Beste Heer BuzzFuzz,
Zoals u op onze site kunt zien zijn wij een Spaans geregistreed Bedrijf [S.L./B.V], en werken volgens alle Europese voorwaarden.
Als Heer BuzzFuzz opmerkingen over onze bedrijf voering heeft kunt u gewoon contact met ons opnemen.
Alle gegevens kunt u nazien op onze website!
Daar deze laster campagne totaal ongegrond is![/quote]
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. je bedrijfje en website voldoen niet aan regelgeving. Geen enkele europese wet laat misleiding van de consument toe. In feite is dit oplichting van consumenten. Je laat foto X zien, belooft deze producten te leveren tegen Y bedrag en je stuurt ze , als je al wat opstuurt, Z op. je hebt nooit de intentie om die bewuste zaken die op de foto staan daadwerkelijk te leveren. sterker nog, er zitten fotos tussen van zaken die 6 jaar oud zijn en uberhaupt niet meer verkrijgbaar zijn van het merk zelf. Dit is strafrecht.
Het was vorig jaar enorm slecht met je website. Je verbeterde je website en handel, beloofde beterschap maar nu lijkt je weer bij af. Je valt een consumenten website aan van nota bene de distributeur van een gerenommeerd merk. Die mensen hebben wel hun zaakjes op orde.
In vergelijk.
Dreamgirllingerie.nl
1. echte merk artikelen, dus hoge kwaliteit
2. niet goed geld terug.
3. gewoon uit eigen voorraad leverbaar.
4. je kunt er gewoon op rekening kopen, dus consument loopt geen risico.
5. normale verzendkosten.
6. Je kunt binnenkort zonder afspraak gewoon bij ze langs om dingen af te halen. dus ook hier geen risico.
7. ze zijn aangesloten bij de branche organisatie mitex dus ook aangesloten bij degeschillencommisie.nl en dus een bindende uitspraak mocht er verschil van mening ontstaan. Onafhankelijke derde beslist.
8. ze bestaan al sinds 1998, dus betrouwbaar.
9. ze zijn gewoon normaal met een Nederlands nummer bereikbaar. En niet maar 2 uur per dag tegen een internationaal hoog tarief nummer zoals bij jb.
Sylwear. JB
1. maakt zich schuldig aan misleiding, je levert niet daadwerkelijk in alle gevallen de getoonde producten.
2. je voldoet niet aan ecommerce regelgeving en zelfs niet aan keurmerk “euro safe shop”
http://www.sylwear.nl/bezorgen-pm-20.html
je dient bij missende informatie bij retour zendingen gewoon even contact op te nemen met je klant. Je mag op deze grond geen retour weigeren. Daar zijn voldoende uitspraken over. Wellicht is het handig dat jouw klanten een klacht indienen bij safe euro shopping.
3. je sluit hele afdelingen uit van retour zendingen en opruim producten. Dit mag niet conform europees ecommerce recht. Hier is ook “euro safe shop” duidelijk in.
4. algemene voorwaarden zijn in strijd met wet koop op afstand en keurmerk euroshopper. Tot de levering van een zending ter hand gesteld is aan de besteller is er niet voldaan aan de overeenkomst. Voorbeeld is dat een pakket bij de vervoerder ligt, dan dient de verzender zorg te dragen dat dit alsnog aankomt. Raakt het kwijt , jammer dan dan kan de consument volledige restitutie vragen van het betaalde bedrag.
5. “euro safe shop”zegel is niet meer dan een gratis logo’tje . op het adres van deze stichting zie ik een woonhuis met wel 6 andere bedrijfjes. Onder andere een schoonmaak bedrijf. Doet niet veel goeds voor het vertrouwen. Je moet als enige akkoord gaan met feitelijk de wet koop op afstand. Als je leverancier dat dan niet doet doet deze stichting feitelijk niets voor de consument. Ze zijn niet aangesloten bij de geschillencommisie.nl zover ik kan zien en sturen je na een aantal self help stappen door naar het juridisch loket of je advocaat. Dit noem ik schijn zekerheid. Ze nemen wel de taak op zich om online winkelen veilig te maken in heel europa. Hoe, dat staat nergens. Ze bedoelen het goed denk ik. Maar lijkt mij veel werk voor 2 personen alleen.
6. pochen over hun keurmerk, zie voorgaande bij punt 5.
7. jb is maar 2 uur bereikbaar per dag.
8. jb wisselt om de paar maanden van website.
9. 120+ postings van bezorgde of benadeelde mensen op dit forum komt er niet voor niets. Elk bedrijf komt wel een keertje ergens op een forum maar dit slaat alles.
10. jb meent niet verantwoordelijk te zijn of iets aankomt, kan ook niet aantonen dat er iets is opgestuurd en als het fout gaat hoef je bij jb niet aan te komen.
Van smaad en laster is geen spraken, het zijn constateringen die elke lezer kan terug vinden. Sommige hebben ,zoals lidiavermeer, hebben al veel uitgelegd.
Ik merk het volgende op. Bovenstaande zijn feitelijk zelf terug te vinden punten. Ik adviseer om alleen per creditcard of paypall te betalen mocht je nog willen bestellen bij JB of een van hun volgende websites. Reden hiervoor is , mocht de kwaliteit tegenvallen of mocht het een nepartikel betreffen of mocht de ondernemer moeilijk gaan doen over voorwaarden, retour sturen, weigeringen, of afleveringen kun je gewoon je geld terug vragen. Paypall zorgt er voor dat het bedrag “bevoren” wordt en de ondernemer 10 dagen de tijd krijgt om zijn zaakjes op te lossen. Doet hij dit niet of niet goed genoeg dan krijg je het volledige aankoop bedrag retour. Dit zelfde is ook op creditcard betalingen van toepassing.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Zorg dat je je zaakjes op orde krijg want met deze praktijken schiet niemand wat op. Ik persoonlijk heb niets tegen jou of jouw bedrijf maar wel tegen je manier van zaken doen. want ook de redactie van tros radar kijkt mee en voor je het weet kom je met je kop op tv. Zover weg is spanje nou ook weer niet.
[Off-topic tekst verwijderd door de moderator]
Succes, doe er je voordeel mee.
Gr,.