LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ga betalen.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
PeterS
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2003 15:39

Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door PeterS »

Hallo,

Om een bijdrage te leveren aan dit forum en daarmee mogelijk anderen te helpen bij het maken van de beslissing wat te doen wanneer hun contract afloopt, deel ik hier mee dat ik sterk neig om Dexia de restschuld te betalen. Mijn historie en een verloop hoe ik tot dit voorlopig besluit ben gekomen vertel ik hier.

Bij het afsluiten van mijn W3D, had ik mij niet gerealiseerd dat ik tekende voor een lening. Ik had net een maand eerder een flatje gekocht en wilde dat opknappen en inrichten. Door lang thuis te blijven wonen en flink te sparen had ik 50.000 gulden op een spaarrekening staan. Na wat rekenwerk voor de opknapbeurt en de inrichting zou er 15.000 gulden overblijven.
Toen kwam ik in aanraking met de W3D. In de folder las ik iets over het kopen van aandelen tegen de oorspronkelijke oude koers, waarbij ik mij het woord 'optie' vaag van school kon herinneren en dacht dat dat het wel moest zijn. Ik dacht dat ik het begreep en vond het een slimme constructie van Legio Lease, als de koersen zouden stijgen hadden zij het recht om die aandelen nog een keer te kopen. En als de koersen zouden dalen, tja dan kopen ze die natuurlijk niet aan dacht ik nog, da's logisch dat ga je natuurlijk niet doen. Met deze kennis heb ik het contract getekend, daarbij geen argwaan voelend in de richting van een lening of het gevoel te hebben meer uit te moeten zoeken over de W3D. En daarbij, het was "een laatste kans om in te stappen" stond er in de folder, het was nu of nooit! Op deze manier tekende ik voor een eenmalige investering van circa 8000 gulden. 16000 had ik overwogen, maar ja, ik wilde beslist niet meer geld uitgeven dan ik had en ik dacht bij mezelf met 8000 gulden een gokje wagen is prima.

Achteraf gezien is dit natuurlijk een vreemde situatie, waarom zou iemand die 50.000 gulden op een spaarrekening heeft staan, een lening van hetzelfde bedrag afsluiten en daarmee gaan beleggen? Totale waanzin! Dit zou ook niemand doen, tenzij die persoon niet begreep wat er aan de hand was. Achteraf gezien vind ik mijzelf dan ook een grote kluns, al had ik gewoon echt niet door waar ik voor tekende. Ik zat met een investering van 8000 gulden in m'n hoofd, niet met een investering van 50.000 en 8000 rente.

Een eerste indicatie van wat er aan de hand was kwam bij het aanvragen van een creditcard, enkele maanden later. De gevraagde bestedings limiet werd aan mij geweigerd, ik kreeg slechts de kleinst mogelijke limiet toegewezen. Ik maakte me er niet druk om maar ik vond het in eerste instantie vreemd en zelfs bijna een belediging omdat ik in mijn beleving toch echt niet een hoog bedrag vroeg.

De aap kwam uit de mouw toen mijn zus bijna een jaar later ook een flatje wilde kopen. Ook zij had een W3D getekend met een investering van 8000 gulden. Ze leek alles rond te hebben maar kreeg van de bank geen hypotheek. Er stond bij het BKR een hoge schuld geregistreerd en gezien haar inkomen kon de bank er niet mee akkoord gaan. Ze dacht dat het een foutje was, totdat de bank opheldering gaf dat er toch echt een schuld aan ene "Legio Lease" stond geregistreerd.
Toen is er gebeld met Legio Lease. De W3D stopzetten of afkopen kon niet. Legio Lease stelde voor de BKR registratie even voor 2 dagen te verwijderen, zodat de bank de hypotheek zou verstrekken. Zo gezegd zo gedaan, het flatje kon gekocht worden.

Hierna ben ik op internet gaan speuren. Ik begreep de relatie tussen de W3D en een BKR registratie niet helemaal... schuld??? Op internet vond ik een column van het NRC waarbij schrijver feilloos vertelde hoe de W3D in elkaar stak. En dat niet alleen, ik vond nog veel meer uitleg met negatieve adviezen over een constructie waarbij met geleend geld zou worden belegd. Ja, dat leek me nogal logisch, lenen om te beleggen? Je moet wel goed gek of heel veel verstand hebben van beleggen dacht ik toen nog. Maar daar had ik dus ook voor getekend! Ik ging begrijpen dat Legio Lease niet anders wilde dat je een lening geven, waarbij de investering eigenlijk rente was. Nadat ik de balans had opgemaakt en nagezocht had hoe groot mijn schuld eigenlijk was, heb ik eerst enkele weken lopen panieken omdat ik nooit zo'n groot risico had willen nemen, ik wilde beleggen met 8000 gulden en niet 50.000! Vervolgens realiseerde ik me dat ik inmiddels al meer schuld had dan dat ik nog aan geld op m'n spaarrekening had. Voor het eerst in mijn leven zat ik met een echte schuld. Maar de echte klap kwam toen ik me realiseerde dat ik aan het eind van de looptijd zou moeten gaan betalen. En flink ook.

Op dat moment was er nog geen stichting leaseverlies of een andere vorm van een offensief tegen Legio Lease of Dexia. Ik dacht dat ik alleen stond en zag geen andere mogelijkheid dan maar flink te gaan sparen, hopende dat ik 2 jaar later voldoende geld zou hebben om Legio Lease te kunnen betalen. Dat betekende voor mij dat ik 2 jaar lang alles heb geschrapt wat geld kostte. Niet meer uit gaan, niks uit eten met vrienden, niks vakantie! M'n auto'tje van de zaak dat ik ook prive mag gebruiken heb ik laten staan om belastingbijtelling te voorkomen. Het gevolg was dat ik vrienden die verder weg dan fiets afstand woonden, niet meer kon bezoeken. Dit heb ik volgehouden en ik heb het gered. Ik verwacht circa EUR 13.000 restschuld van de W3D en ik kan het, net aan, betalen. Maar wat heb ik voor leven gehad en wat heb ik nu voor uitzicht? Ik heb 2 jaar in een soort isolement geleefd, m'n flatje is nog steeds summier ingericht en ik heb gewoon geen vrienden meer omdat ik alles maar afsloeg en thuis bleef uit angst om geld uit te geven.

Nu met het einde van het contract in het vooruitzicht en het idee dat ik van Legio Lease en Dexia af kan zijn, wil ik dat ook. Ik wil opnieuw beginnen. Het wordt lastig, zonder vrienden en zonder een rooie cent op de bank, maar ik moet toch iets. Daarbij, ik geef het toe, ik ben verbitterd. Ik begrijp niet hoe het in Godsnaam mogelijk is dat er bedrijven zoals Legio Lease en Dexia bestaan en ongeoorloofd hun werk mogen doen. 'Tuurlijk zie ik achteraf wel wat de constructie is als ik de folders lees, maar dat zag ik toen niet en het had toch zo'n kleine moeite geweest om het even uit te leggen! En waarom waarschuwde die man van Legio Lease mij niet over de risico's, maar zei hij alleen vriendelijk lachend "het zit wel goed meneer...". Als ik die man z'n gezicht nog een keer zie... hij kan daarna zo regelrecht het "make me beautiful" programma in voor een reconstructie.
En zelfs nu gaan bedrijven door met het verkopen van zulk soort contracten. Afgelopen week werd ik door iemand gebeld van Doel Kompas. Het ging over sparen, zo begon hij z'n gesprek.. ik zei dat ik geen interesse had en geen geld, maar hij wilde toch als het mocht even z'n verhaal vertellen. Beleefd als ik was wilde ik z'n verhaal dan wel aanhoren maar een paar tellen later liet hij ineens het woord AEX vallen... het ging in feite om beleggen met een kleine maar langdurige zichzelf herhalende inleg, een looptijd van 10 jaar en een kans op een zeer hoog rendement. Ik ontplofte gewoon van woede en had graag gewild dat ik ik die verkoper door de telefoon heen naar me toe had kunnen sleuren om hem de grond in te stampen!
Wat een land leven we hier in, het is onvoorstelbaar. Je rijdt 4km te hard en je krijgt een bekeuring, maar kom je met 2.5 kilo cocaine op het vliegveld aan dan krijg je geen straf. Iemand die iets jat uit een supermarkt daar mag je foei tegen roepen en proberen aan te houden, maar als die dief er dan vandoor wil gaan (goh, gek he?) en je geweld moet gebruiken om hem aan te houden dan moet JIJ voor de rechter verschijnen. Mijn gevoel voor normen en waarden is tot een dieptepunt gezakt. Ik sluit niet uit als ik iets of iemand van Dexia in levensgevaar zie of om hulp hoor roepen, ik toevallig net een vuiltje in m'n oog heb en niet kan helpen. Ik steek geen vinger uit.

Afijn, ik kan het niet meer opbrengen om tegen Dexia in verweer te gaan. Ik lees op dit forum van alles, mensen die elkaar moed inspreken en steun geven, maar als ik achteraf de situatie bekijk denk ik ach ja, je had het blijkbaar inderdaad wel kunnen weten. Hiermee zeg ik niet dat ik vind dat Legio Lease eerlijk gehandeld heeft, ik bedoel als ik een fiets verkoop met versleten banden zeg ik dat duidelijk tegen de mogelijke koper. Ik kan ook zeggen "de banden zijn echt 100% in authentieke staat, ik garandeer het je!", wat hartstikke positief klinkt maar wat feitelijk in dit geval hetzelfde betekent. Als de koper er in trapt voelt 'ie zich achteraf opgelicht, maar dat is hij volgens het rechtsysteem hier in dit land blijkbaar niet. Waardeloos. Ik zie ook nergens iets concreets wat in het algemeen aangeeft dat Legio Lease niet zo had mogen handelen.
In het geval van de W3D geloof ik niet dat beleggers het van Dexia kunnen winnen, de folder geeft inderdaad, nu je achteraf weet hoe het in elkaar zit, blijkbaar alle informatie. De enigen die er nu nog geld aan verdienen zijn advocaten die worden ingehuurd door beleggers. Die advocaten hebben er dan ook geen enkel belang bij om gevallen in groepsverband te behandelen, die verdienen immers veel meer wanneer ze al hun nieuwe clienten afzonderlijk kunnen factureren.

Ik wil er van af, ik zie het allemaal niet meer zitten en ik ben het zat. Bewondering heb ik voor mensen die vertrouwen blijven houden in een goede afloop, maar ik geloof er echt geen snars meer van.

Mocht iemand zin hebben om mij wat peptalk te geven; graag.

Peter.
Laatst gewijzigd door PeterS op 24 dec 2003 11:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Marloes
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:30

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door Marloes »

Ga morgen eens kerstinkopen doen en koop een mooie stropdas. Met zo'n strikje kun je allerlei kanten uit. Had graag een keer in je armen willen liggen voordat het jaar om is. Blijkbaar zijn we toch altijd de laatsten die hier nog aanwezig zijn.

groetjes en spruitjes.

Corsik
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 dec 2003 19:10

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door Corsik »

IK begrijp dat je wil betalen ikzelf ben op het aanbod ingegaan en los renteloos per maand af, een andere mogelijkheid was er voor mij niet.
want als je gewoon verlengt dan loop je de achterstand toch nooit meer in en kost het je nog meer.
Ik zie echt de koersen niet zo stijgen dat het je verlies goed maakt.
Maar ik ben van plan om als er gerechtelijke uitspraken ten gunste van
ons zijn om de betaling stop te zetten.
Laat dan een rechter er maar over beslissen, want het is toch te gek dat de een wel in het gelijk gesteld wordt en de ander niet omdat hij renteloos aflost.
Ik hoop ook nog steeds dat er een politieke uitspraak komt.
Veel mensen op dit forum zitten te raaskallen en zien het erg rooskleurig in maar betalen moet je toch, zolang er geen uitspraak is.
En plukken zullen ze de Dexia Ratten , dit is wat ik zeker weet.
Wat vindt je van het idee om met betalen te stoppen ondanks dat je
het aanbod heeft getekend.(na gunstige uitspraken)

Veel sterkte en graag je reaktie.

Corsik

pardoes
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 nov 2003 10:11

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door pardoes »

Peter,

Ik kan je gedachtegang volgen zie ook mijn topic over een parlementaire enquête. [ Poll ] Dient de regering een parlementaire enquête in te stellen?

Maar wat mij enigszins opvalt in jouw verhaal is dat jij teveel de schuldvraag bij jezelf neerlegt.

Vraag je zelf eens af hoe het komt dat jij geloofde wat jou werd verteld? En wie daar verantwoordelijk voor is? Jij of degene die jouw het product heeft verkocht?
Je schrijft dat Nederland enigszins krom is gegroeid wat betreft het rechtssysteem. Je vind het ergerlijk dat iemand die voor zijn recht op komt gestraft wordt maar je toont ook medelijden met de dader en geeft hem zelfs nog gelijk hoe hij gehandeld heeft in zijn misdrijf. In jouw geval vind jij dat de verkoper en de bank waarbij je het product hebt gekocht jou via omwegen genoeg heeft voorgelicht. Is dit niet typerende Nederland. Zo van;
Goh, die jongen die zijn moeder vermoord heeft, heeft wel een zeer slechte jeugd gehad. Geen wonder dat het hem teveel wordt. Laten we hem maar begeleiden en hem weekend verlof geven zodat hij de mogelijkheid heeft om te leren hoe de Nederlandse maatschappij in elkaar steekt.

Ondertussen zit oma, opa, broer, zus en de rest van de familie in zak en as en weten niet waar ze het zoeken moeten en zijn aan hun lot overgelaten.

Groet Pardoes

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Peter,

Het is allemaal zo verschrikkelijk bekend, zo veel overeenkomst, nu jij met je verhaal, gisteren of eergisteren iemand anders, maar allemaal een ding gemeenschappelijk, allemaal een oortje aangenaaid gekregen door deze instellingen.

De woede en het ongeloof is bij iedereen zo groot, hoe heb je zo stom kunnen zijn?
En deze heren slaan je er nog mee om je oren ook, had je het contract maar moeten lezen, of; ja maar iedereen weet dat beleggen risico meebrengt, je had toch zelf moeten weten wat je deed, of deze ook zo,n goeie van hun; allemaal hebzucht de mensen hadden eurotekens in de ogen, dezelfde mensen die je het contract aansmeerden roepen nu allemaal ‘eigen schuld dikke bult’ (foute mensen zonder moraal, gevoel of ethiek)

Je verhaal is zo bekend, en jammer genoeg zo algemeen, Nederland is verworden tot een bananenland, een politiek lachertje, niet alleen op financieel gebied, eigenlijk en eerlijker op ieder maatschappelijk gebied, als je medische hulp nodig hebt dan zul je naar een omringend land moeten gaan voor behandeling. Binnen ons land wordt alleen nog sterfte begeleiding gedaan, de eigen bijdrage thuiszorg wordt zomaar met 300% verhoogd, medicijnen worden geschrapt, investeringen in onderzoek teruggenomen, ouderen worden steeds meer als eerste werkeloos, de hoogste miskramen en doodgeborenen van Europa.
De achterstand die we momenteel hebben is enorm en onmogelijk in te lopen.
Alleen in deze bananestaat was deze leaseconstructie mogelijk, van het begin af aan gedirigeerd door op geld beluste lieden die zonder zelf maar het kleinste risico te nemen niet schroomden om dit geld bij een onwetend spaarder, W.A.O.er, A.O.W.er of student te stelen.

Jammer genoeg besluit jij nu om te gaan betalen, heel begrijpelijk, maar toch,
Mijn gevoel zegt me dat er veel héél veel gaat gebeuren binnenkort, alles wijst ook die richting uit, er komen massa’s rechtszaken aan, de gedupeerden krijgen
Steeds meer bijval, uit alle hoeken word beschuldigend naar de grote maatschappijen gewezen, we zijn zo dicht bij een doorbraak, zo dicht bij de haven. Pleeg je door nu na alles wat je gedaan hebt niet een beetje zelfmoord?
Je hebt al zoveel gelaten, waarom niet doorvechten?
De kracht heb je dat heb je jezelf al bewezen, gun hun deze centen niet, je laat jezelf in de steek.
Vecht voor je recht, je geloof in jezelf, blijf staan, laat ze maar komen!
Zij hebben de kluit belazerdt! Misbruik gemaakt, je voorgelogen, of in ieder geval verkeerde info gegeven.

Deze heel risicovolle leaseconstructie had nooit plaats mogen vinden, zeker niet bij deze doelgroep, je vertrouwde de verkeerde mensen, hun misbruikte het vertrouwen, leer ervan en vecht terug, ze waren toen je vertrouwen niet waard, en nu zeker je centen niet.

groetjes en sterkte, Ton

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door Captain-America »

Goedemorgen beste Peter,

Zoals de diverse voorgangers al (terecht) opmerkten ben jij er een van de vele, net zoals ik en met ons vele anderen. Ik kan mij jou geval en omstandigheden meer dan goed voorstellen.

Alleen...

Alleen vind ik 't zo zonde, zo jammer. Waarom nog niet het ff aanzien. Ik weet dat dit niet makkelijk is of zal zijn.

Vanavond had ik hier een verkoper die kwam met verhalen over kapitaalverzekeringen. Wij vroegen hem of hij bekend was met de risico's of hij werkte met inkomensgegevens et cetera et cetera. Gesprek liep moeizaam, de verkoper erkende dat maatschappijen als Aegon en Legio niet correct zouden hebben gehandeld. Nadrukkelijk zei hij dat hij nimmer dit soort producten had verkocht...
Wel vond hij, dit stond IMHO haaks op wat hij daarvoor beweerde, dat het kwam door de hebzucht van de mensen. Waarna ik de bal terug plaatste waar die IMHO hoorde, door te zeggen dat veel van de (nu en toen) gedupeerden juist onder andere door onafhankelijke verkopers dit soort spaarplannen aangeboden kregen.

Eigenlijk is het te gek voor woorden dat dit soort zaken gewoon door kunnen gaan.

Maar is het dan niet mede daarom dat we niet allen dienen te zeggen. No mass, niet meer, tot hier en niet verder? Opdat wij onze nakomelingen zullen beschermen tegen dit soort steeds meer voorkomende commerciele ellende.

Enfin, waarde Peter.
Je moet de weg (ver)volgen die je verkiest. Dit is dan ook geen commentaal mijnerzijds he. Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe de komende dagen. Ik ga mijn weg, die van de strijd tot het einde. Ik hoop dat het geluk deel zal uit (gaan) maken van zowel jou als mijn weg.

Mazzeltov;

Ralph

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Hallo PeterS,

ik herken me in jouw verhaal en ik begrijp ook wel, al vind ik het wel jammer, dat jij het opgeeft. Maar.. jij hebt niets verkeerd gedaan, jij bent, net als wij allemaal, gewoon opgelicht. Was je eerlijk voorgelicht, dan was je er niet ingetrapt.
Dat is nu juist de reden dat ik dus niets betaal totdat de hoogste rechter mij daartoe verplicht en tegen die tijd zal ik er wel voor zorgen dat ik niets meer heb. Ik ga nu leven en genieten en wens jou en iedereen prettige feestdagen toe.

PeterS, je hebt inmiddels wat gespaard begreep ik.. ga genieten, ga de schade van de afgelopen jaren inhalen.. maak het geld wat jij met hard werken verdiend hebt ZELF op in plaats van het af te geven aan die boeven van dexia/aegon.

Nogmaals.. fijne Kerstdagen en een goed begin in het nieuwe jaar.

Gast

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door Gast »

PeterS, ik kan mij heel goed voorstellen dat je besloten hebt om te betalen, ik heb min of meer hetzelfde gedaan maar ik ga in iedergeval mijn geld terug halen bij Dexia met behulp van advocaten, stichtingen of wat dan ook, mijn geld zal ik terug krijgen al duurt het 20 jaar.
Het feit dat ik betaald heb geeft mij rust, geen stress meer, het heeft mij heel wat geld gekost maar ik kan mij nu volledig concentreren op wat voor manier ik Dexia ga aanklagen.

Betaal, maar geef het nooit op!

Gast

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door Gast »

Legio Lease stelde voor de BKR registratie even voor 2 dagen te verwijderen, zodat de bank de hypotheek zou verstrekken. Zo gezegd zo gedaan, het flatje kon gekocht worden.
Weet je dit heel zeker ? Hebben ze de BKR registratie ff verlegd, om toch een hypotheek te krijgen ? Dit mag helemaal niet !!!

EEE

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door EEE »

Zal nooit mijn restschuld betalen aan die plaatboeven en eigenlijk moeten we dat allemaal doen, dan pas zal er doorbraak zijn. Vecht voor deze kwaailijke zaak en laat je gevoel volgen.

groetjes en prettige feestdagen

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door lhardeman »

En jawel hoor, tussen alle mooie en lieve wensen voor de komende feestdagen en het nieuwe jaar, een brief van GGN. Fijn hoor 1 dag voor kerstmis, zijn ze nu helemaal van de pot gerukt, kon dat niet een paar dagen later? Ik ben zo verschrikkelijk boos kunnen ze je met deze dagen niet even met rust laten. Geen menselijkheid en mededogen hebben ze, graaien maar, zet het mes maar op de keel van de gedupeerde. Maar zoals zo velen van ons, ik betaal niet er zal na de Kerst voor de 3e keer een brief naar GGN gaan.

Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een strijdvaardig nieuwjaar toe.

Groet, Anne.

Gast

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door Gast »

NOG GEEN SPIJT ?????????

Gast

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door Gast »

Het is een bekende truuk van incasso bureau's om mensen rond de feestdagen te bestoken, ze weten dan dat er vaak geld in huis is i.v.m. eindejaars uitkeringen, 13e maand etc.

Een zichzelf respecterend mens werkt niet voor de incasso maffia !

PeterS
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2003 15:39

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door PeterS »

Quote:
Legio Lease stelde voor de BKR registratie even voor 2 dagen te verwijderen, zodat de bank de hypotheek zou verstrekken. Zo gezegd zo gedaan, het flatje kon gekocht worden.

Gast:
Weet je dit heel zeker ? Hebben ze de BKR registratie ff verlegd, om toch een hypotheek te krijgen ? Dit mag helemaal niet !!!
Ja, dat weet ik heel zeker. De BKR registratie is door Legio Lease even verwijderd, zodat er toch een hypotheek kon worden afgesloten.

[email protected]

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door [email protected] »

:cry: ALS JE GAAT BETALEN AAN DIE DIEVEN,KRIJG JE JE GELD NOOIT MAAR DN OOK NOOIT MEER TERUG!!!!!!!!!!

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door pallu »

PeterS

Ook bij mij is dat gedaan toen bleek dat ik het contract al na enkele maanden wilde stopzetten vanwege een overbruggingshypotheek die ik niet kreeg omdat er een lening bleek open te staan terwijl ik dacht een spaarregeling te hebben met legio lease
Ik kreeg toen het advies van Legio om indien mogelijk het bedrag ineens te betalen en zij zorgden er dan wel voor dat het met die BKR wel goed kwam.
en als ik het contract zou beëindigen dan zou dat bijna mijn gehele inleg (rente naar toen dus pas bleek) gaan kosten zij waren heel vijandig in de behandeling.
ben toen op deze suggestie ingegaan en inderdaad is alle toen door Legio Lease bij de BKR geregeld.
achteraf heb ik spijt dat ik niet direct ben gestopt en als ik had geweten dat mijn vrouw had kunnen vernietigen op dat moment dan had ik dat zeker gedaan, ook daarmee was ik dus niet bekend, dat is wel gebeurd door alle info via Tros Radar Forum.
en ik zie met het volste vertrouwen het volgende jaar tegemoet mede dankzij alle voorvechters op dit forum en de inzet van PB die volgens mij vanaf de eerste vergadering die ik bijwoonde gedreven is voorblijven gaan en daarbij gaan mijn gedachten ook uit naar de oprichter Jurgen Weber van het eerste uur ook al heeft hij blijkbaar dingen verkeerd aangepakt die tenslotte voor hem fataal zijn geworden als oprichter van PB en het stokje moest overdragen aan een andere voorzitter met zeker net zoveel inzet maar dan met een controleerbare PB (denk aan de boekhouding)aan het werk is.
Laatst gewijzigd door pallu op 24 dec 2003 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door Gast »

Is JW nu dan de nieuwe boekhouder ??? Lijkt me niet erg logisch toch.

Gast

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door Gast »

Pallu waar is je gevoel voor humor ??????

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door pallu »

o is dat humor
moet je er wel bij zetten ben een beetje dom
maar zoals je weet zijn de meeste die hier op het forum zitten dat
anders had dit forum niet bestaan

Gast

Re: Ik ga betalen.

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Jaap nu ken ik je weer :D

Gesloten