LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Idee: Warme Douche Telecom
-
Idee: Warme Douche Telecom
Idee: Een servicegericht telecombedrijf.
Ik denk dat ik veel klanten over zullen stappen naar een bedrijf wat net zo duur is als KPN en UPC, maar wel naar zijn klanten luistert. Dit bedrijf kan via Radar zo naamsbekendheid krijgen. Van mij part Warme Douche Telecom. Wie verlost ons van schurkenbedrijven als UPC, KPN, TELE 2, enz..?
Ik denk dat ik veel klanten over zullen stappen naar een bedrijf wat net zo duur is als KPN en UPC, maar wel naar zijn klanten luistert. Dit bedrijf kan via Radar zo naamsbekendheid krijgen. Van mij part Warme Douche Telecom. Wie verlost ons van schurkenbedrijven als UPC, KPN, TELE 2, enz..?
Re: Idee: Warme Douche Telecom
Dream on.
Problemen worden niet altijd veroorzaakt door de telecombedrijven.
En in 1 zin scheer je alle providers even over 1 kam.
Dat vind ik nogal wat
Problemen worden niet altijd veroorzaakt door de telecombedrijven.
En in 1 zin scheer je alle providers even over 1 kam.
Dat vind ik nogal wat
-
Zoals je ziet hebben bepaalde bedrijven zoals Tele2 en UPC bij mij geen goed gedaan over telecombedrijven in het algemeen. Tot nu toe heb ik 100% slechte ervaringen. Misschien is er wel een telecombedrijf die de klant hoog in het vaandel heeft staan. Graag zou ik dat wel willen weten .
-
Wil je mijn lijstje van bedrijven zien die er -zeker weten- telkens een knoeiboel van weten te maken en klanten vaak tot wanhoop brengen?mich24 schreef:En in 1 zin scheer je alle providers even over 1 kam.
Maar bestudeer eerst de topics hier en op andere fora maar eens.
Sinds alle genoemde providers al blijkbaar niet genomineerd zijn voor de warme douche kies ik voor BT (Britisch Telecom).
Hier op het forum is alleen maar de negativiteit te lezen, dat snap je zelf toch ook wel? en het zijn grotendeels los staande dingen,wat niet alle klanten van een betreffende provider hebben. Dus ik vind het nog steeds dikke onzin wat er geroepen wordt!Tis weer bijzonder schreef:Wil je mijn lijstje van bedrijven zien die er -zeker weten- telkens een knoeiboel van weten te maken en klanten vaak tot wanhoop brengen?mich24 schreef:En in 1 zin scheer je alle providers even over 1 kam.
Maar bestudeer eerst de topics hier en op andere fora maar eens.
En dat kan je niet in Nederland zo krijgenSirPeter schreef:Sinds alle genoemde providers al blijkbaar niet genomineerd zijn voor de warme douche kies ik voor BT (Britisch Telecom).
mich24 schreef:En dat kan je niet in Nederland zo krijgenSirPeter schreef:Sinds alle genoemde providers al blijkbaar niet genomineerd zijn voor de warme douche kies ik voor BT (Britisch Telecom).
We mogen ja geen Nederlandse providers kiezen.
-
De meeste problemen ontstaan volgens mij door een slecht beleid en niet door menselijke fouten wat natuurlijk altijd mogelijk is.
Een bedrijf is er om geld te verdienen. Dit moet echter wel op een verantwoorde manier. Punten zoals: Afspraak=afspraak.
In een normaal bedrijf heb je een medewerker. Die moet verklaring af kunnen leggen aan zijn meerdere en zo gaat het maar door. Maar er is altijd iemand verantwoordelijk. Met die verantwoordelijkheid kan die persoon meer.
Nu heb ik het idee dat er nij de telecombedrijven een afdeling klantservice is zonder enig recht of verantwoordelijkheid. En een afdeling technische dienst. Deze afdeling weet veel maar mag niks. Wil je een verantwoordelijke spreken dan zijn die er niet hoor je dan.
Dit zijn in ieder geval mijn ervaringen.
Maar British Telecom is dus wel goed?
Wie weet komen er nog meer reacties. Als mijn contract afgelopen is dan stap ik meteen over naar een servicegericht bedrijf.
Een voorbeeldje:
Ik heb een laptop gehad van Sony Vaio. Deze was defect. Binnen een dag werd deze opgehaald en ik kreeg per sms te horen hoe het met de laptop ging, waar die was enzo. Binnen 3 dagen had ik een compleet nieuwe omdat de oude niet te maken was. Dat is pas service! En helemaal kosteloos opgehaald en gebracht. (Dit was buiten de garantieperiode) Je koopt iets en dat moet goed zijn binnen de bepaalde verwachting. Als consument hoor je consumentenrecht te hebben. Mijn televisie heb ik nu ook maar van Sony genomen.
Een bedrijf is er om geld te verdienen. Dit moet echter wel op een verantwoorde manier. Punten zoals: Afspraak=afspraak.
In een normaal bedrijf heb je een medewerker. Die moet verklaring af kunnen leggen aan zijn meerdere en zo gaat het maar door. Maar er is altijd iemand verantwoordelijk. Met die verantwoordelijkheid kan die persoon meer.
Nu heb ik het idee dat er nij de telecombedrijven een afdeling klantservice is zonder enig recht of verantwoordelijkheid. En een afdeling technische dienst. Deze afdeling weet veel maar mag niks. Wil je een verantwoordelijke spreken dan zijn die er niet hoor je dan.
Dit zijn in ieder geval mijn ervaringen.
Maar British Telecom is dus wel goed?
Wie weet komen er nog meer reacties. Als mijn contract afgelopen is dan stap ik meteen over naar een servicegericht bedrijf.
Een voorbeeldje:
Ik heb een laptop gehad van Sony Vaio. Deze was defect. Binnen een dag werd deze opgehaald en ik kreeg per sms te horen hoe het met de laptop ging, waar die was enzo. Binnen 3 dagen had ik een compleet nieuwe omdat de oude niet te maken was. Dat is pas service! En helemaal kosteloos opgehaald en gebracht. (Dit was buiten de garantieperiode) Je koopt iets en dat moet goed zijn binnen de bepaalde verwachting. Als consument hoor je consumentenrecht te hebben. Mijn televisie heb ik nu ook maar van Sony genomen.
Kijk,een mening is een mening, en dat mag.middenkwaaii schreef: In een normaal bedrijf heb je een medewerker. Die moet verklaring af kunnen leggen aan zijn meerdere en zo gaat het maar door. Maar er is altijd iemand verantwoordelijk. Met die verantwoordelijkheid kan die persoon meer.
maar ik ben het er niet mee eens. Jij schets de telco's allemaal als verschrikkelijke boemannen. Alsof ze altijd dingen fout doen, bewust fout doen, en er niet voor de klant willen zijn. Ik vind dat ronduit laag dat je dat zo formuleert. Als het echt zo zou zijn als jij het schetst,dan was er geen telco meer hoor.. En over een klantenservice. Dat ze geen rechten en verantwoordelijkheden hebben, waar haal je die kennis vandaan? Dat is een eigen interpretatie en dat is dus niet op harde feiten gebaseerd. Pas als het op harde feiten bewezen is,dan heb je in mijn ogen pas het recht om te zeggen erover wat je zegt..
-
Daarom zeg ik mijn ervaringen tot nu toe. Ik ben blij te horen dat het toch wel anders kan.
Kom nou eens met harde feiten dan, of reageer eens fatsoenlijk op wat ik zeg. Dat doe je niet en je draait er om heen, dus je zegt maar wat!