Heb nu 2,5 maand een Philips led tv (philips 52pfl5605h) en heb echt alleen maar problemen met de tv.
1. Geluid valt zomaar weg tijdens tv kijken.
2. als je overschakelt naar de computer moet je 5 minuten wachten totdat je beeld.
3. Het geluid van de computer komt niet op mijn tv (met hdmi).
4. Sinds de laatste update van volgens mij 28 oktober 2010 valt mijn geluid van de tv om de ongeveer 30 minuten weg voor ongeveer 5 seconden.
5. Als ik met mijn upc digitale ontvanger (ook hdmi aangesloten en het is de HD versie) van gitaal naar normaal geluid ga (dit kan op bijna alle hd kanalen waar ik er ongeveer 23 van heb) valt het geluid bijna altijd weg, ik moet dan de tv uitzetten en weer aanzetten en dan heb ik weer geluid.
6. Ik heb al 6 updates moeten doen in 2,5 maand tijd. (misschien handig om voortaan de tv's in de fabriek te testen en dit niet door de consument te laten doen)
maar helaas zijn de problemen nog steeds niet opgelost.
Service van de reparateur (e-care) en philips zijn zeer en zeer slecht. 3 dagen thuis moeten blijven voor de monteurs van e-care. De eerste monteur is 2 uur bezig geweest met de tv, hij heeft de computer van de tv vervangen en de tv weer terug gezet en is meteen weer weggegaan. Hij zal niet even de tv testen want hij wilde snel naar huis.
De tweede monteur ging op de bank zitten en bekeek alle problemen en zei dood leuk "Hier kan ik niks aan doen". Hij heeft mij verteld dat er niks anders in de tv zit dan de computer die al vervangen is en weg was hij. Zelfde dag Philips en e-care weer ingelicht en werd terug gebeld dat ze weer een onderdeel gingen bestellen waarop ik aangaf dat de tv niet bij mij gerepareerd mag worden omdat er toch alleen maar een computer in de tv zit. Dus de tv is opgehaald vandaag en ze gaan hem repareren haha. (proberen dan heh)
Ik heb Philips en e-care aangeven dat ik mijn geld terug wil of via de winkel een andere tv wil hebben (geen philips natuurlijk)
Even voor de duidelijkheid, ik heb een leentoestel gehad van e-care. Wel een stuk kleiner maar werkt perfect. Alle bovenstaande problemen zijn op deze tv niet van toepassing. Het ligt misschien toch wel aan de tv.
Even een aanvulling.
Alle klachten vanaf het begin af aan ook aan wehkamp doorgegeven, wehkamp heeft echter niks voor mij ondernomen, geen telefoontje naar mij, philips of e-care. Ze hebben mij alles zelf laten uitzoeken. Van service is hier echt totaal geen sprake. Je mag toch wel wat verwachten van zo'n bedrijf die je een tv verkoopt voor 1450 euro. Het draait echt alleen maar om verkopen.
Meerdere malen heb ik een product ervaring / review geschreven in de philips shop http://shop.philips.nl/store/rpeeub2c/n ... .189521600
helaas is tot op heden mijn ervaring nog steeds niet geplaatst. Ben hier gewoon al 2 weken mee bezig. Meerdere e-mails naar de klantenservice verstuurd over de gang van zaken maar helaas is daar nog steeds niet op gereageerd.
Dus iedereen opgelet, als iemand een slechte ervaring heeft met een apparaat van PHILIPS en dit aan iedereen wil laten weten en dit dus vermeld in de shop van philips dan wordt dit dus gewoon WEGGELATEN.