LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent is een wanbetaler

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
pia98

Essent is een wanbetaler

Ongelezen bericht door pia98 »

Essent is nalatig in het terugbetalen van teveel betaalde energiekosten. Ik zou voor 12 oktober 297euro terug ontvangen en vandaag, 9 november, is dat nog steeds niet gebeurd. Wanneer dat dan wel gaat gebeuren? Geen idee, want dat weten ze bij de klantenservice ook niet. Systeemprobleempje zeggen ze daar.
Ja een systeemprobleem dat al maanden aan de gang is. Ik krijg wel 15 euro coulanance geld op mijn rekening gestort (eerst zien, dan geloven) en ze kunnen ook mijn geld verrekenen met de komende maanden te betalen voorschot. Maar nee ze kunnen het het niet alvast overmaken als zijnde voorschot en het dan later systeemmatisch verrekenen. Maar terugkomend op het verrekenen met het maandelijkse voorschot, dat zou betekekenen dat ze verwachten dat hun probleem over drie maanden nog niet opgelost is???
Ik heb 15 jaar altijd netjes mijn voorschot betaald, zonder achterstallige betalingen, maar
kan ik nu ook een deurwaarder op Essent afsturen, want dit is toch wanbetalen?

karin19

Re: Essent is een wanbetaler

Ongelezen bericht door karin19 »

[quote="pia98"]Essent is nalatig in het terugbetalen van teveel betaalde energiekosten. Ik zou voor 12 oktober 297euro terug ontvangen en vandaag, 9 november, is dat nog steeds niet gebeurd.

toen ik nog bij essent klant was moest ik ook altijd ongveer 3maanden op mijn tegoed wachten heb er ook altijd over gebeld en vaak gezegt als het andersom was dan had ik een deurwaarder op de stoep van jullie maar heb altijd moeten wachten dus wens je s6 en hoop voor je dat je het nog dit jaar krijgt

Gesloten