Ook al gaat het noemen van het bedrijf met naam en toenaam op een forum een beetje tegen mijn natuur in.
U haalt alleen bedrijfsnamen door het slijk als uw eigen zaak gesettled is? Beetje laf vindt u niet?
Gepost door PKRussel op 10 september 2010
Ik heb zelf hele goede ervaringen met een meubelzaak in Rotterdam. Wordt volgens mij geleid door 2 broers. Hebben vaste bezorgers en de bezorgers waren erg hulpzaam en vriendelijk toen ze bij mij ons bed kwamen brengen.
13 september 2010.......
Wat is het probleem om de naam van de zaak hier gewoon te posten?
PKRussel op 09 november 2010.......
Bent u politicus?
(wat gij zelf niet geschied doe dat ook een ander niet.......)
@Suuske......negeer gewoon de berichten en hou de geinteresseerde lezers van dit forum maar op de hoogte van het verloop van de keuken-aanschaf. U geeft al teveel info (men kan eenvoudig al vinden dat u zelf niet van Eindhoven bent).
Ik heb geleerd enorm voorzichtig met gegevens (van mezelf en ook van anderen) om te gaan op een openbaar forum. Het kan een hoop onbedoeld goed- en of kwaad- aanrichten. Dus hou de gegevens van de dealer maar van dit forum en geef deze louter aan echt geinteresseerden die de moeite nemen u een berichtje te sturen. Mijn steun heeft u....
U bent niet bij mij geweest zit wel in dezelfde provincie maar ik verkoop geen Hacker (voordat er iets geinsinueerd wordt....)