LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
12koeto

T-mobile

Ongelezen bericht door 12koeto »

Hallo,

Mijn zakelijk T-mobile abbonoment was afgelopen.
Nou had ik T-mobile gebeld en een abbonoment had ik stopgezet en de ander verlengd via de telefoon.Paar dagen later had ik weer gebeld en ik zei dat ik wil dat ze allebei moesten stoppen.Ze zeiden dat is goed en hiervan hebben we ook 2 brieven thuisgekregen dat het gestopt word.Nou, op de dag dat de abbonomenten zouden stoppen is een wel gestopt en de ander is verlengd.
Ik heb gebeld en ik vroeg of ze die andere ook wouden stopzetten.Ze zeiden dat er mondeling overeenkomst is gekomen over het contract en dat er een handtekening is geplaatst.Maar er is geen handtekening van mij op het contract gezet.En we hebben die brieven als bewijs.Maar wat ik ook gedaan heb, het helpt niet.

Wat kan ik doen?

wini25

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door wini25 »

De klantenservice is niet echt denderend van T-Mobile. Ik zou gewoon even een T-Mobile shop binnenlopen en de zaak voorleggen. Vergeet hierbij de brieven niet mee te nemen. De mensen in de shop zijn vaak wel in staat om problemen direct op te lossen en het werkt toch wel wat prettig om ook samen te kijken in de brieven en in de computer.

Gesloten