Guusje ben blij dat je er bent.
Hier heeft de meeuw wat aan .
Ik ben maar een leek wat dat betreft.
@de meeuw
Neem Guusjes advies serieus.
Die weet er alles van en je kunt haar/hem alles vragen.
Succes
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aannemer via Incasso
Re: aannemer via Incasso
bloos...
en Guusje is een zij
en Guusje is een zij
Re: aannemer via Incasso
Nu de zaak definitief afgehandeld lijkt te zijn, ben ik weer even terug op het scherm.
Voornamelijk om al diegenen die me van tips hebben voorzien de afloop te laten weten.
Ik heb op de dagvaarding die ik ontving schriftelijk mijn verweer gedaan.
In dat verweer heb ik mijn kant van het verhaal van A tot Z uitgespeld. Met bijlagen (nota's, foto's, bankafschriften) was dat een aardig pakket geworden.
De kantonrechter stelde schriftelijk een comparitie van partijen voor. Dit voor meer inlichtingen en om een schikking te beproeven.
Gister, een week of 6 later en de dag voor de terechtzitting, heeft de eiser de vordering ingetrokken en is royement aangevraagd.
Voor mij een goede afloop dus.
Nogmaals dank voor de hulp die ik op dit forum heb gekregen.
De Meeuw
Voornamelijk om al diegenen die me van tips hebben voorzien de afloop te laten weten.
Ik heb op de dagvaarding die ik ontving schriftelijk mijn verweer gedaan.
In dat verweer heb ik mijn kant van het verhaal van A tot Z uitgespeld. Met bijlagen (nota's, foto's, bankafschriften) was dat een aardig pakket geworden.
De kantonrechter stelde schriftelijk een comparitie van partijen voor. Dit voor meer inlichtingen en om een schikking te beproeven.
Gister, een week of 6 later en de dag voor de terechtzitting, heeft de eiser de vordering ingetrokken en is royement aangevraagd.
Voor mij een goede afloop dus.
Nogmaals dank voor de hulp die ik op dit forum heb gekregen.
De Meeuw