LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nokia en de N97 mini
Nokia en de N97 mini
Hoi allemaal,
Een maand of twee geleden heb ik de Nokia N97 mini aangeschaft en ik was er helemaal blij mee.
Maar nu is de blijdschap er toch wel helemaal vanaf, want er is werkelijk alles mis met het apparaat.
Mijn toetsenbordcover is losgeraakt, mijn flitserledjes zitten scheef en het touchscreen klikt uit zichzelf dingen aan dus is ook kapot.
Daarnaast is het apparaat ongelooflijk langzaam. Ik heb in de Ovi store een applicatie gekocht zodat ik op mijn telefoon via mijn scherm kan unlocken. Want nu moet dat met een schuifje aan de zijkant van de telefoon en dat wil nog weleens in je broekzak unlocken.
Maar als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haal dan duurt het 5 min voordat ik deze heb geunlocked.
Naast alle dingen die er kapot zijn is de regeling van Nokia ook waardeloos.
Ik ben met het toetsel naar een nokia care point gegaan op advies van de t-mobile shop (mijn providor) en ze hebben een software update uitgevoerd. Want updaten via de computer geeft aan dat er geen updates zijn terwijl die er wel zijn.
Maar toen kwamen er dus de problemen bij die ik hierboven heb vermeld.
Dus weer langs het care point voor de toetsenbordcover en de flitser en heeft de reparateur deze besteld en de factuur naar Nokia gestuurd. Ik zou een sms krijgen als alles binnen was, maar 20 dagen later niks van ze gehoord en bij een bezoekje bleek dat het al wel binnen was.
Maar nu bleek dus dan mijn touchscreen raar deed vertelde de medewerker dat hij de dingen al besteld heeft en maar 1x per maand een factuur naar Nokia mag sturen om de kosten terug te krijgen. Dus nu moet ik nog 12 dagen wachten voordat ik mijn mobiel uberhaupt kan inleveren voor reparatie.
En wat nu als het ding het na de reparatie (en nog een update + leeghalen van alle geheugenkaarten op advies van de medewerker) nog niet doet.... Dan moet ik dus weer een maand wachten op reparatie blijkbaar. Want de medewerker legde me uit dat Nokia anders denkt dat de monteurs hun werk niet goed doen. Dat zal dan wel maar dan moet ik dus een maand wachten op een nieuwe reparatie.
Ben het zat en wil nu van mijn Nokia af!!!!!!
Iemand ook slechte ervaringen met zijn of haar Nokia N97 mini?
Deel je ervaring astublieft zodat we samen kunnen klagen.
Een maand of twee geleden heb ik de Nokia N97 mini aangeschaft en ik was er helemaal blij mee.
Maar nu is de blijdschap er toch wel helemaal vanaf, want er is werkelijk alles mis met het apparaat.
Mijn toetsenbordcover is losgeraakt, mijn flitserledjes zitten scheef en het touchscreen klikt uit zichzelf dingen aan dus is ook kapot.
Daarnaast is het apparaat ongelooflijk langzaam. Ik heb in de Ovi store een applicatie gekocht zodat ik op mijn telefoon via mijn scherm kan unlocken. Want nu moet dat met een schuifje aan de zijkant van de telefoon en dat wil nog weleens in je broekzak unlocken.
Maar als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haal dan duurt het 5 min voordat ik deze heb geunlocked.
Naast alle dingen die er kapot zijn is de regeling van Nokia ook waardeloos.
Ik ben met het toetsel naar een nokia care point gegaan op advies van de t-mobile shop (mijn providor) en ze hebben een software update uitgevoerd. Want updaten via de computer geeft aan dat er geen updates zijn terwijl die er wel zijn.
Maar toen kwamen er dus de problemen bij die ik hierboven heb vermeld.
Dus weer langs het care point voor de toetsenbordcover en de flitser en heeft de reparateur deze besteld en de factuur naar Nokia gestuurd. Ik zou een sms krijgen als alles binnen was, maar 20 dagen later niks van ze gehoord en bij een bezoekje bleek dat het al wel binnen was.
Maar nu bleek dus dan mijn touchscreen raar deed vertelde de medewerker dat hij de dingen al besteld heeft en maar 1x per maand een factuur naar Nokia mag sturen om de kosten terug te krijgen. Dus nu moet ik nog 12 dagen wachten voordat ik mijn mobiel uberhaupt kan inleveren voor reparatie.
En wat nu als het ding het na de reparatie (en nog een update + leeghalen van alle geheugenkaarten op advies van de medewerker) nog niet doet.... Dan moet ik dus weer een maand wachten op reparatie blijkbaar. Want de medewerker legde me uit dat Nokia anders denkt dat de monteurs hun werk niet goed doen. Dat zal dan wel maar dan moet ik dus een maand wachten op een nieuwe reparatie.
Ben het zat en wil nu van mijn Nokia af!!!!!!
Iemand ook slechte ervaringen met zijn of haar Nokia N97 mini?
Deel je ervaring astublieft zodat we samen kunnen klagen.
Re: Nokia en de N97 mini
Hoihoi,
ik heb ook een nokia n97(geen mini maar ik heb al een jaar lang problemen en loop nog steeds met hetzelfde toestel, hij is al 5 maal terug gestuurd). Ik was altijd tevreden over nokia. het is nu helemaal klaar. wat een slecht toestel en een nog slechtere klantenservice. Belachelijk. Ik leef met je mee.
ik heb ook een nokia n97(geen mini maar ik heb al een jaar lang problemen en loop nog steeds met hetzelfde toestel, hij is al 5 maal terug gestuurd). Ik was altijd tevreden over nokia. het is nu helemaal klaar. wat een slecht toestel en een nog slechtere klantenservice. Belachelijk. Ik leef met je mee.
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: Nokia en de N97 mini
Bij de vierde keer voor dezelfde klacht had er al een swapcode aangevraagd kunnen worden bij nokia.
Re: Nokia en de N97 mini
Bedankt voor je reactie ronnnn
Roytheslayer, wat houdt een swapcode in dan en wat kun je ermee?
Roytheslayer, wat houdt een swapcode in dan en wat kun je ermee?
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: Nokia en de N97 mini
Swapcode wil zeggen dat de winkel bij nokia het verzoek indient om het toestel om te ruilen.
Krijgen dan een formulier van nokia wat ze in moeten vullen en met de reparatie mee moeten sturen naar dynafix, die ruilen dan het toestel om.
Krijgen dan een formulier van nokia wat ze in moeten vullen en met de reparatie mee moeten sturen naar dynafix, die ruilen dan het toestel om.
Re: Nokia en de N97 mini
Ruilen voor een ander soort toestel ook mogelijk of alleen naar nieuwe n97 mini?
Want heb t wel gehad met de telefoon.
Want heb t wel gehad met de telefoon.
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: Nokia en de N97 mini
In principe alleen naar hetzelfde toestel, maar met een beetje overloeg kan daar nog weleens van afgeweken worden, beetje afhankelijk van hoeveel moeite de winkel voor je wil doen.
Re: Nokia en de N97 mini
oke bedankt voor je tip,
Ik zal het proberen als er 1 ding is dat 4 x kapot gaat.
geld vast niet als er 4 verschillende dingen kapot zijn
Ik zal het proberen als er 1 ding is dat 4 x kapot gaat.
geld vast niet als er 4 verschillende dingen kapot zijn
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: Nokia en de N97 mini
Eigenlijk niet nee, maar als je winkelier een beetje moeite doet voor je komt hij er vaak wel uit met Nokia.
Valt nog wel mee te praten.
Valt nog wel mee te praten.