Ik snap er geen donder van dat ze dergelijke telefoons niet degelijker kunnen ontwerpen,
Mijn oude Siemens A50 telefoon duvelde van 2 meter hoog op het betonpad, het apparaat spatte uitelkaar en overal lagen onderdelen,
Het oude ding weer inelkaar gezet, het toestel werkt weer als vanouds, het toestel heeft ook al eens in een emmer water gelegen, het toestel uitelkaar genomen en laten drogen, later in elkaar gezet en het toestel werkte weer,
De nieuwe toestellen staan stijf van functies maar moeten zeer waarschijnlijk voor een appel en en ei ontworpen en gemaakt worden en dan worden er zeer waarschijnlijk concessies gepleegd aan de mechanische kwaliteit van de toestellen,
Een telefoon hoort een stootje te kunnen hebben, en dat kunnen helaas de moderne toestellen niet meer hebben, mooie grote schermen allemaal prachtig, maar één keer stuiteren en alles kan zo de afvalbak in!, daar gaan je soms honderden euro's!,
Ik hou het maar bij het oude barrel met z'n ééndags batterij, dat ding werkt tenminste na een flinke klapper in een emmer water of van 2 meter hoog op een betonpad.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.