LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 nov 2010 12:01
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Kocht bij Onetimedeal een Epsonprinter en een (merkloze) E-reader. Na meermalen telefonisch aandringen (uiteraard was alles al betaald) kreeg ik eerst de printer, die probleemloos werkt. De later ook toegezonden E-reader bleek een, slecht werkende, niet aan de beloften voldoende, E-reader te zijn. Later vond ik op internet, dat deze E-reader inderdaad onbetrouwbaar was. Mocht hem terugsturen van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], maar op het te retourneren geld zit ik nu al een maand te wachten. Ik krijg ook steeds dezelfde smoesjes: gisteren overgemaakt, communicatiefout met de administratie, loop er direct heen. Telefonisch bijna altijd in gesprek. Soms een reactie op mijn mail.
Overweeg nu ook aangifte te doen.
Overweeg nu ook aangifte te doen.
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Meld u aan op Opgelicht op internet.
Daar kunnen ze u helpen met de aangifte.
Daar kunnen ze u helpen met de aangifte.
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Ik had zelf ook een topic aangemaakt, maar repost mijn verhaal even hier:
Deze hele week (maandag 1t/m vrijdag 5 november 2010), met uitzondering van woensdag, een paar maal per dag gebeld naar Ontimedeal. Op de een of andere manier is het nummer niet bereikbaar. Vandaag krijg ik een Engelse boodschap dat er geen representative beschikbaar is, waarna de verbinding wordt verbroken.
Hier mijn historie:
From: [email protected] [mailto:[email protected]]
Sent: 07 October 2010 13:35
To: AK
Subject: Uw bestelling [ordernummer: AKT33295]
Uw bestelling bij Ontimedeal.com
Geachte heer/mevrouw AK
Hierbij ontvangt u een overzicht van uw bestelling
Order nummer: AKT33295
Uw bestelling
257 Gillette Mach 3 mesjes 8 stuks
3stuk(s) Euro. € 38,85
Subtotaal: Euro. € 38,85
Handelingskosten: Euro. € 0,00
Transactiekosten: Euro. € 0,00
Totaal (incl. BTW): Euro. € 38,85
Betaalmethode: U heeft gekozen om te betalen met iDEAL
Uw gegevens
Naam: AK
AMSTERDAM
Land: nl
Met vriendelijke groet,
Onetimedeal.com
--------------------------------------------------------------------------------
From: AK
Sent: 22 October 2010 14:43
To: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Subject: RE: Uw bestelling [ordernummer: AKT33295]
Dag [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],
Inmiddels is het twee weken geleden dat ik deze mesjes bestelde, maar er is nog niets binnengekomen. Wanneer mag ik deze bestelling verwachten?
Met vriendelijke groet,
AK
--------------------------------------------------------------------------------
Dinsdag 2 november 2010:
Dag [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],
Begin verleden week nam ik telefonisch contact met je op en deelde mee dat de door mij bestelde scheermesjes nog niet aangekomen waren. Jij vertelde dat jullie een nieuwe leverancier hebben. Vervolgens zei je toe dat de scheermesjes verleden week aangetekend verzonden zouden worden en dat ik ze afgelopen week kon verwachten. Tot op heden heb ik echter nog steeds niets ontvangen. Ik probeer sinds 10:00 vanmorgen telefonisch contact te krijgen, maar jullie blijven in gesprek.
Wat is de stand van zaken?
Met vriendelijke groet,
AK
(op deze mail een lees- en ontvangstbevestiging gezet)
--------------------------------------------------------------------------------
Twee dagen later: ontvangstbevestiging
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Sent: 04 November 2010 14:20
To: ak
Subject: Afgeleverd:RE: Uw bestelling [ordernummer: AKT33295]
Uw bericht is afgeleverd bij de geadresseerde.
Deze hele week (maandag 1t/m vrijdag 5 november 2010), met uitzondering van woensdag, een paar maal per dag gebeld naar Ontimedeal. Op de een of andere manier is het nummer niet bereikbaar. Vandaag krijg ik een Engelse boodschap dat er geen representative beschikbaar is, waarna de verbinding wordt verbroken.
Hier mijn historie:
From: [email protected] [mailto:[email protected]]
Sent: 07 October 2010 13:35
To: AK
Subject: Uw bestelling [ordernummer: AKT33295]
Uw bestelling bij Ontimedeal.com
Geachte heer/mevrouw AK
Hierbij ontvangt u een overzicht van uw bestelling
Order nummer: AKT33295
Uw bestelling
257 Gillette Mach 3 mesjes 8 stuks
3stuk(s) Euro. € 38,85
Subtotaal: Euro. € 38,85
Handelingskosten: Euro. € 0,00
Transactiekosten: Euro. € 0,00
Totaal (incl. BTW): Euro. € 38,85
Betaalmethode: U heeft gekozen om te betalen met iDEAL
Uw gegevens
Naam: AK
AMSTERDAM
Land: nl
Met vriendelijke groet,
Onetimedeal.com
--------------------------------------------------------------------------------
From: AK
Sent: 22 October 2010 14:43
To: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Subject: RE: Uw bestelling [ordernummer: AKT33295]
Dag [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],
Inmiddels is het twee weken geleden dat ik deze mesjes bestelde, maar er is nog niets binnengekomen. Wanneer mag ik deze bestelling verwachten?
Met vriendelijke groet,
AK
--------------------------------------------------------------------------------
Dinsdag 2 november 2010:
Dag [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],
Begin verleden week nam ik telefonisch contact met je op en deelde mee dat de door mij bestelde scheermesjes nog niet aangekomen waren. Jij vertelde dat jullie een nieuwe leverancier hebben. Vervolgens zei je toe dat de scheermesjes verleden week aangetekend verzonden zouden worden en dat ik ze afgelopen week kon verwachten. Tot op heden heb ik echter nog steeds niets ontvangen. Ik probeer sinds 10:00 vanmorgen telefonisch contact te krijgen, maar jullie blijven in gesprek.
Wat is de stand van zaken?
Met vriendelijke groet,
AK
(op deze mail een lees- en ontvangstbevestiging gezet)
--------------------------------------------------------------------------------
Twee dagen later: ontvangstbevestiging
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Sent: 04 November 2010 14:20
To: ak
Subject: Afgeleverd:RE: Uw bestelling [ordernummer: AKT33295]
Uw bericht is afgeleverd bij de geadresseerde.
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Ik ben geregistreerd, dus zie gewoon het topic. Gedupeerden melden in dit topic hun gegevens (soort aankoop, bedrag enz.). Misschien dat daarom registratie verplicht is voor je kunt meelezen...MAXIEM schreef:Litha
Je verwijst naar: http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 86558742/0
Eerlijk gezegd krijg ik er geen goed gevoel van, als ik deze site bezoek. Je kunt alleen maar bij de inhoudelijke informatie als je je eerst geregistreerd hebt. Ik vind het een zeer slechte zaak, dat je als gast niet de inhoudelijke informatie kunt openen.
Maxiem.
Hopelijk zijn gedupeerden bereid zich toch even te registreren. Want alleen samen kunnen dit soort praktijken gestopt worden.
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Ook ik ben gedupeerde van Onetimedeal. In het verleden eenmaal goede ervaring gehad dus daarom heb ik later nog twee bestellingen geplaatst. De eerste daarvan is alweer 7-10-10. Nog niks ontvangen, wel betaald.
Ik heb nu vele malen contact opgenomen met onetimedeal en telkens (als ze al reageren) word je aan het lijntje gehouden. Je product zou al verzonden zijn, of het wordt heel snel verzonden. Of het magazijn moet nog iets uitzoeken.
Ik denk dat het goed is om de krachten te bundelen. Alleen met veel klachten maak je een goede kans dat deze mispraktijken succesvol worden aangepakt. Ik roep iedereen op om naar de site opgelichtopinternet.nl dan wel consuwijzer.nl te gaan en daar jouw verhaal kenbaar te maken.
Ik heb nu vele malen contact opgenomen met onetimedeal en telkens (als ze al reageren) word je aan het lijntje gehouden. Je product zou al verzonden zijn, of het wordt heel snel verzonden. Of het magazijn moet nog iets uitzoeken.
Ik denk dat het goed is om de krachten te bundelen. Alleen met veel klachten maak je een goede kans dat deze mispraktijken succesvol worden aangepakt. Ik roep iedereen op om naar de site opgelichtopinternet.nl dan wel consuwijzer.nl te gaan en daar jouw verhaal kenbaar te maken.
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Beste mensen,
ook ik had Mach3 messen besteld , opeens staan er 2 orders ipv 1
ook met de mededeling betaald&verzonden
Gelukkig heb ik gekozen voor een "Acceptgiro" van Afterpay, helaas zitten ze me wel achter de broek met "een aanmaning". Van OneTimeDeal heb ik gelukkig zwart op wit dat ik pas hoef te betalen indien goederen binnen zijn.
man wat een lutsers met hun valse beloftes, even een greep :
"Uiterst vrijdag heeft u deze in huis"
"Uw producten zouden inderdaad verstuurd moeten zijn."
"Als u het nog steeds niet heeft gehad. Lijkt het ons het beste deze te annuleren anders blijft het maar lopen.Is dit akkoord"
ze kunnen dus zelf niks track&tracen ???
Ik lees hier genoeg klachten : sterkte met het terugvorderen van uw geld !
Ik heb inmiddels een SIK van deze gasten !
ook ik had Mach3 messen besteld , opeens staan er 2 orders ipv 1
ook met de mededeling betaald&verzonden
Gelukkig heb ik gekozen voor een "Acceptgiro" van Afterpay, helaas zitten ze me wel achter de broek met "een aanmaning". Van OneTimeDeal heb ik gelukkig zwart op wit dat ik pas hoef te betalen indien goederen binnen zijn.
man wat een lutsers met hun valse beloftes, even een greep :
"Uiterst vrijdag heeft u deze in huis"
"Uw producten zouden inderdaad verstuurd moeten zijn."
"Als u het nog steeds niet heeft gehad. Lijkt het ons het beste deze te annuleren anders blijft het maar lopen.Is dit akkoord"
ze kunnen dus zelf niks track&tracen ???
Ik lees hier genoeg klachten : sterkte met het terugvorderen van uw geld !
Ik heb inmiddels een SIK van deze gasten !
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Hallo mede gedupeerden,
Zoals velen van u, ben ook ik gedupeerd door Onetimedeal. Ik kan mij voorstellen dat de berichten hier slechts een topje van de ijsberg zijn.
Ook ik heb te maken met het niet reageren van Onetimedeal. Opvallend is dan ook dat ik op deze website zie dat ze wel degelijk in staat zijn te reageren, en zelfs nog snel en vaak ook!
En met de kennis dat ze hiertoe is staat zijn, wil ik voorstellen om met medegedupeerden op vrijdag 10 december 2010 18:00 verhaal te gaan halen bij Onetimedeal, in de hoop op een snelle reactie. Ik wil, gezien meerdere adressen bekend zijn, voorstellen te starten bij [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Op hoop op vele reactie van medegedupeerden welke hierbij aanwezig zullen zijn.
Met vriendelijke groet!
Marinus Peters
Tekst aangepast door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Zoals velen van u, ben ook ik gedupeerd door Onetimedeal. Ik kan mij voorstellen dat de berichten hier slechts een topje van de ijsberg zijn.
Ook ik heb te maken met het niet reageren van Onetimedeal. Opvallend is dan ook dat ik op deze website zie dat ze wel degelijk in staat zijn te reageren, en zelfs nog snel en vaak ook!
En met de kennis dat ze hiertoe is staat zijn, wil ik voorstellen om met medegedupeerden op vrijdag 10 december 2010 18:00 verhaal te gaan halen bij Onetimedeal, in de hoop op een snelle reactie. Ik wil, gezien meerdere adressen bekend zijn, voorstellen te starten bij [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Op hoop op vele reactie van medegedupeerden welke hierbij aanwezig zullen zijn.
Met vriendelijke groet!
Marinus Peters
Tekst aangepast door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Laatst gewijzigd door Peters83 op 13 nov 2010 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Het betreft 2 bestellingen van wijn in september;
betaald maar niet geleverd en geen geld retour.
Een bloemlezing van antwoorden van ONETIMEDEAL aan mijn adres: 11-11-2010 Allereerst onze excuses dat u het product nog niet heeft gehad rn dst het geld ook nog niet is teruggestort. Onze adminsitratie zal dit alsnog doen. Excuses,
10-11-2010 Mailt u ons maar uw banknummer. Wij storten dan het geld aan uterug.Ons magazijn gaat het dan wel met de TNT uitzoeken, maar daar gaan wij u niet op laten wachten. Excuses voorhet ongemak.
-2-11-2010 Ik ga het direct doorzetten naar het magazijn dat ze het moeten regelen. Excuses voor het ongemak. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Onetimedeal B.V. 28-10-2010 Ik denk dat er met uw banknummer iets niet goed gaat. Wilt u ons nogmaals uw banknummer mailen en op wie zijn naam deze staat en wij maken het direct voor u in orde. Excuses voor het ongemak. 15-10-2010 Ik denk dat er het e.e.a. Niet goed gaat waarvoor onze excuses. Ik ga uw mail doorzetten naar ons magazijn die alles versturen en zorgen dat u het met spoed alsnog gaat ontvangen. Onze excuses. Met vriendelijke groet, Onetimedeal B.V.
01-10-2010 Geen zorgen deze gaat gewoon verstuurd worden. Wij proberen de track&trace zsm aan de praat te krijgen. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Afdeling klantenservice OnetimeDeal B.V.
Vele mails gestuurd, sommige beantwoord met bovenstaande opmerkingen maar een groot aantal ook niet.
betaald maar niet geleverd en geen geld retour.
Een bloemlezing van antwoorden van ONETIMEDEAL aan mijn adres: 11-11-2010 Allereerst onze excuses dat u het product nog niet heeft gehad rn dst het geld ook nog niet is teruggestort. Onze adminsitratie zal dit alsnog doen. Excuses,
10-11-2010 Mailt u ons maar uw banknummer. Wij storten dan het geld aan uterug.Ons magazijn gaat het dan wel met de TNT uitzoeken, maar daar gaan wij u niet op laten wachten. Excuses voorhet ongemak.
-2-11-2010 Ik ga het direct doorzetten naar het magazijn dat ze het moeten regelen. Excuses voor het ongemak. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Onetimedeal B.V. 28-10-2010 Ik denk dat er met uw banknummer iets niet goed gaat. Wilt u ons nogmaals uw banknummer mailen en op wie zijn naam deze staat en wij maken het direct voor u in orde. Excuses voor het ongemak. 15-10-2010 Ik denk dat er het e.e.a. Niet goed gaat waarvoor onze excuses. Ik ga uw mail doorzetten naar ons magazijn die alles versturen en zorgen dat u het met spoed alsnog gaat ontvangen. Onze excuses. Met vriendelijke groet, Onetimedeal B.V.
01-10-2010 Geen zorgen deze gaat gewoon verstuurd worden. Wij proberen de track&trace zsm aan de praat te krijgen. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Afdeling klantenservice OnetimeDeal B.V.
Vele mails gestuurd, sommige beantwoord met bovenstaande opmerkingen maar een groot aantal ook niet.
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Op 28 augustus heb ik een KLIKaanKLIKuit Netwekadapterset besteld en betaald via ideal. Ik ontving de bevestiging van de bestelling en de betaling. Daarna hoorde ik niets meer. Na telefonisch contact hoorde ik dat het net was opgestuurd. Het was inmiddels een maand later. Ik ontving niets en reclameerde per email via het infoadres. Tot op heden ben ik aan het lijntje gehouden. [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] stuurde me ruim een week geleden het bericht dat het geld op mijn rekening zou worden gestort. Hij zou direct naar de äfdelingadministratie lopen. Het grapje heeft met € 49,95 gekost. Ik overweeg via de politie een aanklacht in te dienen. Toen ik de klacht meldde op klachtenoplossing.nl reageerde onetimedeal direct, dat ik mijn rekeningnummer en bestelnummer moest opgeven, maar ook dat leverde niets op.
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
26 of 27 oktober een modem besteld, vervolgens betaald en niet ontvangen.
Op de website stond dat e.a. was verzonden. Na onbeantwoord e-mailcontact heb ik telefonisch contact gehad. E.a zou verzonden worden , nog dezelfde dag.
NIets dus. Vervolgens b][persoonsgegevens verwijderd door de Moderator][/b] gemaild op zijn eigen e-mailadres [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] .Daar kreeg ik wel elke keer reactie op.
Bij de website klachtenoplossing werd mijn klacht door onetimedeal meteen als "opgelost" neergezet. Het sturen van een e-mail werd gezien als een oplossing. Ik had liever gezien dat ze het modem hadden opgestuurd of mijn geld terug.
Maar e.a. werd ondanks de toezeggingen niet verzonden. Vervolgens ben ik op marktplaats in zoveel mogelijk rubrieken oplichtingsmededelingen gaan plaatsen. Sommige van die advertenties heb ik doorgemaild naar onetimedeal. Op 12 november werd met een "spoedopdracht" mijn geld teruggestort.
Op de website stond dat e.a. was verzonden. Na onbeantwoord e-mailcontact heb ik telefonisch contact gehad. E.a zou verzonden worden , nog dezelfde dag.
NIets dus. Vervolgens b][persoonsgegevens verwijderd door de Moderator][/b] gemaild op zijn eigen e-mailadres [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] .Daar kreeg ik wel elke keer reactie op.
Bij de website klachtenoplossing werd mijn klacht door onetimedeal meteen als "opgelost" neergezet. Het sturen van een e-mail werd gezien als een oplossing. Ik had liever gezien dat ze het modem hadden opgestuurd of mijn geld terug.
Maar e.a. werd ondanks de toezeggingen niet verzonden. Vervolgens ben ik op marktplaats in zoveel mogelijk rubrieken oplichtingsmededelingen gaan plaatsen. Sommige van die advertenties heb ik doorgemaild naar onetimedeal. Op 12 november werd met een "spoedopdracht" mijn geld teruggestort.
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Zo het lijkt gaat deze webwinkel steeds in dezelfde bewoordingen met klanten om. Mijn bestelling van 26-09-2010 is ook nooit door mij ontvangen en werden ook dezelfde excuses aangevoerd. Ook zou hij bij telefonische toezegging het geld terug storten. Nee dus maar hij reageerde wel direct toen ik de klacht op Klachtenoplossing.nl plaatste. Het was toch opgelost was zijn commentaar.
Tekst verwijderd i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Tekst verwijderd i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Op 7 okt 2010 heb ik scheermesjes,ordernr AKT 33255, besteld en betaald. Op 7 nov 2010 zijn we overeengekomen dat je mijn geld terugstort namelijk €12,95. Op 15 november heb ik ze nogmaals officieel in gebreke gesteld en de koopovereenkomst ontbonden. Mijn conclusie is:
Tekst verwijderd i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Tekst verwijderd i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Ik zou die incassanten een brief sturen - dat door betaling te eisen zij zich (mede) schuldig maken aan oplichten en/of afpersen - en verwijs ze naar dit topic, of die van opgelicht op internetSteele schreef: Gelukkig heb ik gekozen voor een "Acceptgiro" van Afterpay, helaas zitten ze me wel achter de broek met "een aanmaning". Van OneTimeDeal heb ik gelukkig zwart op wit dat ik pas hoef te betalen indien goederen binnen zijn.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 nov 2010 22:57
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Ik wil even iets recht zetten:
Op 18-10 had ik parfum besteld op parfumbestel.nl.
Vervolgens heel lang niets gehoord, ook niet na mijn e-mails.
Op 11-11 kreeg ik opeens een e-mail van TNT dat het verzonden was.
Op 12-11 had ik de parfum in huis.
Het kan dus wel!
Ik vermoed dat onetimedeal iets te snel te groot is geworden en de groei niet meer kan bijbenen.
Iedereen die nog iets krijgt; Succes!
Op 18-10 had ik parfum besteld op parfumbestel.nl.
Vervolgens heel lang niets gehoord, ook niet na mijn e-mails.
Op 11-11 kreeg ik opeens een e-mail van TNT dat het verzonden was.
Op 12-11 had ik de parfum in huis.
Het kan dus wel!
Ik vermoed dat onetimedeal iets te snel te groot is geworden en de groei niet meer kan bijbenen.
Iedereen die nog iets krijgt; Succes!
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
In begin september heb ik een tv-steun 80 euro en 2xbatterijen 20 euro besteld, bij toenmalige aanbiedingsknaller.nl, en deze zijn tot op heden nog steeds niet binnen. Via IDEAL betaald.
Na meerdere malen contact te hebben gehad werd er elke keer beloofd de goederen toch te leveren. Op een gegeven moment was er niemand meer bereikbaar bij onetimedeal, dus probeerde ik contact te leggen via de site jouwaanbieding.nl. Van hun kreeg ik direct antwoord en deze hebben contact opgenomen met onetimedeal, waarna zij wel contact met mij opnamen via de mail. Wederom werd de levering beloofd maar tot op heden niks mogen ontvangen.
Wij hebben gevraagd of we ons geld terug kunnen krijgen. Dit was natuurlijk gelijk mogelijk en zou worden geregeld. Ik wacht nu alweer 3 weken op het geld.
Bij jouwaanbieding.nl is hij wel al van de site afgehaald wat ik heel goed vind. Alleen de site ontimedeal.nl is nog steeds online met elke dag een nieuwe aanbieding. Hun praktijken moeten stop gezet worden. Er moet een wereldwijde oproep komen dat niemand daar moet bestellen.
Ik ga nu kijken of ik juridische stappen kan ondernemen tegen onetimedeal!
Na meerdere malen contact te hebben gehad werd er elke keer beloofd de goederen toch te leveren. Op een gegeven moment was er niemand meer bereikbaar bij onetimedeal, dus probeerde ik contact te leggen via de site jouwaanbieding.nl. Van hun kreeg ik direct antwoord en deze hebben contact opgenomen met onetimedeal, waarna zij wel contact met mij opnamen via de mail. Wederom werd de levering beloofd maar tot op heden niks mogen ontvangen.
Wij hebben gevraagd of we ons geld terug kunnen krijgen. Dit was natuurlijk gelijk mogelijk en zou worden geregeld. Ik wacht nu alweer 3 weken op het geld.
Bij jouwaanbieding.nl is hij wel al van de site afgehaald wat ik heel goed vind. Alleen de site ontimedeal.nl is nog steeds online met elke dag een nieuwe aanbieding. Hun praktijken moeten stop gezet worden. Er moet een wereldwijde oproep komen dat niemand daar moet bestellen.
Ik ga nu kijken of ik juridische stappen kan ondernemen tegen onetimedeal!
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Helaas ben ik en mijn broer ook het slachtoffer. Beide hebben vorige maand een nespresso apparaat gekocht maar tot op heden geen levering en de redenen van Onetimedeal blijven vaag! Ik heb al een keer eerder besteld zonder problemen maar had ook dit keer ff een google search moeten doen! Stom Stom.
Wat zijn nu de beste stappen?
Aangifte doen bij de Politie?
Rechtsbijstand inschakelen?
Ik ben benieuwd naar jullie aanpak.
met vriendelijke groet,
Mark
Wat zijn nu de beste stappen?
Aangifte doen bij de Politie?
Rechtsbijstand inschakelen?
Ik ben benieuwd naar jullie aanpak.
met vriendelijke groet,
Mark
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Dag allen,
Bij mij hetzelfde verhaal. Ik heb in oktober een Boss luchtje besteld. Tot op heden niets ontvangen. Ik heb ze gemaild en ik krijg niets terug. Ik heb ze gebeld en ze beloven me terug te bellen maar dat gebeurd niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik m'n geld terug krijg?
Groet!
Bij mij hetzelfde verhaal. Ik heb in oktober een Boss luchtje besteld. Tot op heden niets ontvangen. Ik heb ze gemaild en ik krijg niets terug. Ik heb ze gebeld en ze beloven me terug te bellen maar dat gebeurd niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik m'n geld terug krijg?
Groet!
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Goedemorgen,
Mijn aanpak:
Vrijdag 10 december 2010 18:00 gezamelijk verhaal halen bij Onetimedeal, in de hoop op een snelle reactie. Ik wil, gezien meerdere adressen bekend zijn, voorstellen te starten bij [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Op hoop op vele reactie van medegedupeerden welke hierbij aanwezig zullen zijn.
(zie mijn bericht van 11 november).
Groeten,
Marinus
Mijn aanpak:
Vrijdag 10 december 2010 18:00 gezamelijk verhaal halen bij Onetimedeal, in de hoop op een snelle reactie. Ik wil, gezien meerdere adressen bekend zijn, voorstellen te starten bij [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Op hoop op vele reactie van medegedupeerden welke hierbij aanwezig zullen zijn.
(zie mijn bericht van 11 november).
Groeten,
Marinus
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
Tekst verwijderd i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Laatst gewijzigd door joldelgra op 28 nov 2010 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.
hallo,
ik heb mijn klacht ook gemeld bij www.klachtenoplossing.nl.
daar zijn mensen die hun geld hebben teruggekregen.
ik heb mijn klacht ook gemeld bij de consumentenbond, daar staan ook al diverse mensen die hun artikelen/geld niet hebben ontvangen van onetimedeal. ik hoop dat als er genoeg meldingen binnen komen, het via televisie of media aangepakt gaat worden.
jolanda
ik heb mijn klacht ook gemeld bij www.klachtenoplossing.nl.
daar zijn mensen die hun geld hebben teruggekregen.
ik heb mijn klacht ook gemeld bij de consumentenbond, daar staan ook al diverse mensen die hun artikelen/geld niet hebben ontvangen van onetimedeal. ik hoop dat als er genoeg meldingen binnen komen, het via televisie of media aangepakt gaat worden.
jolanda