Vandaag 25 oktober maar weer eens gebeld Met Ziggo.
Ja meneer er is momenteel storingen met het activeren van modems voor nieuwe klanten!!!!!
Ja dat wist ik al wacht al vanaf 5 oktober,..
Ik vragen wanneer is het opgelost,Nou meneer dat is nog steeds niet bekent,...
Ongeloofelijk ik ben 21 dagen verder en nog werkt het niet ,..schandalige wanperstatie van Ziggo.
Pas op als je een alles in 1 neemt kan je problemen hebben met activatie van hetmodem ,ik zal nu geen Zigzooi nemen.deze storing is al vanaf 14 september!!!!en nog geen oplossingja meneer zsm maar kan ook nog wel een aantal weken duren nou zeg dat schiet lkkr op zeg,..gaan zo ongeloofelijk schoffterig met je klanten om dat je ze 3 weken gewoon laat bartsen!!!!!
Doe er eens wat aan ,en los het probleem eens een keer op,.
Wachten doe ik bij de bushalte !!!!!!!
Ook staat deze storing niet op hun site vermeld!!!!nee natuurlijk niet anders stappen mensen niet over!!!!!
