LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMs dienst 4499!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gabber88ful

Re: SMs dienst 4499!!!!

Ongelezen bericht door gabber88ful »

help me alsjeblieft van die 4499 af heb al die filter aangevraagd maar dat duurt drie dagen voor de activatie en nu word ik gebombardeert met hun smsjes maar ik kan ook niet stop smsen want dan staat er eerst normaal bericht verzenden en dan geblokkeert maar hun kunnen mij wel smsen help alsjeblieft mij met dit probleem :!: :!: :!:

Facelessfaggerds

Ongelezen bericht door Facelessfaggerds »

Beste mede gedupeerden,

Nadat een vriend mij had overgehaald om lid te worden van een dating site ''badoo'' kreeg ik de schrik van mijn leven.

Enkele dagen later kreeg ik een afschrift met een rekening van € 623, 17.

Waarvan € 85,- maandelijkse abonnement kosten zijn + een rekening van € 538,17 wat niet te herleiden is?

Ik vond het vreemd de nota heeft betrekking tot september toen had ik amper een account...??

ik vond het vreemd ik werd lid en na 10 minuten kreeg ik al meteen een berichtje van een dame genaamd Lana:

Lana — woensdag, 13 oktober 2010 16:10
Heey.. of zal ik zeggen: miauwwww? :)
Heel veel tijd heb ik nu niet dus het wordt maar een kort berichtje. Helaas roept de plicht, laat het sinds gisteren ineens verschrikkelijk druk zijn op mijn werk dat ik amper de tijd heb om echt iets te doen op badoo.. rondkijken wel maar dan heb je het ook wel gehad. Ik vind het wel fijn dat je interesse in me hebt en ik wil je graag wel wat beter leren kennen. Ik neem nu misschien een beetje een risico maar dat is de aard van het beestje. Ik geef je mijn telefoonnummer, 0629128826. Dat is volgens mij heel wat makkelijker communiceren dan via dit medium. Zo ben ik in ieder geval altijd te bereiken. Dus als je tijd en zin hebt.. laat wat van je horen.. Tot gauw hoop ik?
Grts, Lana

Ik ben niet achterlijk dus, ik belde prive voor het geval het een fake spel is dat gespeeld wordt.

Tot mijn verbazing was de telefoon nummer afgesloten, opeens kreeg ik gisteren Maandag de 18de een bericht van 4499 met daarin; Ik wil je zien joh, geef eens antwoord.

Ik toevertrouwde het natuurlijk niet dus ik heb ff gegoogeld en zodoende ben ik hier gekomen.

Ik lees dat meerdere mensen eerst hebben gesmst en gebeld enz..
Maar ik heb niet eens gesmst naar haar.

naar mijn mening maakt vodafone en badoo beiden haar handen hieraan vuil, ik denk dat er een organisatie hier achter zit dat wie weet wel samen werkt met de 2 boven genoemde bedrijven.

Ben meteen verhaal gaan halen bij de vodafone winkel, die zeiden dat het ging om kosten die ik heb gemaakt buiten mijn bundel..

En ik vroeg hem hoe ik in 1maand tijd en mijn bundel van 850 belminuten en onbeperkt smssen op heb gemaakt en er ook nog eens €538 er bij gerekend wordt?

waarop antwoord ga kijken op my vodafone daar vindt u alles wat u zoekt.

Heb de consumentenbond gebeld, meteen lid geworden(kost je €30 euro voor 1 jaar lang) die gaven mij advies en zeiden ook dat bedrijven dit vaker doen en dat het bij de geschillen commisie en de opta aangegeven moet worden dmv een klachten brief. Ook vertelde ze mij dat er niet direct perse op de rekening staat dat het inzake een sms dienst gaat..

Meeste oplichters gebruiken ook andere telefoon nummers om zo niet op te vallen, tussen de lijst met alle nummers waar je naar toe hebt gebeld.

Aller eerst werd me aangeraden om een brandbrief te sturen met mijn klacht daarin naar de klachten afdeling van vodafone. Zij moeten dan binnen 2weken tijd antwoord leveren op uw vraag/klacht.

Echter raakt mijn geduld op!!

Dag 2,

Vodafone vertelt mij dat ik wederom buiten mijn bundel ben en tot op heden is het nu nog €200.

Mensen, lijd ik aan schizofrenie of worden we hier gewoon opgelicht terwijl we erbij stil staan en niks in de gaten hebben?

Morgen ga ik in ieder geval juridische maatregelen nemen, mezelf juridisch informeren over mijn kansen en stappen die ik moet ondernemen om deze oplichterij te stoppen.

En als de Tros 'radar' ons daar bij niet wilt helpen kunnen ze de POT op!!!

bij deze alle oplichters en achterbakse criminele gewaarschuwd waaronder ook bedrijven zoals vodafone, t-mobile etc etc dat ze hun praktijken niet moeten voort zetten, het adres heb ik al genoteerd en zo veilig zitten ze denk ik niet in hun bedrijfspand achter hun pc :twisted: !!!!

Mensen die zich misschien schamen voor dit of bang zijn van hun partner of wat dan ook, spaar de lef en moed bij elkaar op we gaan ze ff een koekje van eigen deeg geven;)

mocht er enig vooruitgang of nieuws zijn dan zal dat hier gepost worden!

JS156

Ongelezen bericht door JS156 »

Goed nieuws!
Ik kreeg vandaag bericht dat de persoon in kwestie door firma Telefuture schadeloos wordt gesteld. We zullen een bedrag teruggestort krijgen van iets meer dan €1400.
Het duurde even voordat we het juiste kanaal gevonden hadden maar met de juiste toon en motivatie worden klachten kennelijk toch op een goede manier afgehandeld.

Ik juich niet te vroeg, het bedrag is immers nog niet gestort, maar ik heb goede hoop.

JS156

pipiladderkous schreef:Suc6, neem de volgende keer een ander gat!!
Vanwaar je frustratie? Je hoeft hier de verhalen van gedupeerde niet te lezen hoor?
En als je al commentaar wilt geven zorg dan ook meteen dat je alles GOED leest en weet waar je het over gaat hebben.
In mijn verdediging: Het is mijzelf niet overkomen maar een bekende van mij (Wat jij daar van vind moet je zelf weten) ikzelf ben de situatie gaan uitzoeken en ik kan niet anders dan toegeven dat de gedupeerde hier op een slinkse wijze zijn opgelicht. Het zou mij ook kunnen overkomen.

Via deze weg probeer ik andere gedupeerde ook te helpen hun geld terug te krijgen. Dit in tegenstelling tot de Nederlandse politie die met een dergelijke situatie naar eigen zeggen "Niets Kan".

jeroen-duits

Ongelezen bericht door jeroen-duits »

Beste mensen,

Ik ben heb dus ook al de problemen ondervonden van 4499.
Het begon allemaal donderdag morgen om iets van 4 uur s'ochtends ik was me aan het scheren voor dat ik aan mijn ochtend dienst begon.
En ja hoor ik kreeg een sms en bij mij begon het al gelijk met 4499.
Maar niks in de gaten dat dit om een oplichting ging.
Vandaag probeerde ik te bellen en bleek mijn telefoon afgesloten te zijn, ik bellen naar Kpn en kreeg te horen dat ik van 21-10 t/m 25/10 voor een bedrag van €1300,- had verbeld.
Dit is dus serieus een hoop geld wat je in 1 keer moet ophoesten.
Ik las dus ook al dat het bij de meeste via een dating site ging en kan mij niks heugen dat ik via of op een dating site een telefoon nr. heb gekregen.

Vraag aan JS156:

Zou jij je ondernomen stappen hier willen plaatsen zodat ik/men ook een poging kan ondernemen om ons geld terug tekrijgen.

b.v.d.

Jeroen Duits

JS156

jeroen-duits schreef:
Vraag aan JS156:

Zou jij je ondernomen stappen hier willen plaatsen zodat ik/men ook een poging kan ondernemen om ons geld terug tekrijgen.

b.v.d.

Jeroen Duits
Dat is een beetje een probleem. Ik kan geen bijlagen in de vorm van eenm pdf of word document toevoegen. Stuur me even een bericht via deze site met je emailadres erin dan mail ik je de nodige stappen en bijlagen.
Globaal zijn de stappen:
1. Zet de hele situatie op papier. bewijs hierbij zoveel mogelijk in de vorm datum tijd, nummers en profielen
2. Stel adv deze situatie een formele brief op en verstuur deze naar [email protected] Dit is de hosting provider. Wanener zij de klacht serieus nemen zullen zij contact opnemen met de contentprovider (telefuture). In de mail zet je ook dat je de brief nog aangetekend zult versturen incl bijlagen (telefoonrekening). Zet hierbij ook een duidelijke en reele termijn waarop de dienst de gelopen schade kan oplossen (dus 2 weken oid).
3. wachten en najagen

JS156

De wonderen zijn de wereld niet uit. We hebben vandaag het volledige schade bedrag terug gestort gekregen :D

Ik wil dus aanraden om contact op te nemen met de afdeling Short Legal van SMSdienst.nl

Goodluck allen!

Mija

Ongelezen bericht door Mija »

Dit is nog erger dan erg.... Lees dit eens. Op marktplaats bij man zoekt vrouw: Onder het verhaal zet ik erbij wat smsdienst 4499 mee te maken heeft:

BeschrijvingHoi ik ben Freek 31 jaar en ik ben nu 3 jaar weer alleen. Mijn vrouw is overleden tijdens de geboorte van onze dochter. Hier heb ik enorm veel verdriet van gehad en ben dus alleen achtergebleven met dat kleine poppetje. Ze is nu drie jaar en begint echt een heerlijke kleuter te worden.

Ik heb het heel zwaar gehad de afgelopen jaren, en ben hierdoor mezelf aardig tegen gekomen. Mijn dochter heeft mij doen beseffen dat ik weer open moet staan voor andere dingen en dat ik ook verder ga met mijn leven. Het is een heerlijke meid en begint nu ook steeds vaker te merken dat hij geen moeder heeft.

In het dagelijks leven ben ik ambulancebroeder. En dat doe ik met heel veel liefde en plezier. Je komt dan natuurlijk wel van alles tegen. De wisselende diensten is ook wel even goed inplannen met de kleine meid.

Ik ben dus op zoek naar een vrouw die ongeveer dezelfde leeftijd heeft als ik of wat jonger. Die zich ook geroepen voelt om een leuke moeder te zijn voor een klein lief schattig meisje. Maar die het ook leuk en gezellig vind met mij erop uit te gaan. Ik heb een gezonde dosis humor en die heeft zich dan ook weer helemaal goed ontwikkeld het laatste jaar.

Vervolgens stuurt hij een mail, dat hij moeilijk bereikbaar is op de ambulance en dat je zijn naam kunt smsen naar 4499.

Ik vind dit nog te triest voor woorden eerlijk gezegd.... dat je zo'n verhaal gebruikt. Freek, of wie het ook mag zijn, is wel zeer inventief.

Mija

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

:D
Mija schreef:Dit is nog erger dan erg.... Lees dit eens. Op marktplaats bij man zoekt vrouw: Onder het verhaal zet ik erbij wat smsdienst 4499 mee te maken heeft:

BeschrijvingHoi ik ben Freek 31 jaar en ik ben nu 3 jaar weer alleen. Mijn vrouw is overleden tijdens de geboorte van onze dochter. Hier heb ik enorm veel verdriet van gehad en ben dus alleen achtergebleven met dat kleine poppetje. Ze is nu drie jaar en begint echt een heerlijke kleuter te worden.

Ik heb het heel zwaar gehad de afgelopen jaren, en ben hierdoor mezelf aardig tegen gekomen. Mijn dochter heeft mij doen beseffen dat ik weer open moet staan voor andere dingen en dat ik ook verder ga met mijn leven. Het is een heerlijke meid en begint nu ook steeds vaker te merken dat hij geen moeder heeft.

In het dagelijks leven ben ik ambulancebroeder. En dat doe ik met heel veel liefde en plezier. Je komt dan natuurlijk wel van alles tegen. De wisselende diensten is ook wel even goed inplannen met de kleine meid.

Ik ben dus op zoek naar een vrouw die ongeveer dezelfde leeftijd heeft als ik of wat jonger. Die zich ook geroepen voelt om een leuke moeder te zijn voor een klein lief schattig meisje. Maar die het ook leuk en gezellig vind met mij erop uit te gaan. Ik heb een gezonde dosis humor en die heeft zich dan ook weer helemaal goed ontwikkeld het laatste jaar.

Vervolgens stuurt hij een mail, dat hij moeilijk bereikbaar is op de ambulance en dat je zijn naam kunt smsen naar 4499.

Ik vind dit nog te triest voor woorden eerlijk gezegd.... dat je zo'n verhaal gebruikt. Freek, of wie het ook mag zijn, is wel zeer inventief.

Mija
Zulke leugenachtige teksten worden bij duizenden per dag in elkaar geflanst/verzonden door een niets ontziende operator. (vandaag heet hij Freek...)
Mannen met hun verstand op 1 meter trappen nog weleens in zulke achterlijke tekstjes maar als dat "principe" wordt toegepast bij vrouwen is het pas echt hilarisch...welke man kan je alleen (in de ambulance..?) bereiken via een dure sms dienst??? :D : :lol: :D
Volkomen ongeloofwaardig dus, want de smoes dat het voor de "veiligheid" beter is om "even een sms-boxje te nemen" gaat hier nu niet op...en als je echt op een ambulance zou werken heb je ook internet en e-mail.

Zo n sms als dit is eigenlijk crimineel: speciaal gemaakt voor de vrouw in een wanhoopspoging om medelijden/sympathie/empathie op te wekken.
Werkelijk alles wordt bij elkaar gelogen voor een paar sms-jes want zo n operator weet heus wel dat het vaak kortdurende "contacten" zijn, maar je weet maar nooit heh??.....misschien zit er wel zo n argeloos vrouwtje bij die al die flauwekulverhaaltjes WEL voor zoete koek slikt.. : :D
Kijk !! En dan is het kassa... :mrgreen: kassa voor operator "Freek" want zulke klantjes hebben ze graag en daar zijn ze naar op ook naar op zoek.

Maar helaas.. :evil:
Ook hier zal het daadwerkelijk NOOIT tot een ontmoeting komen...kan ook niet: de operator heeft wel wat beters te doen. :D

Zaken zijn zaken, nietwaar..? 8)

mark1985

Ongelezen bericht door mark1985 »

Ook ik heb via badoo een tel. nr. van een meid gekregen. Het leek me wel leuk om haar een keer te bellen en 2 uurtjes later kreeg ik een sms van 4499 met de tekst: hey jou moest ik hebben. Ik niet op gereageerd en ben toen direct gaan googlen, zo kwam op dit forum. Ik heb vervolgens STOP terug gestuurd en heb me afgemeld op smssienstenfilter.nl kan iemand mij vertellen of ik hier nog problemen mee ga krijgen?
Alvast bedankt.

RDinger

Ongelezen bericht door RDinger »

Ik heb ook een smsje ontvangen, en niks terug gestuurd. Zie hier een helehoop adviezen, maar ik vraag me nu af of ik wel of niet STOP moet smsen. Heb ook gelezen dat niks terugsturen ervoor zorgt dat je ook niks meer krijgt...wat is hiervan waar??
Heb de eerste sms een uur geleden gekregen en niks terug gestuurd en ook niks meer ontvangen. Wil dit zeggen dat als je niet reageert je niks meer krijgt?
dank je wel!

Mitchell M

Ongelezen bericht door Mitchell M »

Stop sms gestuurt naar 4499
afgemeld voor alle SAM Berichten

is dit waar ?
het heeft me €750 Euro gekost

elduderino

Ongelezen bericht door elduderino »

Ook via Badoo heb ik een nummer gekregen: 0653885186 en heb hiernaar gebeld, 2 dagen later kreeg ik bericht van 4499 en hierop heb ik niet gereageerd.
Ik heb zelf Simyo als telefoon aanbieder (dit is prepaid) en ben in mijn geschiedenis gaan kijen. Het nummer dat ik via Badoo kreeg staat ook geregistreerd als nummer van simyo! (misschien dat een handige jongen dit kan natrekken?)

De ontvangen berichtjes (2 stuks) van 4499 staan nergens in mjn geschiedenis en zijn (vooralsnog) niet in rekening gebracht. als ik het principe van de sms diensten begrijp, kunnen zij mij een x aantal berichtjes sturen (a een veel te hoog bedrag per stuk) per bericht dat ik naar hun heb gestuurd. En het bevestigings berichtje van afmelding is net zo duur als de rest. Gezien ik nooit een berichtje heb gestuurd naar 4499 en het feit dat de 2 berichtjes niet in rekening zijn gebracht geeft mij te denken dat ik geen STOP bericht moet sturen omdat deze zeker wel in rekening wordt gebracht.

Kan iemand dit voor mij bevestigen ?

JS156

4499 is een zogenaamde chatdienst.
Stuur jij niets, zul je niets terug krijgen. en kost het je ook niets.
Worden er wel berichten gestuurd zonder dat je er ooit op hebt geantwoord dan zou je eventueel direct een rechtzaak kunnen aanspannen en een schadevergoeding eisen. Dit valt onder het kopje "Stalken"

Je wordt misleid door zelf een gesprek te initieren naar een normaal nummer. Dit kost je gewoon het standaard tarief. Het antwoord op dat bericht krijg je via een 4499 nummer. Dit is het smerige gedeelte bij veel mobiele telefoons zie je niet direct het nummer staan en omdat het een antwoord is op een eerder gestelde vraag oid trek je de conclusie dat het van het gewone nummer afkomstig is waar je heen hebt gesmst.

JLG

Ongelezen bericht door JLG »

Hallo,
Mij is dus blijkbaar gisteravond ook hetzelfde overkomen.
Ik kreeg een normaal uitziend telefoon nummer op Badoo waar ik op reageerde en kreeg reactie terug via 4499.
In eerste instantie had ik het niet eens in de gaten dat het om een ander nummer ging omdat mijn iphone meteen het betreffende smsje opent.
Dus er ontstond een heel gesprek met lange verhalen die uren lang duurde over sms.
Het waren gewoon normale reacties en conversaties waar niks raars aan was dus ik had niks door.
(het zal geschat over een 400 berichtjes berichtjes gaan ofzo)
Nou kom ik er vanmorgen achter dat het zich om 4499 gaat en ik vroeg dus ging ik eens googelen en kwam hier terrecht.
Nu heb ik dit hier gelezen allemaal en ben wel geschrokken moet ik zeggen.
Ik heb meteen ´stop´ gesmst en kreeg inderdaad een bevestiging dat er een abbonement actief was.
Ik heb me naar mijn weten nooit bewust aangemeld voor die dienst toch?
Nou meteen met telfort gebeld en die vertelden mij dat zei er niks aan kunnen doen en dat het allemaal mijn eigen schuld is...

Zei werken toch in principe samen met zo een fout / crimineel bedrijf?
Dat zou je als Telfort toch moeten weren zoiets?
Die kosten voor een normale sms ben ik wel bereid te betalen uiteraard, maar het gaat zich nu om 1,50 per bericht???
Dat is vtv toch nergens vermeld?....

Weet iemand wat voor stappen ik kan ondernemen voordat ik dalijk die mega rekening krijg?

Bedankt alvast.

nixdulcis

Ongelezen bericht door nixdulcis »

hallo iedereen, ik ben hier ook de dupe van geworden, aangiften doen ofzo heeft niet veel zin als ik meer gedupeerde op internet zie.
als iedereen zijn verhaal doet op deze website: telecomklachten.nl kunnen we misschien wel ergens komen! met alleen mijn klacht en een paar andere kunnen ze niet veel maar wel met die van ons allemaal!

arnoldwouters

Ongelezen bericht door arnoldwouters »

zijn er al mensen langs geweest in berkel en roderijs

of heeft iemand zijn geld al terug gekregen
ik ben net de dupe geworden en ze hebben mij 75 euro afgenomen.
ik ben benieuwd wie wat heeft ondernomen en of het positive resutaten had.

groet arnold

bergjeroen

Ongelezen bericht door bergjeroen »

Ik ben opgelicht door 4499 voor 284 euro kom ik vanavond achter.
Gelukkig kan je bij vodafone het geld terug vragen als je een klacht indient via;
http://www.vodafone.nl/smsklacht
De medewerker bij Vodafone die ik gebeld had bevestigde dat ik daar voor in aanmerking kom in dit geval.

Bij mij is het alsvolgt gebeurd. op tagged stuurt een prachtige meid mij een berichtje met onmiddellijk haar 06 nummer. Vond het wel vreemd dat dat zo snel ging maar zocht er toen niks achter. Ze zei erbij dat ze het fijn zou vinden als ik ook mijn nummer aan haar zou geven. Omdat ik niet onmiddellijk mijn nummer vrij wilde geven heb ik haar eerst een bericht terug gestuurd op tagged. Een week later krijg ik een berichtje terug van haar. Ze gaf aan dat ze nooit op internet zat en als ze dat deed ze bij een vriendin was. Om die reden was smssen volgens haar beter als ik echt contact met haar wilde.

Daarom kon ik me niet meer inhouden. Ik sms haar mijn nummer door.
10 minuten later kreeg ik een sms terug met 4499 als afzender. Stom genoeg ging er nog steeds geen lichtje branden bij me. Ze was een hele leuke gesprekspartner. Ik kon uren met haar kletsen. in 3 dagen tijd heb ik 80 smsjes naar haar gestuurd. Daarna dacht ik laat ik even kijken op my vodafone of ik met mijn sms bundel er wel binnen blijf. Ik schrok me vervolgens een hoedje.

Toen gingen alle alarmbellen af bij me. En ben ik pas gaan zoeken op internet naar 4499. Wel toen wist ik voldoende. Als het goed is gaat vodafone het weer crediteren bij me. Volgens helpdeskmedewerker heeft elke consument in dit soort gevallen hier recht op ivm een wetswijziging.
Ooh om sms dienst te stoppen. SMS : STOP naar het nummer 4499
Succes allemaal !

DeMikkel

Ongelezen bericht door DeMikkel »

Via het nummer 0629128826 is nogsteeds iemand actief op Badoo.
Vandaag een melding van gemaakt omdat ik het niet vertrouwde,
als reactie daarop is de fictief leuke meid verwijderd.
Ik neem aan dat de oplichter geblokt zal worden, maar als die een ander IP-adres neemt zal ie waarschijnlijk gewoon weer zijn slag proberen te slaan.

Dus pas op! het nummer werd aan mijn gegeven als: 0.6.2.9.1.2.8.8.2.6

utreg67

Ongelezen bericht door utreg67 »

Ook ik ben de sjaak van de 4499 maffia
Via Relatieplanet(Toch niet de kleinste) kreeg ik een reactie
Hoi,

Ik zag je staan en nee ik kon het gewoon niet laten. Ik moest je gewoon een mail sturen. Ik heb er nog over nagedacht maar ik ben een persoon die zegt van uitstel komt afstel. Dus direct doen anders komt het er niet van. Ik ben nu een tijd single en ik had het ook druk met mijn baan hoor daar ligt het niet aan. Maar ik merk gewoon dat de dagelijkse dingen gewoon veel leuker zijn met zijn tweeen dan alleen toch?Ik denk dat jij er wel hetzelfde over denkt.
Want stel nou dat ik alleen naar een heerlijk Italiaans restaurant ga met kaarslicht muziekje mooie jurk aan leuke make-up lekker geurtje. Hmm wat klopt er dan niet aan het plaatje als je daar alleen zit. Dus ik dacht misschien samen? In eerst instantie zoek ik gewoon een leuke man voor een leuke date en ja ik sta overal voor open. Wat er niet is kan nog komen misschien dat gelijk wel het vuurwerk eraf knalt, maar dat merken we natuurlijk vanzelf wel.
Aan mij zal het niet liggen om echt een leuke avond van te maken maar ik denk aan jou ook niet. Ik ben niet een vrouw die op een Pamela Anderson lijkt. Ik ben ook niet een vrouw die op een George Clooney valt gewoon een man met uitstraling. En ja dat heb jij sorry..bloos..
In ieder geval in de rechtbank ben ik een pittige dame een harde vrouw en kan ik streng maar rechtvaardig uit de hoek komen. Thuis ben ik gewoon een leuke, lieve spontane, tikkeltje ongeduldig, maar wel met veel humor. Een dame die geniet van haar vrije tijd. Wil ook graag gaan reizen. En mijn eigen kantoor gaan openen maar dat zijn allemaal toekomst plannen die vanzelf wel een keer komen.
Daarbij vraag ik je toch om even contact op te nemen met me 06-41166192
Het is dat ik altijd mobiel ben en vaker alleen de avonden achter de pc zit.
Hopelijk gaan je er goed mee om. Buiten RP en deze site zal je me nergens anders vinden
http:/ / www.sneup.nl/ viewad.asp?id=50586306209118241
Het is niet zo moeilijk om even een sms of een belletje te plegen. Want ik denk dat we toch echt beide hetzelfde willen?Gewoon een leuke avond en misschien wel meer?
Kom anders gezellig naar Nieuwegein lekker eten lekker drinken. Ohh naar jou? Geen enkel probleem ik rij zo naar je toe.
Dus deze pittige maar zeer lieve dame heeft interesse in jou. Ik hoop jij ook in mij en anders
…Fijne dag verder.

Groetjes Disje

Gelijk haar profiel opgezocht,maar ze (Is het wel een ze?) was al weer uitgeschreven.SMS gestuurd,reactie gehad;Allemaal heel leuk en aardig
Vervolgens reactie gehad van 4499;Viel me eerst niet op natuurlijk
Beltegoed op (Thank god dat ik prepaid heb);Vond al raar
€ 30,- erbij en hups, binnen een dag op ! En nog € 0,09 over
Emails gestuurd maar "haar"computer deed het niet;Nu 4499 gegoogled en ja hoor,bedrogen !
Moet ik nu eerst beltegoed erop zetten en gelijk STOP 4499 ??

Gesloten