll:

Ik vind het belachelijk :)

mich24

pepsie1971 schreef:ik heb eens even flink gegoogled op vodafone.er is al een site in t leven geroepen stop vodafone now.in now time bij een andere site 785 klachten.wij krijgen ook steeds rekeningen.en dan ook nog eens een preventel registratie op mijn partners naam voor iets dat we nooit hebben ontvangen.is er dan werkelijk niets aan te doen.smaad is dus allemaal.
Maar dat heeft niks met het topic te maken..

Roytheslayer

Gewoon even doorzetten naar je dealermanager Mich.
Alleen zal die wel net op vakantie zijn of een andere reden hebben waardoor het een paar maanden kan duren :)
Is in ieder geval hier nog weleens het geval, volgens mij is die van ons zo'n 8 maanden per jaar op vakantie.

Ik zeg T-Mobile op

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Mich24 werkt in een telecomzaak, als ze daar ook vodafone verkopen had hij ook via de dealer ingang kunnen bellen.
Krijg je dingen vaak wat sneller geregeld.
Gelukkig maar dat dit niet lukt. Anders heten we voortaan allemaal Youp, eh... Mich

Al eens over storneren gedacht? Misschien vies woord voor je, maar voorkomt dat Vodafone rente trekt van jouw zuurverdiende telecomwinkelgeld ;-)

mich24

Haha..

Heeft geen zin,het staat op de verzamelfactuur.
Maar ik storneer die factuur wel ff,en dan weet ik al wat ze doen,maar dat wacht ik wel ff af :)

Of ik ga ze stalken, bellen en bellen,tot ze er gek van worden :roll:

Trouwens, dealerdesk bellen helpt soms wel hoor, haha. Ik had vorige week met hetzelfde nummer waar het hierover gaat, nummerbehoud aangevraagd om het nummer te behouden. Nu heeft die Eppo van Vodafone het nummerbehoud op een ander nog lopend abbo gedaan van mij, met als resultaat dat het nummer 'weg' was. Ik bellen en bellen en regelen en draaien,en na 35 minuten kwam het verlossende antwoord dat ik het nummer terug krijg met een zogenoemd time out abonnement. En dat ik dan ZELF het nummerbehoud maar weer moest aanvragen. Dus ik geef aan dat het hun fout was. Helaas was het antwoord.ik mocht dit toch echt zelf doen.

En dan is een vangnetje zoals een dealerdesk handig. Die hebben het maar eventjes geregeld..

Gesloten