Ik was met spoed op zoek naar een kamer en reageerde op elke kamer via allerlei sites. Helaas geen reacties ontvangen. Totdat ik een nummer van van een verhuurster op kamernet.nl . Na contact genomen te hebben en de kamer bezichtigd te hebben vroeg ze wanneer ik introk. Ik kreeg 13 sept de sleutel en trok er al de 15e in. Hiervoor vroeg zij een maand borg en een volle maand huur, wat ik niet begreep omdat we op de helft van de maand zaten. Het was of dat of niets. Ik gaf de volle maand huur + borg aan der. Ze zat me met van alles tegen, centrale verwarming wou ze niet opendraaien, omdat zij het niet koud had. Ik vermoedde dat hier iets niet klopte. Ze belde me 's avonds vaak op om te vragen waarom k nog niet thuis was. Net een moeder
Ik was boos en confronteerde haar ermee. 'Ja ik heb met iedereen aparte afspraken.' Ik liet het erbij maar het zat me niet lekker.
Nu ben ik er achter gekomen dat zij officieel staat ingeschreven als malafide huisbaas. Wat moet ik nu doen! Want onderhand heb ik wel de maand november betaald, maar heb er niet eens ingeslapen.... Heeft iemand raad?