LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet nakomen huur

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
iris-50

niet nakomen huur

Ongelezen bericht door iris-50 »

Ik ben opgelicht door een moeder met dochter, ze wonen overal en nergens in het oosten des Lands, nu kan ik geen namen gaan noemen, heeft iemand ervaringen met hun, Ze huren een tijdje, nooit betalen en vertrekken weer .
Ik probeer medestanders te krijgen om hun eindelijk aan te pakken.

Geen idee hoe ik anders mensen moet zien te bereiken.
Of bestaat er een site met een zwarte lijst?

BartSBB

Re: niet nakomen huur

Ongelezen bericht door BartSBB »

Als je geen namen noemt is het sowieso erg lastig om hier medestanders op te vinden. Blijkbaar weet je dat deze mensen het vaker doen, dus dan zul je dat toch ook ergens anders hebben gehoord / gelezen? Is dat geen manier om met medestanders in contact te komen?

Wat ik me afvraag is hoe ze het dan voor elkaar krijgen om ergens te gaan zitten, iets te huren en vervolgens niet te betalen.

1) Je hebt toch een contract met contactgegevens (BSN-nummers / kopie ID)? Stap naar de politie en doe aangifte.

2) Je laat mensen toch zeker vooraf voor een maand betalen? Als ze na een paar dagen van het begin van de maand nog niet betaald hebben: aan de bel trekken en geld opeisen.

iris-50

Ongelezen bericht door iris-50 »

BartSBB schreef:Als je geen namen noemt is het sowieso erg lastig om hier medestanders op te vinden. Blijkbaar weet je dat deze mensen het vaker doen, dus dan zul je dat toch ook ergens anders hebben gehoord / gelezen? Is dat geen manier om met medestanders in contact te komen?

Wat ik me afvraag is hoe ze het dan voor elkaar krijgen om ergens te gaan zitten, iets te huren en vervolgens niet te betalen.

1) Je hebt toch een contract met contactgegevens (BSN-nummers / kopie ID)? Stap naar de politie en doe aangifte.

2) Je laat mensen toch zeker vooraf voor een maand betalen? Als ze na een paar dagen van het begin van de maand nog niet betaald hebben: aan de bel trekken en geld opeisen.
Hoe ze het elke keer voor elkaar krijgen, geen idee, ze hebben geprobeerd mijn huis te kopen, afijn alles getekend en kwamen niet opdagen, 10% toegewezen gekregen, maar tot op vandaag nog geen cent ontvangen. Speelt al vanaf 2008, kreeg na maanden de courtagerekening van de makelaar, niet betaald, en is tot een rechtzaak gekomen, gewonnen, nu gaan ze in hoger beroep, dus ikzelf ben niet echt opgelicht door hun, maar kan ik ze voor misleiding aanklagen? Hoor van vele kanten via via dus, dat ze overal huren zonder te betalen.
Wil graag dat het een keer stopt.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Mensen het ook de reinste onzin om hier namen te noemen. Google een op die namen, dat heeft meer zin.

BartSBB

Ongelezen bericht door BartSBB »

Chanmaster schreef:Mensen het ook de reinste onzin om hier namen te noemen. Google een op die namen, dat heeft meer zin.
Ik snap niet veel van dit bericht, maar ok.

Waarom is het de reinste onzin om hier namen te noemen? Als het oplichters zijn, dan moeten die namen juist genoemd worden! Dan kunnen wellicht andere mensen oplichting voorkomen, mochten ze in aanraking met hen komen!

Gesloten